بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو وبسیما-بک لینک گلدلینک

بهتر است بدانید لینک های اسپم می توانند تاثیر لینک های خوب و مفید شما را نیز از بین ببرند. تشخیص لینک های اسپم بسیار مشکل است پس بهتر است اگر در این زمینه اطلاعات کاملی ندارید از سایتهایی که به اسپم بودن آنها مشکوک هستید لینک دریافت نکنید. این نوع بک لینک بهترین و مفیدترین نوع بک لینک می باشد و دریافت آن بسیار سخت است، زیرا سایتهایی که دارای کلمات کلیدی مشترک با شما می باشند عموما رقیب شما هستند و به شما لینک نمی دهند. بهترین راه برای دریافت این نوع از بک لینک بررسی سایتهایی است که قابلیت ثبت نظر به همراه لینک را دارند تا بتوانید از این طریق لینک خود را در آنها قرار دهید.

پیشنهاد میکنم برای آشنایی با روش اصولی و تکنیک ها، به سراغ مقاله لینک بیلدینگ بروید. قبلا با توجه به مهم بودن تعداد لینک ها و نه اعتبارشان، صفحات یا اصطلاحا مزارع لینکی در بعضی سایت ها وجود داشت که صرفا کارشان تبادل لینک با بقیه وب سایت ها بود. اما امروز شرایط فرق کرده و گوگل نسبت به تعداد لینک خروجی یک صفحه حساسیت نشان میدهد. اگر صفحه مبدا که شما از آن بک لینک گرفته اید 5 لینک دیگر هم به سایت های دیگر داده باشد، در اصل اعتبار کل صفحه بین همه لینک ها تقسیم شده و اعتبار کمی به هر سایت میرسد. اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند.

  • اگر در پی این هستید که بک لینک‌های کاربردی ایجاد کنید، لینک‌های خود را از سایت‌های قدرتمند و با آتوریتی بالا بگیرید.
  • جهت ارتباط با کارشناس فنی یا فروش و ارسال داکیومنت پروژه و دریافت مشاوره رایگان از طریق روش های زیر با ما ارتباط داشته باشید.
  • مودبانه پیشنهاد دهید که آن پست‌های گردش لینک، به چیزهای قابل لینک دادن روی سایت شما بکلینک بدهند.
  • بهترین راه برای دریافت این نوع از بک لینک بررسی سایتهایی است که قابلیت ثبت نظر به همراه لینک را دارند تا بتوانید از این طریق لینک خود را در آنها قرار دهید.
ابتدا، کسی را در حوزه کاری خود پیدا کنید که پست‌های مهمان زیادی می‌نویسد. مودبانه پیشنهاد دهید که آن پست‌های گردش لینک، به چیزهای قابل لینک دادن روی سایت شما بکلینک بدهند. تا امروز، این یک قطعه محتوا به تنهایی بالای بکلینک از 4810 دامنه مختلف دریافت کرده است. دارایی‌ قابل لینک دادن ممکن است یک پست بلاگ، یک ویدئو، قطعه‌ای از یک نرم‌افزار، یک آزمون، یا یک تحقیق مروری باشد. اساسا باید چیزی باشد که مردم دوست داشته باشند به آن بک لینک بدهند.

در وب فارسی هم سایت های فعال در حوزه املاک ابزارهایی برای تعیین میزان اجاره، رهن، کمیسیون املاک و… ساخته اند. در این قسمت از مقاله backlink چیست پیشنهاد میکنم ویدئو زیر با موضوع راهنمای خرید بک لینک را ببینید. ببینید درست است که گوگل میگوید صبر کنید تا بقیه به صورت خودکار به شما لینک بدهند، اما طبق تجربه من و همه سئوکارها، به هیچ عنوان چنین چیزی امکان پذیر نیست. این یعنی اگر من بخواهم به جای دریافت لینک مصنوعی صبر کنم تا بقیه خوب بودنم را تشخیص داده و خودشان اقدام به دادن بک لینک به سایتم بکنند، حداقل باید 3/4 سال به صورت مداوم کار کنم.

تولید محتواهایی که ارزش بکلینک دادن داشته باشند

بنابراین به جای آنکه به دنبال یک فهرست بالا بلند از سایتها و فرومهایی باشید که میتوانید رایگان در آنها لینکسازی کنید، به دنبال استراتژی لینک سازی خارجی با کیفیت باشید. معیار ساخت بک لینکنه تنها به بهبود SEO کمک می کند ، بلکه به شما در درک نام تجاری شما نیز کمک می کند. وقتی بسیاری از وب سایت های معتبر به صفحه شما پیوند می دهند ، گوگل متوجه می شود که محتوای صفحه وب سایت شما ارزشمند است. به طور کلی ، وب سایت هایی با بک لینک بیشتر از نظر موتورهای جستجو همه چیز در مورد بک لینک (شما می توانید اینجا نگاه کنید https://goldlink.ir/what-is-backlink/) معتبر هستند. برای هر صاحب وب سایتی که به SEO اهمیت می دهد ، بک لینک یکی از ارکان اصلی وب سایت است. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید SEO خود را بهبود بخشید ، باید بک لینک را بشناسید.

معیارهای تعیین ارزش بک لینک چیست ؟

بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو وبسیما-بک لینک گلدلینک محتوای با کیفیت، مفید و مخاطب‌پسند به تنهایی یک برگ برنده در مقابل گوگل است. برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد. قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید وبسایت شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و صفحات آن در نتایج جستجو دیده می‌شود. پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید. در این مرحله می‌توانید خودتان صفحه‌ای در ویکی‌پدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکی‌نویس‌ها برای این کار کمک بگیرید.

به این ترتیب، لینک سایت‌های معتبر برای انتشار پست میهمان را پیدا خواهید کرد. در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند. بررسی و پیدا کردن لینک‌های شکسته؛ استفاده از یکی از افزونه‌های گوگل کروم به نام Check My Links می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.