دریچه کولر پلاستیکی با عرض 25 سانتی متر فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

دریچه کولر بازدید در طرح های متنوعی طراحی می شود و بسته به کاربری تولید و عرضه می گردد. هر یک از دریچه کولرها مزایای منحصر به فردی دارند که در بخش های بعدی توضیحاتی درباره ی هر کدام درج شده است. این مطالب به منظور سهولت مشتریان تهران دما در انتخاب محصول مورد نظرشان تهیه و ثبت شده است.

خاصیت دمپر در دریچه کانال کولر چیست؟

دریچه گرد هوا محصولی برای انتقال هوای داکت یا کانال هوا از طرق انشعابات گرد به محیط می باشد. در واقع هم فریم و هم پره های این دریچه کولر از جنس ورق روغنی میباشد . دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد. این دستگاه با فعالیت خود شدت و جهت پرتاب باد خنک را افزایش داده و در صورت خاموش شدن دمپر شاهد عدم‌ورود هوای بیرون به فضای داخلی ساختمان خواهید بود. ابتدا بر روی یک کاغذ شکل هندسی دریچه کانال کولر را ترسیم کنید و سپس با استفاده از متر هر کدام از اضلاع دریچه را اندازه‌گیری کرده و در محل مشخص در کاغذ ترسیمی یادداشت نمایید. سمت پرتاب باد سرد در سیستم خنک‌سازی بسته به جهت پره‌ها بوده و استفاده از هر کدام از مدل‌های یک الی چهار طرفه به تعداد مسیرهای پرتابی اضافه خواهد نمود.

سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود. سپس طبق فاصله استاندارد به صورت افقی و یا عمودی در کنار یکدیگر قرار داده میشود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند.

دمپر این امکان را می دهد تا با باز و بسته نمودن آن به راحتی پره های دریچه کولرها را ببندیم. در این مقاله از تهران دما با مراحل خرید دریچه کولر آشنا می شویم. امروزه با توجه به پیشرفت ارتباطات و اینترنت، تهیه ی این محصول نیز دست خوش تغییر شده است.

شناخت کامل دریچه کولر

همانطور که در متن بالا گفته شد، این دریچه‌ها دارای یک سری پره‌های افقی و عمودی هستند. این دریچه‌های کولر آلومینیومی جدید، این قابلیت را دارند که با تغییر پره‌های عمودی، هوا را به قسمت‌های دیگر منزل یا محیط اداره پخش کنند. یکی از عمومی‌ترین و بهترین نوع دریچه‌های کولر که از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه افراد و کارکنان است، دریچه‌های کولر آلومینیومی است. دریچه کولر در واقع در انتهای کانال کولر نصب می‌شود که به کمک آن، تهویه منازل در فصول مختلف سال صورت می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مباحثی که امروزه برای پیمانکاران و معماران ساختمان مطرح است، بحث نحوه کانال کشی مهندسی شده و نصب دریچه کولر دریچه کولر است.

  • افراد می توانند با جست و جوی این محصول در اینترنت، تولید کنندگان در این زمینه را پیدا کنند.
  • حالا که با محصول دریچه تنظیم هوا آشنا شدیم، در این بخش با مراحل و روند خرید دریچه کولر از تهران دمابا ما همراه باشید.
  • سپس با استفاده از متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری شده و به دقت یادداشت میشود.
  • بصورت معمول فاصله کمتر از 10 تا 12 میلی‌متر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله بیشتر از آن نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت آن خواهد شد.
  • یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است.
دریچه کولر پلاستیکی با عرض 25 سانتی متر فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

از مهم‌ترین طرح‌های موجود در بازار می‌توان به طرح‌های مشبک، تایلی، خطی، چهارگوش، سقفی و سونایی اشاره کرد. دریچه‌های کولر پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و در معرض زنگ‌زدگی و اکسید شدن قرار نمی‌گیرند. در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد.

اجرای دریچه کولر در شرکت های برجسته