تبلیغات گوگل برای دامنه Ir

گوگل ادز ( Google Ads ) یا گوگل ادوردز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن کسب و کارها میتوانند تبلیغات خود را مدیریت کنند. گوگل اَدز بزرگترین پلتفرم تبلیغات کلیکی در دنیاست که تبلیغاتش را در بیشتر از 2 میلیون وبسایت و اپلیکیشن نشان میدهد؛ یعنی منبع بینهایتی از انواع کمپینهای تبلیغاتی برای مکانهای مختلف. ابزار و پلتفرم مفیدی که برای کاربران این امکان را فراهم می سازد تا موثرترین کمپین های بازاریابی و مارکتینگ را با هدف های متنوع و روش های هدفمند تدارک و آماده نمایند. تبلیغات ویدیویی با ردیابی و هدف گیری خاص، توسط میلیون ها نفر دیده می شوند.

پرداخت هزینه بر اساس نرخ کلیک شماست. • 90 درصد از کاربران میگویند که تبلیغات بر تصمیم گیریهای خرید آنها تأثیر میگذارد. ما به عنوان آژانس بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، با روشهای تبلیغاتی زیادی سر و کار داریم و بارها بازخورد هر کدام از آنها را بررسی کردهایم. باور کنید که این تجربه چندین و چند ساله، به ما ثابت کرده که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و هدفمندترین روشهای تبلیغاتی دنیا است! مشاوران ما از لحظه ساخت اکانت گوگل ادوردز تا پایان کار شما در کنار شما هستند تا راحتی و لذت کسب درآمد از فضای اینترنتی را تجربه کنید. در مقالۀ امروز که دومین مقاله از سری آموزشی تبلیغات در شبکۀ جستجوی گوگل است، میخواهیم به شما بگوییم که اصلاً چرا استفاده از روش تبلیغاتی گوگل ادز، از نان شب هم برای کسب و کارمان واجبتر است!

وب سایت راهنما: این وب سایت هم از سری وب سایت های نیازمندی ها می باشد که شما می توانید کالای خود را بصورت رایگان یا با قیمت اندکی برای تبلیغات قرار دهید. وب سایت شیپور: از سری وب سایت های بدردبخور نیازمندی ها می باشد که اگر تبلیغی عمومی و با قیمت کم می خواهید در اینترنت قرار دهید اینجا هم مثل دو گزینه بالا یکی از بهترین هاست. بله وب سایت نماشا را قطعا به جای آپارات به شما پیشنهاد می کنیم چون نه تنها تا سر و مغز آن پر از تبلیغات نیست بلکه مخاطبان خاص و جدیدتری دارد و تعرفه تبلیغات آن هم خیلی بالا نیست. هدانا: اگر قرار است جایگزینی برای وب سایت آوینی پیدا کنید ما هدانا را پیشنهاد می کنیم به دلیل الکسای خوب و ترافیک زیاد و همچنین محیط کاربر پسند و ساده همچنین قیمت های مناسب. آکا ایران: مانند وب سایت های بالا دارای آمار بازدید بالا از گوگل، محیط کم تبلیغات، مخاطبان متنوع در زمینه سرگرمی هنری و قیمت های نسبتا مناسب تبلیغات می باشد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین راههای موفقیت در کمپینهای گوگل ادز است.

این احتمال نیز وجود دارد که آنها قبل از شما از تبلیغات گوگل استفاده کردهاند و نتیجه مناسبی از آن دریافت نکردند. یکی از راههای بهینه سازی وب سایت این است که لندینگ پیج Landing page مناسبی طراحی کنید تا تبلیغات گوگل، مخاطبان شما را به این صفحه هدایت کند. زیر ساخت های فنی وب سایت خود را بهینه کنید تا گوگل بدون هیچ مشکلی بتواند به محتوای وب سایت شما دسترسی پیدا کند و ایندکس کند. به این صورت که تبلیغات شما تنها زمانی نمایش داده خواهد شد که کاربر، عبارت کلیدی را با کیورد مورد نظر شما جستجو کند و کلمه جستجو شده، عینا با کیورد شما مطابقت داشته باشد. Scott Merck صاحب این کسب و کار، به محض اینکه کاملا آماده تحویل کار است، تبلیغات گوگل را آغاز میکند و زمانی که نیاز به استراحت و یا مسافرت دارد، به طور موقت تبلیغات گوگل را متوقف میکند. Broad Match Modified: زمانی که اگر دو کلمه در نظر گرفتهایم حتما باید هردو کلمه سرچ شوند.

پس ساده بنویسید و همیشه به این نکته توجه داشته باشید که در حال نوشتن برای یک انسان هستید. از آنجایی که گوگل درباره ضوابط جستجوی خود بسیار پنهان کار و مرموز است، سئو همیشه با درجاتی از حدس و گمان درگیر است. در تبلیغات گوگلی نحوه پرداخت هزینه تبلیغات بسیار ایدهآل است و به شرط پیادهسازی یک کمپین تبلیغاتی دقیق و مدیریت شده، استفاده از آن میتواند بسیار مقرونبهصرفه باشد. از طریق این کمپین، هنگامی که کلمه قیمت گذاری شده فرد تبلیغ کننده توسط کاربری جستجو می شود، تبلیغ یک ایمپرشن در موتورهای جستجو ایجاد می کند؛ به عبارتی تبلیغ همراه با نتایج ارگانیک جستجو به نمایش در می آید. برای رفع این مشکل حتما باید از طریق یک حساب کاربری دیگر برای ثبت مکان کسب و کار روی نقشه کوگل اقدام کنید. برای مثال اگر به دنبال تبلیغ یک محصول خاص هستید، اطمینان حاصل کنید که افراد از طریق تبلیغات گوگل مستقیماً به صفحه همان محصول هدایت میشوند. Top of page bid (high range: این عدد بالاترین بازه و محدودهی قیمت پیشنهادی (Bid) است که تبلیغ دهندگان طی سالهای گذشته برای کسب رتبههای بالا در یک کلمه کلیدی پرداخت کردهاند. در ادامه میخواهم 6 مزیت مختلفی که گوگل ادز را تبدیل به یک روش تبلیغاتی ایدهآل برای کسب و کارها میکند، به شما توضیح بدهم.

به یاد داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و نوپا نباید یک کار شبانه روزی باشد. آیا برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کردهاید؟ کمپین های تبلیغاتی که از شبکه جست و جو استفاده می کنند نسبت به ترکیبی از شبکه های جست و جو و نمایش می تواند ویژگی ها و قابلیت شخصی سازی بیشتری ارائه کند از جمله این موارد می توان به قابلیت نصب اپلیکیشن ، قابلیت ایجاد درگیری بیشتری کاربران با اپلیکیشن ها ، تبلیغات پویا اشاره کرد. با توجه به توضیحات ابتدایی این مقاله اگر بدنبال حذف پاپ آپ های تبلیغاتی گوشی هستید باید بدانید که در این زمینه مسیر و روش های مختلفی برای مسدود سازی تبلیغات و پاپ ها وجود دارد که در ادامه میتوانید به اصلی و البته رایج ترین این موارد دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله آموزشی باما همراه باشید.

ما برای شما انواع تعرفه ها و پلن ها را تعریف کردیم تا مناسب ترین آن را برای خودتان در نظر بگیرید. همچنین این اطلاعات به همراه پلن های پیشنهادی ما توسط مشاورین ما تدوین شده و تقدیم شما میشود. اگر تبلیغاتنان برای کاربرانی که آن را مشاهده میکنند مناسب نباشد، تبلیغات شما کمتر نمایش داده میشود و هزینه دریافتی از شما بیشتر میشود. زیرا اگر موردی در وبسایت شما مطابق با شرایط گوگل نباشد، برای شما ایمیلهای هشدار ارسال میشود. به شما داده میشود. اگر نیاز به مشاوره دارید کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهتر یاری کنیم. کاربران را به کدام صفحه هدایت کنیم ؟ در صورت جستجو همان عبارت یا کلمه در جستجوی گوگل توسط یک شخص جستجوگر، سایت فرد تبلیغ دهنده در صفحه اول گوگل برای همان فرد به نمایش گذاشته میشود. به عبارت دیگر، هنگامی که کاربر عبارت خاصی را جستجو میکند، لینکهای تبلیغاتی در بالا، پایین یا کنار لیست نتایج جستجو ظاهر میشوند. ایجاد گروه های تبلیغاتی مؤثر و هدفمند می تواند به شما در بازاریابی بیشتر و بهتر و همچنین هزینه های پایین تر کمک کند.

همه آن ها در کسب و کارهای مختلف به خوبی کار نمی کنند. در طول این همه سال، مشتریان زیادی را دیدهایم که در مدت بسیار کوتاهی با استفاده از گوگل ادز فروش خود را چند برابر کردهاند. یکی دیگر از مشتریان ما که فروشگاه اینترنتی موبایل بود، توانست در مدت کوتاهی فروش روزانهاش را 6 برابر کند! این در حالی است که تبلیغات سایت شما در تبلیغات کلیکی گوگل بسیار سریعتر و نهایتاً ظرف مدت 24 ساعت به همه افراد نمایش داده میشود. همه این ویژگی هایی که به آن ها اشاره کردیم ، باعث می شود که شبکه جست و جو گوگل ، یکی از بهترین شبکه های موجود تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارهای مختلف محسوب شود و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از ان برای افزایش مخاطب و کسب درآمد بیشتر استفاده کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم متشکل از با تجربه ترین و متخصص ترین افراد حوزه دیجیتال مارکتینگ در کنار شماست تا بیشترین رشد و سود را از کسب و کار خود به دست بیاورید. باشد که ایمان بیاورید! جایی که تبلیغات متنی ظاهر می شود این تبلیغات می توانند در صفحات نتایج گوگل و در سراسر شبکه گوگل ظاهر شوند که شامل شبکه جستجو ، شرکای جستجو و شبکه نمایش است.

CPC یا هزینه به ازای هر کلیک مبلغی است که شما برای هر کلیک روی تبلیغ خود پرداخت بهترین تبلیغ در گوگل میکنید. گرانترین CPC یا Max CPC چیه؟ اگر شما کسی باشید که جواب درستی به سوال مخاطب داده باشید فرقی نمی کند از گوگل ادوردز استفاده کرده اید یا نه، بهرحال مخاطب شما را از بین رقبا انتخاب می کند. شخصی که وارد سایت شما میشود، به محصول یا خدماتی که شما ارائه میکنید نیاز دارد، پس کاری کنید تا خیلی راحت محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا کند. همچنین تماشای اجباری ویدئوی تبلیغاتی ابتدای محتوای اصلی هرچند باعث افزایش نرخ درگیری مخاطب و آگاهی از برند بیشتر میشود، اما در نهایت محبوبیت برند را کاهش خواهد داد، در حالی که تبلیغات گوگل ادز هیچ اجباری همراه ندارند و علیرغم میل مخاطب به اون نشان داده نخواهند داشت. در پنل کاربری شما همه ی اطلاعات تبلیغ شما مثل میزان شارژ اکانت ، نرخ کلیک، بیشترین ورودی بر اساس کلمه و …

قطعا پیشنهاد ما و هر کارشناس بازاریاب دیگری استفاده از تبلیغات در وب سایت های پربازدید اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده بطوریکه هر سایت پربازدیدی را باز می کنی تبلیغات جر اصلی آن سایت به حساب می آید. جواب کاملا واضح می باشد، وب سایتی که شما برای اولین بار از طریق گوگل با آن آشنا می شوید یا اصلا برای اولین بار یا دومین بار آن را مشاهده می کنید. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که هر چقدر یک وب سایت برای شما تکراری تر و معمول تر باشد، توجه شما به تبلیغات و موضوعات جنبی آن کمتر است.

آن ها اکنون به عنوان تبلیغات متنی گسترش یافته (ETAs) شناخته می شوند که به شما فضایی را برای سه عنوان، برخی توضیحات و موارد دیگر مانند شماره تلفن برای لینک صفحات دیگر وب سایت ارائه می دهند. تبلیغات نمایشی معمولاً در قالب یک بنر تبلیغاتی (گرافیک یا متنی) به نمایش گذاشته میشوند. این موضوع دراکثر روش های تبلیغاتی وجود دارد و معمولاً به این صورت است که پس از انجام تبلیغات شما و بعد از گذشت مدت زمان خاصی می توانید شاهد دریافت بازخورد از تبلیغات خود باشید (البته اگر تبلیغات مورد نظر برای شما بازخوردی داشته باشد!). گوگل ادوردز فرصتی مناسب برای کسب و کارهای نوپا است که به تازگی اقدام به طراحی وب سایت نموده اند و باید مدت ها برای ایندکس شدن سایت توسط خزندگان موتورهای جستجو و جلب مخاطب و ارتقای سئو انتظار بکشند. نه تنها بازدید مناسبی دارد بلکه محیط آن کاملا استاندارد و به لحاظ بصری جلب توجه کننده است.

پس بهتر است دقیقتر توضیح دهیم که چرا گوگل ادز میتواند کسب و کارتان را متحول کند. در صورتی که تبلیغات گوگل ادوردز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها میتواند مفید و کارساز باشد. در صورتی که تبلیغات گوگل ادورز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها میتواند مفید و کارساز باشد. است که برای این مخاطبان مفید می باشد. شبکه نمایش مجموعه گسترده ای از وب سایت های شخص ثالث است که با گوگل همکاری کرده و موافقت خود را برای ارائه تبلیغات گوگل انجام داده اند. تبلیغات برای سایت های مخرب و دارای ویروس انجام نمیشود. پزشکی و کودکان: نی نی بان یکی از وب سایت های خوب در زمینه بارداری و پزشکی و همچنین پرورش کودکان می باشد. این سرویس یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین روش های جذب مخاطب برای سایت ها می باشد. ضمنا توجه کنید که افرادی که به وب سایت های شلوغ مراجعه می کنند افراد تکراری هستند ولی وب سایت های با سئو قوی، به مراتب تبلیغ شما را به افراد غیر تکراری نشان خواهند داد! از آنجایی که این دسته از تبلیغات غیر قابل رد کردن یوتیوب هستند، صاحبان کسب و کارها کمتر از این روش جهت تبلیغ استفاده می کنند.