خرید انواع دریچه برقی رایمند تاسیسات کلاب

درجاهایی که ساختار کلافِزیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً استاندارد و گونیا و بدون مشکل باشد به طور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد که در این حالت به دریچه بازدید داکت اسپلیت، دریچه بازدید داکت اسپلیت با فریم معمولی می‌گویند. دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده لولایی اما اگر کلاف زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار ناگونیایی یا مشکلاتی از این دست باشد، برای پوشش کلیه عیوب و ایجاد ساختارِزیبا برای دریچه بازدید داکت اسپلیت (دریچه بازدید فن کویل) از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی استفاده می‌گردد. یکی از شیک ترین و دکوراتیوترین مدل از انواع دریچه داکت اسپلیت مدل شیاردار گل سقفی می باشد.در این مدل بر روی ساختار درب دریچه داکت اسپلیت، شیاری در اطراف محیط درب یا در داخل ساختار درب دریچه داکت اسپلیت باعث هوارسانی به دستگاه داکت اسپلیت می شود.این شیار محیطی را در اصطلاح، گلِ دریچه داکت اسپلیت می نامند.درصورتیکه این شیار محیطی واحد باشد دریچه داکت اسپلیت را تک گل و اگر شیار بصورت دوبل در کنار هم بر روی درب دریچه داکت اسپلیت حک شده باشد دریچه را دوگل می نامند. درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با توجه به نیاز دستگاه و سفارش کارفرما شیار دار و یا ساده تولید کرد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت که به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود با نشستن در نشیمنگاه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردن آن باز می‌گردد. پس از پاشیدن رنگ پودری روی تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق آهنی آن را درون کوره قرار می‌دهند و در اصطلاح پخته می‌شود.

برای گونیا درآمدنِ فریم، تمام گوشه های اضلاع چهارگانه‌ی فریم را به صورت ۴۵ درجه گوشه زنی می نماییم تا در زمانِ همچسبانیِ اضلاع فریم، زوایای کار به صورت کاملاً ۹۰ درجه و گونیا در آید.ضمناً طریقه‌ی اتصالِ گوشه های کار نیز به وسیله‌ی کُرنرهای فلزی انجام می گیرد که این کرنرها به صورت پرسی در پشت گوشه ها باعث به همچسبانیِ قطعاتِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. اگر هم که قرار باشد دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ از تو یا پیچ مخفی تعبیه گردد باید این جای پیچ ها در ساختار داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ایجاد شوند.لازم به ذکر است این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت حک شود تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه ی دریچه داکت اسپلیت وارد نیاید. پس از ساخت فریم،نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه داکت اسپلیت خطی می رسد.این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی ،برای تامین هوای محفطه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نطر گرفته می شود. ابعاد چهار چوبه درب دریچه داکت اسپلیت بر اساس بر اساس ابعاد داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت استخراج می شود.البته با توجه به لولایی بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت باید ضخامت لولا از ابعاد داخلیِ فریم کم شود تا درب دریچه داکت اسپلیت در زمان بازوبست به لبه های داخلی فریم گیر نکند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت به بیان موارد استفاده و قابلیت آن اشاره کرد.

  • در این سیستم نیز همانند سیستم های دیگری که بر پایه سیکل تبرید کار می کنند (مانند مینی چیلر و فن کویل یا اسپلیت) در فصل تابستان ، مقدار رطوبت هوای عبوری از دستگاه به علت تقطیر بخار آب موجود در هوا توسط کویل سرمایشی ، کاهش می یابد.
  • این عملیات توسط دستگاه پاششِ رنگ پودری الکتروستاتیک به تمام سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی شروع و با قرار دادنِ دریچه در داخل کوره رنگ تکمیل می‌گردد.پس از انجام این مراحل و اتمام مراحل پخت رنگ، دریچه بازدید داکت اسپلیت را از کوره خارج و توسط کاورهای مشمعی ضدضربه میپوشانیم تا صحیح و سالم به محل پروژه انتقال و در جای خود تعبیه گردد.
  • معمولا لولا را بر روی طول درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می نمایند تا مقاومت بیشتری در زمان باز شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از خود بروز بدهد و به راحتی توانِ نگهداریِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را داشته باشد.
برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه ‌یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره‌ای استاتیک بر سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه‌ی زیبای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه بازدید داکت اسپلیت سفید، کرم، قهوه ای، مشکی، طوسی، نقره ای و… است. لازم به ذکر می‌باشد هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی نیست. پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوششهای ضربه گیر و مشمعی ضخیم استفاده نمود.. این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز در زیرمجموعه‌ی درب های ساده و فِلَتِ دریچه های بازدید واقع شده. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل مخصوص تحت عنوان فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و ساختارِ ورقیِ به عنوان درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.

الف-1-طریقه ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی

پس از ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی ساختار فریم اقدام می‌گردد. این مرحله نیز به دو صورت انجام می گیرد.اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو تعبیه گردد این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد.اما اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی تعبیه شود، این جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک ایجاد می‌شود. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده بوده و به طور کلی از مَتریال آلومینیوم ساخته شده. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می‌شود. مراحل ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز همچون دیگر انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت از ساختِ فریم شروع می‌گردد.

این دریچه بازدید فن کویل هوای مورد نیاز برای مکش دستگاه فن کویل را از طریق شیارهای خطیِ کله قندی تامین می نماید.در واقع این دریچه بازدید فن کویل هم نقش درب را برای بازدید فن کویل و هم نقش هوارسان را برای دستگاه فن کویل ایفا می کند.برای ساخت این دریچه بازدید فن کویل احتیاج به فریم و یک درب می باشد.با توجه به جداشوندگیِ مدلِ دربِ این دریچه بازدید فن کویل،نوع فریم باید طوری انتخاب گردد که در حاشیه ی داخلیِ خود یک نشیمن گاه ایجاد نماید. پس از آماده شدنِ درب و فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ کاری می رسد.جنس رنگِ استفاده شده بر سطح این دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع پودری استاتیکِ کوره ای می باشد.تنوعِ کدرنگ های موجود،باعث زیبایی و تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به محیط اطراف شده و دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی نیز محفوظ نگه می دارد. دریچه بازدید داکت اسپلیت قابلیت ساخت با انواع ورق آلومینیوم، گالوانیزه و چوبی را دارد. در مواردی که از ورق گالوانیزه برای ساخت دریچه بازید فن کویل استفاده شود از رنگ کوره‌ای برای پوشش تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت بهره گرفته می‌شود.

ویژگی های دریچه داکت اسپلیت

دارای درب فِلت و ساده می باشد که ارزانترین نوع از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می دریچه داکت اسپلیت باشد. سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوهای، مشکی،طوسی و… لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید داکت اسپلیت که ذکر شد را هم می‌توان به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی با قفل تولید و عرضه کرد.

خرید انواع دریچه برقی رایمند تاسیسات کلاب

این عمل باعث می‌شود تا دریچه بازدید از هرگونه آسیب و ضربه‌ای در امان بماند و طول عمر مفید این محصول بالا رود. جای پیچ را می‌توان هم روی نما و هم روی دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد. کیفیت رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت ورق آهنی از نکات بسیار مهم در مراحل تولید این محصول است.

پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می رسد.ابعاد درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می گردد.برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می کنیم. با توجه به طراحیِ وزنه ایِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت ،لذا وجود فاصله ی استاندارد بین لبه ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،بسیار مهم و ضروری می باشد.در صورت کوتاه بودنِ این فاصله،امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی شود، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملا دقت نمود. با جانماییِ این دریچه مشبک بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ آمیزی بر سطوح دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای می‌رسد.این رنگ آمیزی با استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک صورت می گیرد که پس از پاشیدن رنگ پودری بر سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرار دادن آن در کوره رنگ، پس از زمان معین رنگ پخته شده و با این کار پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ دلخواه انجام یافته و مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام می‌رسد. پس از این مرحله دریچه بازدید داکت اسپلیت را با کاورهای مشمعی ضدضربه بسته بندی نموده و به محل پروژه ارسال می‌کنند.

از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک برای هماهنگی بیشتر نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با دریچه دمنده مشبک استفاده خواهد گردید. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک دریچه ای می‌باشد که از یک دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده و دریچه مشبک ساخته گردیده است. ابعاد دریچه مشبک با ابعاد دریچه اصلی بازدید داکت اسپلیت متناسب است تا ظاهر دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای تناسب باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت با دو فریم ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز به صورت وزنه‌ای و لولایی قابلیت تولید دارد.