دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

دریچه دسترسی فنکویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه مشبکی است که در بدنه درب دریچه دسترسی فنکویل نصب می‌گردد قابلِ دریچه بازدید توجیه است. درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فنکویل ایجاد می‌نماید و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فنکویل ایجاد می‌نماید. ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه بازدید فنکویل ،بهتر است دریچه‌های دمشِ هوای فنکویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری باشد. دربِ دریچه بازدید فنکویل مشبک را می‌توان هم به صورت وزنه ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه کرد.سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل مشبک با رنگ کوره‌ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.دریچه بازدید فنکویل مشبک را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب کرد.

  • این نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و شیاردار با درب شیاردار گریلی به شکل حرف Z تولید شده است.
  • مشاورین املاک با سابقه می توانند بهترین راهنما برای شما در خرید این نوعملکها باشند در غیر این صورت ممکن است تفاوت فرهنگی گاها مشکل ساز شود.
  • جهت نصب دریچه بازدید از روش پیچ و رولپلاک استفاده می گردد.ضخامت ورق آهنیِ دریچه بازدید معمولا از ورق به ضخامت یک میلیمتراست.
  • با استحصالِ ابعادِ درب دریچه بازدید ،ورقِ درب دریچه بازدید طوری برش می خورد که از هر بُعد به میزان یک سانت امکانِ ایجادِ لبه را پیدا کند.
  • شرکت صنعتی تولیدی تهویه نظری یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه و عرضه کننده انواع دریچه بازدید و ورودی می باشد.

دریچه بازدید پایه کوتاه خصوص درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … می باشند. این مدل از دریچه بازدید نیازمند به تمیز کردن در مدت زمان مخصوص می باشد که مسیر لوله گرفته نشده باشد. برای جلوگیری از این امر هم می توانید از مدل های آلومینیومی، استیل و حتی پلاستیکی بهره ببرید. آلیاژ به کار رفته در ساخت این محصول به گونه‌ای است که در مقابل انواع رسوبات مقاوم هستند و پس از گذشت مدت زمان طولانی به راحتی باز و بسته می‌شوند.

دریچه بازدید ، زیر فن کویل ، داکت اسپلیت

فنکویل خطی با طرح اسلوت را می توان هم بصورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(پیچ مخفی) در محل مورد نظر نصب نمود. فنکویل خطی کله قندی را هم می توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل(بصورتِ مخفی) در محل مورد نظر نصب نمود. فنکویل خطی ۳۰ درجه را نیز می توان هم بصورتِ پیچ از رو، و هم بصورتِ پیچ از داخل(بصورت مخفی) در محل مورد نظر نصب نمود. تعمیر فن کویل های سقفی طراحی و ساخته می شود و به اپراتور این امکان را می دهد که بصورت دوره ای بتواند دستگاه فن کویل را بصورت سهل الوصول چکاپ و تعمیر نماید.

تولید دریچه بازدید کناف در سایز های متفاوت

استفاده از پنل­های خدمات اینستاگرام راهکاری بسیار مناسب و مؤثر است که کمک می‌کند با کمترین زمان ممکن به بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه دست پیدا کرده و به فالوورهای ایرانی فعال دسترسی داشته باشید. در این‌ صورت و با افزایش تعداد فالوورهای شما، صفحه‌‌‌تان در معرض دید عده‌ بسیار بیشتری از افراد و کاربران قرار خواهد گرفت. بهترین پنل برای شما پنلی است که از هر جهت معتبر بوده و قابل اطمینان باشد و تحت هیچ شرایطی به افشای اطلاعات هویتی و شخصی شما دست نزند. پنل خدمات اینستاگرام باید دارای حریم شخصی بوده و از خط‌مشی و اصول خاصی تبعیت کند. در حال‌ حاضر بسیاری از مجموعه‌ها و وب‌سایت‌ها پنل‌های خود را با قیمت ارزان و به‌ صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در حال حاضر از روش‌ها و راهکارهای زیادی به‌ منظور افزایش فالوورها استفاده می‌شود.

برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید فن کویل دارند عموما از این نوع دریچه بازدید استفاده می‌نمایند. تمامی مراحل خم کاری و شیارزنی و هر کاری که به صورت پِرسی یا صربه ای باید روی درب یا فریم دریچه بازدید فن کویل انجام گیرد، باید قبل از عملیات رنگ صورت گیرد. پس از انجام عملیات رنگ و خارج کردنِ دریچه بازدید از کوره رنگ برای انتقال صحیح و بدون خطرِ دریچه بازدید از کارگاه رنگ تا محل پروژه از کاور مشمایی ضخیم و ضدضربه برای پوشاندن سطوح دریچه بازدید فن کویل شیاردار لولایی بهره گرفته می‌گردد.