تعمیرات دوربین مداربسته در محل

اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودیها و خروجیهای موجود در اتاق را پوشش داده باشد. همچنین دوربینهای مورد استفاده در این بخش نیز باید از کیفیت تصویربرداری بالائی برخوردار باشند تا در هنگام شناسایی چهره افراد، کمککننده باشند. دوربینهای مدار بسته مورد نیاز را خریداری کنید. تعداد دوربین های مورد نیاز را بر اساس وسعت منطقه پوشش دهی بررسی کنید و بهتر است در خرید دوربین مدار بسته خساست را کنار گذاشته و دوربین های با کیفیت را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا تصاویر واضح و فاقد نویز را از دوربین دریافت کنید. دوربین مداربسته با توانایی های ویژه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون تومان در بازار موجود میباشد. اگر شما نیز از یک سیستم آنالوگ قابل ارتقاء استفاده میکنید، میتوانید کابل برق/ ویدئو BNC را بهکار بگیرید اما باید هم دستگاه ضبط و هم دوربین های مدار بسته را با تجهیزات HD آنالوگ جایگزین نمایید. اما می توانید از باتری های 12 آمپر هم استفاده کنید. در این بستر، شما می توانید نظرات استفاده کنندگان را مشاهده کرده و با اطمینان سفارش نصب بدهید. داکت کشی و کابل کشیسیم کشی دوربین مدار بسته به دو صورت احام می شود سیم کشی روکار و سیم کشی توکار در حالتی که سیم کشی روکار باشد نیاز است تا از داکت برای مخفی کردن سیم ها از مسیر دوربین تا دستگاه ضبط تصویر DVR و NVR استفاده شود این مرحله نیاز به سلیقه دارد تا کار شکیل باشد همچنین در این مرحله باید کوتاه ترین و بهترین مسیر انتخاب شود و کابل ها با فاصله 25 سانتیمتر از سیم برق کشیده شوند تا نویز حاصل از میدان مغناطیسی سیم های برق روی تصاویر دوربین مدار بسته شما نیافتد.برای کابل کشی تا 50 متر از کابل های ترکیبی استفاده کنید و مسیر های بیشتر از 50 متر می بایست سیم تصویر تنها کشیده شده و برای تغذیه برق دوربین ها از نزدیکترین انشعاب برق استفاده نمود.

اگر صاحب خانه با استفاده از دوربین مداربسته و نصب آن در محل مناسب، امنیت منزل خود را افزایش دهد؛ سارق را از انجام عمل مجرمانه خود پشیمان خواهد کرد. برخی از ساختمانها روشهای مختلفی را جهت پیشگیری از سرقت و اعمال مجرمانه به کار میگیرند. محلهای که جهت نصب دوربین انتخاب شدهاند، باید از نظر نظارت و تامین امنیت جایگاه مهمی در ساختمان داشته باشند. یکی از نکات مهم در هنگام نصب، تنظیمات نرم افزار دزدگیر کلاسیک است. بنابراین پیش ار نصب، حتماً از اتصالات برقی خود اطمینان حاصل فرمائید. بیشتر از 30 درصد سارقین از درب اصلی وارد خانه می شوند، بنابراین یکی از دوربین های مداربسته را در اینجا قرار بدهید.

برای نصب و کار با این تجهیزات باید از یک متخصص فنی کمک بگیرید. میتوانیداز هوم سرویز کمک بخواهید. ۲- خرید دستگاه ذخیره کننده فیلم دوربین: قیمت این دستگاهها از ۳۵۰ هزار تومان الی ۱۲ میلیون تومان موجود میباشد. حدود قیمت یک دوربین مداربسته با کیفیت معمولی ۳۵۰ هزار تومان می باشد. در این شرایط دوربین سعی میکند بین نور آسمان و محیط توازن ایجاد کرده تا به سطح مطلوبی از روشنایی رسیده و تصویری با روشنایی یکنواخت بهدست دهد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در زمینه ی سیستمهای نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند . شواهد مستند: برای جمع آوری شواهد صوتی و تصویری و ضبط رویدادهای مستند بسیار کارآمد است. برای جبران مشکل زاویه دوربین های باکس، امکان تعویض لنز و تغییر زاویه دید را برای کاربران فراهم کرده اند. علاوه بر مواردی که تا این قسمت از مقاله عنوان کردیم میزان دید در شب یک دوربین مداربسته نیز می تواند یکی از دلایل موثر بر روی قیمت دوربین مداربسته باشد.

در زیر بهترین محل نصب دوربین مداربسته برای برخی از این مکانهای پرکاربرد را برای شما بیان میکنیم. انواع دزدگیر اماکن و شناخت آنها برای خرید یا نصب دزدگیر از موضوعاتی است که همواره مشتریان به دنبال آن هستند. یکی از بهترین زمانها برای سارقان، مسافرت رفتن صاحب خانه است. برای این کار همه اتصالات را بررسی کنید تا مطمئن شوید دوربین به منبع تغذیه متصل است. اگر به دنبال فضایی بسیار امن در اطراف خود هستید، گزینهای به نام “VIDEOCON” دارید که امروزه نام بزرگی در بخش نظارت است. همچنین با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در حیاط ساختمان، امکان نظارت ۲۴ ساعته را فراهم کرده و این مکان را نیز برای ورود دزدان نا امن کنید. قیمت های زیر حدود قیمت تقریبی و مربوط به زمستان ۹۹ می باشد و برای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبان ذکر شده است. تعداد فروشگاه هایی که دوربین مداربسته در تهران به فروش می رسانند بسیار زیاد است. نصب دوربین مدار بسته در منزل به صورت مخفی یا حتی معمولی، امنیت و آرامش را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد. کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. طی این مقاله به معرفی بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای خانه خواهیم بود.

دوربین های مداربسته برای فیلمبرداری شفاف و واضح احتیاج به نور کافی دارند. علیرغم اینکه دوربین های مدار بسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان میدهند، اما شما نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف قرار دهید، حتی اگر دوربینتان ضد آب باشد. اگر سری به اداره کار و دادگاهها بزنید، پر است از کارمندانی که ادعا میکنند در زمان کار و محل کار مشکلی برایشان پیش آمده است. انتخاب بهترین نقاط در منزل یا آپارتمانها، جهت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار با اهمیت است. بهترین راه حل برای شناسایی آنها این است که برای یک مدت طولانی افرادی که اطراف منزل شما رفت و آمد میکنند را کنترل کنید اگر به شخص مشکوکی که یا اهل محل شما نیست و یا برای مدتی اطراف منزل شما پرسه می زند و یا وسیله نقلیه ناشناسی که مدام اطراف خانه شما پارک هستند برخورد کردید با همسایگان و یا اطرافیان در میان بگذارید و بیشتر از منزل خود محافظت کنید. برای مرجع شما HD کامل (1080p) معادل 2MP است که می تواند تصاویر بسیار واضح باشد ، 4K که تصاویر کریستالی شفاف است در حدود 8MP است.

اعزام سریع تیم های تخصصی در زمینه رفع عیب برای همشریان جنوب تهران به علت داشتن چندین تیم تخصصی در جنوب تهران بارزترین ویژگی ما می باشد که شما می توانید در کمترین زمان ممکن با انصاف ترین تیم تخصصی دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی را در اختیار داشته باشید تا بتوانیم نصب دوربین مداربسته جنوب تهران را به بهترین شکل به شما ارائه بدهیم. هر تولیدکننده پورتهای پیشفرضی روی دستگاه خود تعریف میکند، با این انتظار که کاربر پس از خرید، هنگام راهاندازی شماره پورت خاصی (غیر از پورت پیشفرض) برای دستگاه تعریف میکند. مرحله 4: تبدیل فیش BNC به طرف دیگر کابل برق و تصویر در پورت پشت دستگاه DVR وصل میشود. مرحله 2: برای بستن چند دوربین مداربسته، تبدیل برق به انتهای دیگر کابل وصل میشود.

تصاویر ویدئویی تاریک: برخی از دوربین های مداربسته قابلیت قطع دید در شب در طول روز را دارند که گاهی اوقات عمل نمیکند. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در فضا بیرون را دارید، دوربین مداربسته را در ارتفاع 3 متر یا بیشتر نصب کنید تا دوربین مداربسته در دسترس افراد نباشد و همچنین در معرض دید نبوده و یا در نگاه اول قابل تشخیص نباشند. برخی از آموزشگاه ها کارآموزان خود را به بازار کار معرفی نموده و افراد می توانند با خیال راحت در این کلاس ها ثبت نام نمایند. خیال صاحب خودرو بهخاطر وجود دوربین مداربسته و نظارت آن بر این منطقه، راحت است. وقتی قسمت زیادی از آسمان در دید دوربین مداربسته باشد، ممکن است تصویر اشیاء و محیط تاریک شود. لازم به ذکر است که گفته شود کسانی که قصد دارند با نصب دوربین مخفی کوچک در منزل، علاوه بر مشاهده مکانی که دوربین مخفی در آن جاساز شده است، صدا را نیز قرار دهند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که مکان جاساز شده دوربین مخفی، محل مناسبی برای ضبط صدا باشد به طوری دوربین مخفی صدایی شفاف را ضبط کند. نصب دوربین مدار بسته در خانه اطمینان خاطر بیشتری برای مالک ساختمان در زمان مسافرت یا حضور در محل کار ایجاد خواهد نمود.

این افراد با خرید و نصب دوربین مدار بسته برای یکبار، از صرف هزینه اضافه بیمه برای همیشه در امان خواهند ماند. مکان مناسب برای نصب دوربین ها کجاست؟ از جمله نقاط حساس جهت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن، بهطور دقیق مقابل درب ورودی است. زمانی که فردی مرتکب خشونت یا یک عمل مجرمانه می شود ، می تواند امنیت و سلامتی دیگران را در معرض تهدید قرار دهد ، بنابراین یکپارچه سازی محافظت کافی بسیار حیاتی است. با نصب دوربین مداربسته در نقاط حساس ساختمان، از یک سارقان را از انجام عمل مجرمانه دور نگه داشته و در صورت بروز اعمال مجرمانه چون: دزدی یا قتل، وجود این سیستم امنیتی به ماموران نیروی انتظامی در شناسایی گناهکار کمک بسیاری خواهد کرد.

در غیر این صورت امکان ثبت تصاویر مربوط به ورود و خروج افراد یا اشیاء به درستی شکل نگرفته و بهترین دوربین مداربسته دنیا هم بازدهی نصاب دوربین مداربسته منزل خاصی نخواهد داشت. بهترین زاویه هر اتاقی برای نصب دوربین مداربسته معمولا کنجی از اتقاق است که دیوارها و سقف به هم میرسند. دوربین مداربسته کوچک برای جلوگیری از سرقت منازل و شرکت ها بفروش می رسد. تداخل الکتریکی از قبیل نزدیکی به سیم های ولتاژ بالا و موارد مشابه، روی کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته اثر میگذارد، بدین منظور جهت جلوگیری از آسیب و تخریب احتمالی، دوربین های مداربسته باید در ارتفاع بیش از 2.5 متر و دور از دسترس نصب شوند. گام اول: برای نصب دوربین مداربسته ابتدا باید نیاز های امنیتی و پوششی خود را شناسایی کرده و با توجه به نیازهایی که دارین با کارشناسان جهان تجارت در میان بگذارید تا آنها بتوانند بهترین نوع جایگذاری دوربین های مداربسته را به شما در قالب یک پروپوزال به شما اراِئه دهند. نیاز به امنیت، به خصوص نیاز به امنیت مالی برای صاحبان سرمایه به اندازهای است که از هر راهکاری برای امنیت بیشتر استفاده میکنند. نور مادونقرمز میتواند از پنجرهها و سایر اشیاء شیشهای منعکس شود و عکسهای شما را به خصوص در تاریکی پنهان کند.

همچنین نیز اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربینهای مداربسته کردید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید؛ بشرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید. قبل از نصب دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابلها و فیشها، دستگاه DVR، دوربینهای مداربسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید تا در طی پروسههای بعدی به مشکل برنخورید. ۵- تمام! به همین راحتی. دوربین ها و دستگاه های مرکزی دوربین مدار بسته تحت شبکه که در بازار با نام ip camera شناخته می شوند و در واقع نوعی سیستم NETWORK Surveillance هستند, حرفه ای تر بوده و دارای قیمت تمام شده بالاتری نسبت به تکنولوژی های CVI , TVI و AHD است. دی وی از تمام تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مداربسته را دریافت کرده و به یک مانیتور یا تلویزیون (هر نمایشگر ممکنی) ارسال میکند. مشتریان خواهان دوربینهای رستر با خرید دوربینهای داهوا میتوانند از کیفیت محصولات رستر هم بهرهمند شوند. البته این مشکل همیشه ناشی از نور خورشید نیست و سطوح صیقلی (بازتابی) نیز میتوانند آسیبرسان باشند. تابش مستقیم نور خورشید در لنز باعث کاهش کیفیت و یا کورشدن دوربین مدار بسته میشود. امروز با ما همراه باشید تا اموزش صفر تا صد جهت خرید و نصب دوربین مداربسته در خانه را به شما عزیزان ارائه میکنیم.

سنسور خطی لیزری یا سنسور بیم خطی، از جمله سنسورهایی است که برای حفاظت از محیطهای باز یا دارای دیوار کوتاه، استفاده میشود. با آمدن فصل سرما و برودت حتی الامکان هر چند روز یکبار سعی شود ازیخ زدگی و پوشیده شدن سنسور ها درصورت بارش برف جلوگیری شود. با تنظیم صحیح ارتفاع دوربین مداربسته میتوان از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کرد. همچنین شرکت در سال 1396 اقدام به کسب پروانه خرید و فروش بی سیم از وزارت تنظیم مقررات رادیویی به جهت توسعه فعالیت های خود در زمینه مجهز سازی سازمان ها به ارتباطات داخلی بی سیم کرد. در این جا ما از Reolink RLC-410 به عنوان مثال استفاده میکنیم. ما در همین سایت آموزشی آماده کرده ایم که می توانید با کمک آن، انتخاب خوبی داشته باشید.

همچنین هنگامی که دوربین مداربسته در محل بیرون نصب می شود، بهتر است ارتفاع آن بیشتر از 3 متر باشد. بهترین دزدگیر برای اماکنی که از قبل محلی برای سیمکشی ندارند دزدگیر بیسیم است. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از دسترسی آن ها و هم چنین قصد آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند. وجود دوربین مداربسته بهطور کامل از این نوع دزدی جلوگیری نخواهد کرد، اما میتواند نقش یک عامل بازدارنده را بازی کند. درب پارکینگ بهطور مرتب در طول روز و شب جهت پارک کردن ماشین افراد ساکن در ساختمان باز و بسته خواهد شد. در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته AHD تنها با AHD DVR ، HDCVI با HDCVI DVR و HDTVI با HDTVI DVR سازگاری دارند. بهعلاوه توانایی استراق سمع زیادی دارد و میتواند ۳۰ حادثه را با ذکر ساعت و تاریخ در حافظه خود ثبت کند. دزدگیر دوربین دار مجهز به یک دوربین مدار بسته کوچک است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیتی دارد. دوربینهای هایک ویژن با کیفیت بالای تصاویر خود گزینه مناسبی جهت پوشش تمام نقاط خواهند بود.