تست یکپارچه سازی در مقابل مدیریت سیستم

سلام به همه، من چند سالی است که به عنوان مهندس QA مشغول به کار هستم، اما اخیراً درخواستی دریافت کردم که باعث شد فکر کنم آیا این موضوع در شرح وظایف QA قرار می گیرد یا خیر.
نرم‌افزاری که من روی آن کار می‌کنم با سیستم‌های دیگر مانند ایمیل و غیره ادغام می‌شود. برای هر مشتری جدید، این یکپارچگی برقرار می‌شود و مشتری در جریان کار قرار می‌گیرد. از آنجایی که ما یک استارت‌آپ هستیم، غیرعادی نیست که اکثراً هر کاری را که نیاز به کار دارد بر عهده بگیریم. بنابراین سیستم مشتری و راه اندازی جدید توسط مدیر محصول انجام شده است. از آنجایی که زمان زیادی را برای آنها می گیرد، از من خواسته شده است که آن را به عهده بگیرم، با توضیح اینکه تحت آزمایش یکپارچه سازی قرار می گیرد.
من استدلال می‌کنم که تست یکپارچه‌سازی در طول فاز توسعه، برای ویژگی‌های جدید انجام می‌شود، اما می‌خواستم بدانم که آیا واقعاً منطقی است که QA این کار را انجام دهد و اگر راه‌اندازی اولیه برای مشتریان جدید مطابق انتظار کار کند، «آزمایش» می‌کند.

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید

پیشاپیش ممنون

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.




منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/integration-testing-vs-system-management.html



ملحق شوید و صفحه خودتان را بسازید. انجام آن آسان است. چگونه؟ برای بازگشت به اینجا کافی است انجمن بحث کیفیت.





از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

توسط دانیل

(ماساچوست)