بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس

شما می توانید در شبکه های اجتماعی واتساپ یا تلگرام، همچنین از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی با مدیر یا منجر آن بروکر در ارتباط باشید. بنابراین اگر بخواهید بروکری را بر اساس میزان اهرم یا لوریج آن انتخاب کنید، می توانید با در نظر گرفتن همه ی نکات مربوط به اهرم ها در فارکس و مقادیری که در این بخش ذکر کردیم، بروکر مناسبی را انتخاب کنید. رگوله در واقع نهادی است که عملکرد یک کارگزار یا بروکر را در فارکس زیر نظر دارد تا افراد سودجو نتوانند در معاملات فارکس کلاهبرداری کنند. پس لازم است که قبل از هر اقدامی از رگوله بودن بروکری که انتخاب می کنید مطمئن باشید. همانطور که می دانید رگولاتوری بروکر نشان دهنده میزان اعتبار بروکر است و مهم ترین نکته در انتخاب یک بروکر، رگوله بودن آن است.

خدمات پشتیبانی از مشتریان یک بروکر فارکس

علاوه بر این، هر دو نوع حساب معاملاتی این بروکر، با پلتفرم معاملاتی محبوب متاتریدر ۴ سازگار می باشد. اهرم یا لوریج (در برخی منابع به آن Gearing نیز می‌گویند) ابزار معاملاتی است که با هدف افزایش بازدهی در سرمایه‌گذاری به‌کار می‌رود. استفاده از لوریج در بازارهای مالی از اصلی‌ترین کاربرد و ملموس‌ترین استفاده از اهرم‌ها در دنیای مالی است. در یک حساب مارجین این امکان وجود دارد که با مقدار کمتری از سرمایه، معامله بزرگ‌تری انجام داد. این کار سرمایه و قدرت سرمایه‌گذاری را چندین برابر و باعث بازدهی مثبت یا در صورت خوب نبودن استراتژی، منجر به ضرر می‌شود.

مقایسه شرکت های رگولاتوری با یکدیگر

نه به هیچ وجه این بروکر ها با شعبه های دیگری مانند قبرس به ایران خدمات میدهند. همچنین هر دو بروکر در آخرین استعلامی که ما بخاطر این جنگ گرفتیم رسما اعلام کرده اند که هیچ منعی برای ادامه همکاری با ایران ندارند. فقط در بروکری حساب باز کنید که شخصا بتونید مستقیم در سایت خود بروکر کابین داشته باشید.

مراحل ثبت نام در این بروکر نسبت به دیگر بروکرها بسیار سایت umarkete چیست آسان است. بروکر آمارکتس در هنگام ثبت نام از شما تاییدیه آدرس نمی‌خواهد. در صورتی که اکثر بروکرهای دیگر تاییدیه آدرس را از شما تقاضا می‌کنند.

بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس

این بروکر را می توان یک بروکر کاملا حرفه‌ای در بازار فارکس دانست. تمرکز بیشتر فعالیت‌های این بروکر بر روی بازار سهام، جفت ارزهای اصلی و فرعی، انرژی، ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها، شاخص ها و … است. بروکر آرون گروپس فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرده و تحت نظارت FSA به ثبت رسیده است. نکته ای که باعث شده است این بروکر منحصر به فرد باشد این است که ۵۰۰ ابزار معاملاتی و کاربر محور بودن آن است. این بروکر خدمات و طرح هایی را به حالت نامحدود به تمام مردم در دنیا حتی به ایرانیان در حوزه سرمایه گذاری و ارائه می دهد.

  • با این که این رگولاتوری‌ها به دلیل نظارت کمتر بر عملکرد شرکت‌ها، اعتبار کمتری دارند، اما بسیاری از بروکرهایی که قصد ارائه خدمات به کشورهای تحریم‌شده را دارند، باید از آن‌ها استفاده کنند.
  • یکی از مزیت های بسیار خوب Markets این است که کاربران در پلتفرم معاملاتی این بروکر کمتر با چالش ریکوئیت روبرو خواهند بود.
  • از این رو مسئولیت انتخاب یک بروکر و کار کردن با آن به عهده خود کاربران است.