بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. دارای همان ضریب جداشدنی است و از پایه‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند به همان زاویه ۱۶۰ درجه بچرخد. مورسو ، دارای پورت اترنت ، 3 پورت USB است که یکی از آنها 3.0 ، یک درگاه Type-C ، کارت خوان SD ، جک میکروفون / هدفون است.

در این بازه قیمتی لپ تاپ Apple مدل MacBook Air 13 -MGN63 بهترین انتخاب است. علاوه بر این 8GB رم LPDDR4X و 256 گیگ حافظه NVMe، صفحه نمایش از نوع Retina با پنل IPS و وضوح 2K، باتری 49.9 وات ساعتی و وزن 1.29 کیلوگرمی برای محاسبات سنگین مناسب است. با توجه به اینکه قرار است که کارهایی با لپ تاپ انجام شود باید مدل مناسب انتخاب کرد. اجزایی مانند پردازنده، کارت گرافیکی، رم و حافظه بسیار مهم هستند و هنگام خرید باید به آنها توجه داشت. بهتر است مدلی انتخاب شود که از این نظر عملکرد بالایی داشته باشد و دوام آن نیز خوب باشد. در این مطلب به بررسی لپ تاپ های ارزان قیمت دانشجویی پرداختیم و بهترین لپ تاپ مخصوص دانشجویان در سال 2022 را معرفی کردیم.

لپ تاپ ایسوس مدل Q408

روی این لپ تاپ، تعداد دو عدد پورت USB تایپ A (یک USB 3.0 و یک USB 2.0)، یک عدد رم ریدر، یک پورت HDMI، و یک جک هدفون مشاهده می‌شود. لپ تاپ با مشخصات سخت‌افزاری متوسط جهت وب‌گردی، مقاله‌نویسی و امور ساده، پاسخگوی نیاز دانشجویان و دانش ‌آموزان خواهد بود. یکی از ویژگی‌های لپ‌تاپ 15.6 اینچی Lenovo V15-P این است که فضای ذخیره‌سازی کاملی معادل 1 ترابایت و 256 گیگابایت دارد و می‌توانید حجم زیادی از فایل‌ها و رسانه‌های خود را در آن ذخیره کنید. 256 گیگابایت در این لپ‌تاپ از نوع SSD است و سرعت بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات و داده‌ها دارید. لپ‌تاپ دل 11.6 اینچی با ضخامت کمتر از 21 میلی‌متر برای فعالیت‌های روزانه شما بسیار‌ ایده‌آل است.

پردازنده گرافیکی Intel UHD G1 برای کارهای عادی و سبک کاملا کافی است و برخی بازی‌های قدیمی یا سبک جدید را هم به خوبی اجرا می‌کند. دل و اچ پی؛ دل و اچ پی برندهای بسیار بزرگ جهانی هستند که متاسفانه به دلیل واردات پایین قیمت نسبتا بالایی دارند و در اکثر بخش‌ها بازار بزرگی ندارند. البته مدلهای بسیار خوبی هم بین آنها پیدا می‌شود که سعی می‌کنیم این لپ تاپ ها را معرفی کنیم. مهمترین مشکل دل و اچ پی نبود گارانتی و پشتیبانی توسط شرکت مادر است. صفحات QHD یا 4k که وضوح بالاتری دارند ولی اولا قیمت آنها بالاست و دوما تنوع لپ تاپ با این صفحه نمایش بسیار کم است.

بهترین جایگزین مک بوک پرو 14 اینچی : Razer Blade 14

اگر قصد خرید یک لپ تاپ برای دانشجویان داشته باشید قطعا بین مارک ها و برند های برای خواندن کلیک کنید مختلف سردرگم می‌مانید. در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان بهترین گزینه ها از برند لنوو هستند و چندان نمی‌توان گزینه هایی از ایسوس و ایسر و… را دید. هنگامی که می‌خواهید یک لپ‌تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ اساسی توجه زیادی داشته باشید و لپ‌تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند. شرکت لنوو شرکتی است که توانسته با طراحی عالی محصولات خود توجه علاقه­مندان را به خود جلب کند.

  • به شما پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی لپ تاپ های مهندسی را حتما ببینید.
  • این لپ تاپ دقیقا جایگزینی برای لپ تاپ Dell XPS 13 دو در یک یا HP Spectre X محسوب می‌شود.
  • این دستگاه به سی‌پی‌یو Core i5 مجهز شده است که همین موضوع انتظارات را از لپ‌تاپ بالا می‌برد.
  • لپ تاپ سرفیس بوک 1 تقریباً از هر لپتاپ موجود در بازار، از جمله برخی از نوت بوک‌ها، قدرتمندتر است.

برای اکثر کاربران کاملا کافی است، البته تعداد لپ تاپ‌های مجهز به رم 16 گیگابایت بسیار کم است. پس باید به قابلیت ارتقای رم در لپ تاپ هم توجه کرد، چون برخی مدلها (مثلا لپ تاپ‌های کوچک)، قابلیت ارتقای رم ندارند. در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید.

این لیست بهترین لپ تاپ به صورت دوره ای با مدل های جدیدی که ما آزمایش و بررسی کرده ایم به روز می شود. اگر کمی بودجه مناسبی دارید، به خصوص اگر به طراحی انعطاف‌پذیر نیاز دارید، توصیه می‌کنیم حتماً سرفیس بوک‌های لپتاپیفای را با دقت ببینید. بسیاری از لپتاپ‌های سرفیس مثل سرفیس ۶ پرو در لپتاپیفای در دسترس هستند.

بهترین لپ تاپ تا ١٣ میلیون تومان، محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی از شرکت لنوو است. لپ تاپ لنوو L3 که به مراتب قدرت بالاتری در مقایسه با نسخه نسل دهمی خود دارد، به پردازنده Core i3 1115G4 مجهز شده که کلاک آن در حالت توربو به 4.1 گیگاهرتز می‌رسد. این لپ تاپ همچنین با نور پس‌زمینه کبورد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که سبب می‌شود کار کردن با آن، جذاب‌تر باشد. این لپتاپ نمایشگری با وضوح 768×1366 دارد، در حالی که مدل‌های دیگر را با نمایشگر کوچکتر اما وضوح بالاتر 1080×1920 نیز می‌توان پیدا کرد و سایر مشخصات فنی آنها با یکدیگر یکسان است. به علاوه، لپ تاپ X543MA شرکت ایسوس، کیفیت ساخت چندان بالایی در مقایسه با این لپ تاپ ندارد و ما خرید لنوو را به عنوان بهترین لپ تاپ ارزان تا 7 میلیون معرفی می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک Lenovo Legion Y7000 یک دستگاه قاتل نمونه است که سالهای زیادی در کنار شما خواهد بود. این لپ تاپ به بسیاری از ویژگی های رده بالا مانند 16 گیگ رم ، صفحه نمایش کامل HD ، صدای دالبی اتموس ، 256 گیگ SSD مجهز شده است. Lenovo در صنعت نوت بوک به دلیل تولید لپ تاپ های بازی ارزان قیمت شناخته شده است. اما اکنون آنها بازی خود را بهبود بخشیده و برخی از دستگاه های با کیفیت عالی را به بازار معرفی کرده اند.

فهرست بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی