راهنمای خرید پاوربانک وایرلس + بهترین انواع پاوربانک بی سیم بازار پلازا

قبل از خرید یک پاوربانک اقتصادی و باکیفیت، بهتر است گزینه‌های مختلف بازار را با یکدیگر مقایسه کنید تا با اگاهی کامل اقدام به خرید کنید. از جمله قابلیت‌های این بهترین پاور بانک برای آیفون، شارژ آیفون 12 به صورت بی‌سیم است. این شارژ مغناطیسی با سرعت 7.5 واتی خود، 50 درصد سریع‌تر از سایر گجهت‌های وایرلس موجود در بازار است که سرعت استاندارد 5 واتی دارند. اما باید در نظر داشته باشیدکه این سرعت استاندارد باز هم از سرعت شارژ سیمی، کُندتر است. لیتو یکی دیگر از سوپر فست شارژرهای خود را با ظرفیت ملی آمپر به بازار عرضه کرده است.

شارژر همراه وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شما می‌توانید گوشی‌های هوشمند خود را بدون نگرانی در مورد نحوه قرارگیری، شارژ کنید. راه حل این قضیه، پاوربانک مگنتی بی سیم است که بهترین نوع پاور بانک هست. با آهنرباهای تعبیه شده در داخل پاوربانک و موبایل (یا قاب گوشی)، تلفن خود را به پک باتری نزدیک کنید، سپس مشاهده خواهید کرد که گوشی فقط به صورت مغناطیسی متصل و تراز شده و شارژ دستگاه آغاز می‌شود. فروشگاه اروم تل یکی از معتبرترین فروشنده های موبایل و لوازم جانبی در استان است. اروم تل توزیع کننده موبایل است که قیمت گوشی موبایل، فلش مموری، رم گوشی، پاوربانک، تبلت، شارژر همراه و باتری موبایل در فروشگاه اینترنتی اروم تل بسیار مناسب است. به همین دلیل می توانید گوشی موبایل و دیگر لوارم جانبی را با قیمتی مناسب تر از دیگر فروشگاه ها خریداری کنید.

  • این شارژر همراه مجهز به یک محافظ داخلی است که از این محصول در برابر آسیب‌های الکتریکی محافظت می‌کند.برای مثال، این محافظ باعث حفاظت در برابر اتصال کوتاه، ولتاژ اضافی، حرارت بالا، و اضافه جریان برق، می‌شود.
  • پاور بانک PLM18ZM یک پاور بانک با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که با توجه به داشتن انواع خروجی و تکنولوژی فست شارژ، نیازهای اکثر کاربران را پوشش می‌دهد.
  • البته نباید برای چنین چیزی فقط کمپانی انکر را سرزنش کرد، زیرا اپل نیز سهم خود را دارد.
  • از دیگر ویژگی‌های پاوربانک Usams US-CD103 می‌توان به ‌گواهی استاندارد CE اروپا و سازگاری با استاندارد RoHS و همچنین شارژ ایمن MultiProtect اشاره کرد.

پاوربانک Redmi PB200LZM با تمامی دستگاه‌های دیجیتال سازگار بوده و می‌توانید از آن برای شارژ موبایل، تبلت و دوربین عکاسی استفاده کنید. هر جایی که به پریز برق و شارژر دسترسی نداشته باشیم، می‌توانیم از پاوربانک استفاده کنیم که به آن شارژر همراه نیز گفته می‌شود. در واقع، اپل اصرار دارد که برای آیفون از پورت سریع مخصوص خود استفاده کند. اگر خوش شانس باشید و آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس داشته باشید، یک کابل USB-C به کابل Lightning نیز به همراه محصول به شما عرضه شده است. اما در مورد سایر آیفون‌ها، مانند آیفون 11، آیفون 8 یا آیفون SE که می­‌خواهید آنها را سریع شارژ کنید، باید برای خرید چنین کابلی هزینه اضافه پرداخت کنید. در نتیجه، واقعا نمی‌توان انکر را برای چنین چیزی سرزنش کرد و باید بخشی از مسئولیت را به عهده اپل گذاشت.

همه ما تجربه کرده‌ایم که تلفن‌هایمان در زمان‌های بسیار ناخوشایند شارژ کافی را ندارد. درواقع سلول‌های به کار رفته در پاوربانک‌ها به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند. یکی از آن‌ها که پرکاربرد‌تر از دیگری است «18650» نام دارد که بیشتر با نام Li-ion شناخته می‌شود و دیگری هم نوع Lithium-Polymer است که به اختصار به آن Li-Poly می‌گویند.

پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000

امروزه شاهد پیشرفت موبایل ها هستیم و در برخی از جدیدترین موبایل ها، شاهد شارژ بی سیم هستیم. برای شارژ کردن این موبایل ها به شارژر و پد شارژ مخصوص نیاز بود اما مدتی است که پاوربانک های وایرلس وارد شده اند تا بتوانید موبایل خود را در هر جایی شارژ کنید. در این مقاله می خواهیم ویژگی های پاوربانک بی سیم با کیفیت را به شما توضیح دهیم و چند مورد از بهترین محصولات موجود در بازار را معرفی کنیم.

باز هم اگر بخواهیم همه چیز را به ساده‌ترین شکل ممکن شرح دهیم قضیه از این قرار است که پاوربانکی که عبارت 5A-2A DC روی آن نوشته شده باشد با سرعتی دو برابر پاوربانکی شارژ خواهد شد که عبارت 5A-1A DC را وب سایت اصیل بخرید یدک می‌کشد. و طبیعی است که هیچ‌کس علاقه ندارد پاوربانکی خریداری کند که زمان زیادی برای شارژ شدن صرف می‌کند. همان‌طور که گفته شد میزان ظرفیت پاوربانک‌ها بر حسب میلی‌آمپر ساعت یا mAh مشخص می‌شود. این همان واحدی است که ظرفیت باتری گوشی‌های همراه نیز با آن اندازه‌گیری می‌شود.

به دلیل تنوع کاربر و همچنین استفاده بیش از پیش افراد از این فضا کسب و کارها روی این پیام رسان برنامه ریزی بلند مدتی انجام می‌دهند. پاوربانک ‌ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و درزمان لازم ازانرژی موجودبرای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید. درصورتی‌که علاقه‌مند به انجام کاردستی هستید و می‌خواهید یک پاور بانک را در خانه درست کنید می‌توانید با مراجعه به مقاله (آموزش ساخت پاوربانک) اطلاعات لازم را کسب نمایید. از معروف‌ترین ساعت‌های هوشمندی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به اسمارت واچ‌های کمپانی اپل از مدل اپل واچ ۳ گرفته تا جدیدترین مدل‌ که اپل واچ ۶ نام دارد، اشاره کرد.

حال در ادامه قصد داریم به معرفی 7 تا از برندهای مختلف که شارژرهای همراه با قابلیت شارژ وایرلس را در کنار شارژ سیمی در این باتری‌های همراه تعبیه کرده‌اند به شما معرفی کنیم. Pitaka MagEZ Juice یک پاوربانک قابل حمل شامل یک پایه شارژ بی سیم با یک طراحی هوشمندانه است. شارژ بی سیم به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی استاندارد در بین برندهای معروف است. قبل از انتخاب و خرید پاوربانک های بی سیم، اطمینان حاصل کنید که تلفن هوشمند شما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. استاندارد شارژ بی سیم Qi است و شما با مطالعه دفترچه راهنمای تولید کننده تلفن یا با جست و جو در گوگل می توانید از بودن این ویژگی در گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

در این بخش به بررسی نکاتی می‌پردازیم که در زمان خرید پاوربانک شیائومی یا هر برند دیگری باید به آن توجه کنید. پورت USB-C این محصول در کنار فناوری Power Delivery آن به آیفون‌ها امکان می‌دهد تا در عرض 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ شوند. بعلاوه، فناوری شارژ سریع و هوشمند USB-A نیز برای گوشی‌های اندروید سامسونگ، هواوی، ال جی و سایر دستگاه‌های اندرویدی، شارژ سریع فراهم می‌کند.

مشخصات و بررسی شارژر دیواری انکر مدل PowerPort 5 Speed Power

اگر بخواهیم بحث را پیچیده نکنیم، پاوربانک‌های قابل حمل مجموعه‌ای از سلول‌ها هستند که توسط میکروکنترلرهای PCB مدیریت می‌شوند تا قادر باشند اقدام به ذخیرۀ انرژی و انتشار آن در مواقع لزوم کنند. پاوربانک‌ها قادرند بدون دردسر و تنها با استفاده از یک کابل در هر مکان و زمانی گوشی هوشمند و یا تبلت شما را شارژ کنند. اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری در وزن آن‌هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی‌های مساوی و بدنه مشابه را با هم مقایسه کنید، خواهید دید پاور بانکی که از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد از وزن کمتری برخوردار است.

راهنمای خرید پاوربانک وایرلس + بهترین انواع پاوربانک بی سیم بازار پلازا