خرید پرده پانچی ارزان و آماده با بهترین کیفیت و ارسال رایگان در طرح های مختلف پرده شاپ

خرید پرده پانچی ارزان و آماده با بهترین کیفیت و ارسال رایگان در طرح های مختلف پرده شاپ

در هنگام روز شما می توانید با کنار زدن پرده ها به خوبی از نور خورشید ویستاپرده استفاده کنید. در هنگام شب و تاریکی هوا نیز با جمع کردن پرده ها، قادر خواهید بود تا یک حریم شخصی مطمئن و عالی برای خودتان رقم بزنید. به منظور مجزا کردن وان یا قسمت دوش از رخت کن میتوان از جنس های پلاستیکی و برزنتی طرح دار پانچ بهره برد.

  • خرید پرده پانچ در کنار ظاهر زیبا و جذابی که برای محیط به ارمغان می آورند، دارای مزایای دیگر نیز هستند.
  • در واقع پرده های ساده شاید بر خلاف تصور افراد جزو دسته اشیا ضروری منزل به حساب نیایند ولی وجود آن ها بسیار ضروری است و حتما باید برای تکمیل دکوراسیون پرده پانچ را تهیه کرد.
  • همچنین برای اتاق خواب بزرگسالان، طرح‌ها و رنگ‌هایی متنوع در بازار پرده وجود دارد.
  • ابتدا باید پایه های مخصوص را بر روی دیوار نصب کنید، سپس میله پرده را از سوراخ های پرده پانچ رد کرده و در نهایت آن را بر روی پایه ها قرار دهید.
  • این پرده ها همان طور که از نام آن ها مشخص است، کاملا ساده هستند.

فرم و ظاهر بسیار مناسب و زیباست و برای فرم دهی به آن لازم نیست از المان های دیگر استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ و نیز ویژگی های بسیار مناسب دیگر، این طرح مورد استقبال قرار می گیرد. پرده های کتان ملانژ از تراکم و وزن بیشتری نسبت به مدل تور کتان پرده پانچ برخوردار هستند. ضخامت آن ها موجب شده تا نور ملایمی از خورشید را از خود عبور دهند.

پرده پانچی چاپی کد A635

آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد و بهتر است برای دکور این بخش نیز از طرح ها و رنگ های مناسب استفاده کنید. یکی از انواع پرده است که استفاده از سابقه طولانی داشته و اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرده های سفارشی به پرده هایی گفته می شود که مشتری پارچه و مدل دوخت آن را انتخاب نمایید و به سفارش آن پرده دوخته شده و تحویل مشتری می شود. با توجه به این که حلقه ها هنگام نصب از داخل میله عبور می‌کنند‌ ، مقداری چین خورده و حداکثر عرضی را که می‌پوشاند 1 متر است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله صفر تا صد انتخاب پرده حریر در دکوراسیون داخلی را مطالعه فرمایید.

پرده پانچی کد 405 (طرح لوگو فراری)

همچنین در خصوص انتخاب و خرید پرده کودکان توجه داشته باشید که برای فرزند دختر خود از شخصیت های دخترانه استفاده کنید و برای پسر ها هم از شخصیت های کارتونی مثل ماشین و… زیرا اینگونه کودکان توجه بیشتری به پرده نشان می دهند. فراموش نکنید که پرده اتاق کودکان را نوعی انتخاب کنید که با بقیه دکوراسیون ست باشد. زیرا فرزندان توجه بسیار زیادی به این طیف رنگی می دهند و اگر یکی از وسایل تفاوتی با بقیه داشته باشد، به او علاقه ای نشان نمی دهند.

پرده طرح سنتی کد Um101

تقارن در دو طرف را جدی بگیرید وای به حال زمانی که از یک پرده حریر و ساده در وسط کار استفاده کرده اید و دو طرف چپ و راست را با پانچی را تزیین کنید باید دقت لازم انجام شود که این دو طرف دقیقا از هر لحاظی شبیه به یکدیگر باشند. اکثر پرده های پانچی قابلیت شستشو را دارند و شما میتوانید به راحتی آن را در آب سرد با دست یا لباسشویی آن را بشویید. برای کوتاه کردن پرده پانچی کافیه فقط یک چسب زانفیکس از خرازی تهیه کنید . چوب پرده تاثیر بسیار زیادی در نصب این نوع دارد و انتخاب رنگ آن می تواند زیبایی آن را چند برابر کند . از این نظر می‌توان با توجه به محیط و نقشی که به دلخواه روی آن چاپ می شود در انواع دکوراسیون های مدرن ، سنتی و همچنین اداری و مسکونی استفاده کرد .