با انواع دستگاه تصفیه آب آکوآ بیشتر آشنا شوید

با خرید یک دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر تایوانی، میتوانید آب را قبل از مصرف از هر ماده ی مضر تصفیه و از آسیب های احتمالی و خطرات آب تصفیه نشده و آلوده خود و خانواده تان را محافظت نمایید. پس آب در مخزن برای روزهای آینده می مونه که مناسب نخواهد بود. در اغلب موارد، استفاده از سیستم یک بار گذر جهت دستیابی به کیفیت مطلوب آب آشامیدنی بر اساس استاندار اروپا برای غلظت عنصر بور (یک میلی گرم در لیتر) مناسب می باشد. آب شیرین کن های آب دریا با توجه به آنالیز آب دریا یا اقیانوس، و اغلب در مناطق ساحلی مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از آب شیرین کن دریایی در اغلب مواقع برای صنایعی که در شهرهای ساحلی قرار دارند و و بهره وری اقتصادی بالایی دارند، مقرون به صرفه خواهد بود. در سیستم های تصفیه آب هم همین موضوع جاری است و برندها با کیفیت های متفاوت و گاهی اشکال متفاوت سعی در پوشش دادن تمامی طیف مشتریان را دارند .

خرید دستگاه تصفیه آب غشاهای نفوذ پذیر عبور نمکهای محلول را مهار می کنند، در حالی که اجازه می دهند آب حاصل از آب نمکی از طریق آن عبور کند. در فرآیندهای غشایی (اسمز معکوس و الکترودیالیز) برای جداسازی نمکهای محلول و تولید آب شیرین، از نیروی محرکه الکتریکی یا مکانیکی استفاده میشود. وقتی دستگاه رو به روی شما باشد آچار را به سمت چپ بپیچید تا باز شود و برای بستن خلاف این جهت به سمت راست بپیچید . آب ورودی دستگاه نیز باید باز بوده و برق دستگاه نیز باید وصل باشد. امکان باز گرداندن پساب به محیط زیست و یا باز گرداندن آن برای تصفیه مجددا به دستگاه تصفیه آب صنعتی. در طراحی دو مرحله ای، آب شیرین کن صنعتی به گونه ای طراحی و تولید می شود که هم شوری آب را برطرف کند و هم آلودگی ها و ناخالصی های آن را از بین ببرد و به عبارت دیگر آب را بازیافت و ریکاوری نماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب

بهتر است بدانید اگر در طراحی دو مرحله ای، الزامات طراحی رعایت نشود و شبیه سازی ها به درستی انجام نشوند، ممبران های آب شیرین کن صنعتی بعد از تولید دچار رسوب گرفتگی می شوند و عمر مفید آنها کاهش می یابد. علاوه بر اینها توسعه شهر نشینی، همراه با تغییرات اقلیمی در بسیاری از نقاط دنیا، باعث کاهش منابع آب شیرین شده است. کیفیت آب ورودی، در هزینه نمکزدایی بسیار تأثیرگذار است. اما شیرین سازی و استفاده از آن میتواند هزینه ی قابل توجهی را در بر داشته باشد. در برخی مناطق به خصوص ویلا ها و ساختمان هایی که منبع آب آن ها چاه است، آب آلودگی های زیادی دارد. گروه ما می تواند با تکیه بر دانش بومی و حرفه ای که در زمینه طراحی و اجرای انواع دستگاه تصفیه کننده آب صنعتی و کنترل پساب دارد، بهترین محصول مورد نظر شما را تولید کرده و در دسترس شما قرار دهد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

آب شیرین کن نیمه صنعتی بر اساس تعداد فیلتر ممبران های مورد استفاده در ساخت، به ظرفیت های 200، 400 و 800 گالنی تقسیم می شوند. در طول 15 سال گذشته این ظرفیت به دلیل کاهش هزینه ها و پیشرفت های تکنولوژیکی ادامه یافته است. ظرفیت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی فروخته شده یا نصب شده در سرتاسر دنیا (بین سالهای 1980-1960) بین 50 تا 600 مترمکعب در روز بوده است. اما با پیشرفتهای صورت گرفته در صنعت تصفیه آب، آب شیرین کن های آب دریا در نقاط مختلف دنیا ساخته و بکار گرفته شدند. این فیلتر تصفیه به رنگ سفید بوده و پس از اتمام عمر مفید به رنگ زرد در می آید؛ که معمولا در بازه زمانی 3 تا 6 ماه باید تعویض شوند.

بهترین دستگاه تصفیه آب

محاسبه فیلتر شنی ، مهمترین قسمت یک خرید موفق. فیلتر مرحله پنجم (پست کربن) طعم و بوی نامطبوع آب رو بطور کامل از بین خواهد برد. جهت طبیعی حرکت حلال به گونه ای است که محلول غلیظ تر رقیق می شود، سپس آب خالص از غشاء عبور کرده و وارد آب شور می شود. اما بهتر است بدانید که هرچه دستگاه های آب شیرین کن دریایی RO در ابعاد بزرگتر ساخته شوند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهند بود. تا کنون سه فناوری اسمز معکوس، تقطیر حرارتی و الکترودیالیز برای شیرین سازی آب دریا مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته اند. به همین دلایل استفاده از یک فناوری کارآمد برای شیرین سازی آبهای شور، مخصوصا آب دریا را بیش از پیش مشخص نموده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

2. به منظور افزایش طول عمر ممبرانها، آب ورودی به دستگاه می بایست پیش تصفیه گردد. آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO جهت سازگاری با ممبران ها و جلوگیری از تخریب آنها تحت یک سری فرایندهای پیش تصفیه قرار می گیرد. انجام برآورد اقتصادی برای اجرا و استفاده از سیستم تصفیه آب دریا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این فرآیند برای تهیه آب آشامیدنی از آب هایی که حاوی املاح معدنی زیاد و ناخالصی های آلی باشند بسیار مناسب است. از جمله برندهای پرفروش دستگاه تصفیه آب میتوان به آکوآ اسپرینگ، سافت واتر، سی سی کا، اولانسی، جوی واتر، اسپادانا، آکوآ پرو، آکوآ کلیر، ایزی ول، آکوآ، تِک، نوآ، آکوآ پرو و… همچنین باید گفت که خوشبختانه فیلترهای این دستگاه با سایر دستگاههای تصفیه آب آکوآ تفاوتی ندارد و در یافتن لوازم مصرفی آن دچار مشکل نخواهید شد.

تفاوت سیستم اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون در این است که دستگاه تصفیه RO برای تصفیه آب نیاز به برق دارد. این دستگاهها با فیلتراسیون اسمز معکوس و با دارابودن یک فیلتر بسیار قدرتمند در مرحله چهارم آب شیرینکن خانگی شما، تنها اجازهی عبور مولکول آب را داده و تمام املاح مضر موجود در آن را حذف مینماید. OX: این محصول نیز ویژگیهای مثبت بسیاری دارد که باعث محبوبیت و فروش بالای آن شده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه هر محصول اطلاعات مورد نیازتان را در رابطه با محصول مد نظر به دست آورید. در این بخش به تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب خانگی از نظر سیستم تصفیه آب به کار رفته خواهیم پرداخت. با در نظر گرفتن پارامترها و تجهیزاتی که در بخش قبلی توضیح داده شد، و نیز مد نظر قرار دادن دبی آب شیرین مورد نیاز طی شبانه روز، می توان قیمت دستگاه آب شیرین کن دریایی را محاسبه نمود.

انواع فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه اب صنعتی بسته به نیاز مشتری توانایی تولید و تصفیه آب از روزانه 5 مترمکعب تا اندازه مورد نظر مشتری را دارند؛ امکان تصفیه آب شور، افزایش راندمان تولید، هزینه کم و مقرون به صرفه بودن از جمله مزایای این دستگاه است که قیمت آن بنا به نیاز مشتری، سختی آب و برند قطعات قابل تغییر است. هزینه سرمایه گذاری در این تاسیسات قابل توجه است و علاوه بر آن هزینه های جاری آن، مانند مصرف برق و مواد شیمیایی نیز باید در نظر گرفته شود. دستگاه پنج مرحله: در این مدل علاوه بر چهار فیلتری که در بخش اسمز معکوس درباره آن ها صحبت شد، یک فیلتر اضافه (مرحله پنج یا فیلتر پست کربن) برای از بین بردن طعم نامطلوب آب در نظر گرفته شده است. اگر در هر کجای تهران و البرز زندگی میکنید برای سفارش دستگاه تصفیه آب نیاز به مراجعه به مکان خاصی نیست، تنها کافی است واژهی «تصفیه آسا» را در گوگل جستجو کرده و با مراجعه به وبسایت شرکت تصفیه آسا از خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید.

این فیلترها شامل فیلتر الیافی به عنوان تصفیه آب مکانیکی، فیلتر کربن اکتیو برای حذف مواد شیمیایی و بهبود طعم و بوی آب و همچنین فیلتر مینرال برای افزودن مواد معدنی خرید دستگاه تصفیه آب به آب هستند. برای کاربردهایی که به مقدار آب تصفیه شده بیش از 100 لیتر در شبانه روز احتیاج دارند باید از آب شیرین کن نیمه صنعتی استفاده کرد. را به عهده دارند. مواد جامد محلول، فلزات سنگین و میکروب ها مانند باکتری ها، ویروس ها را از بین نمی برد. جامدات معلق معدنی، شن و ماسه، روغن، خاک رس، باکتری و مواد آلی محلول مستعد هستند که توسط غشاهای اسمز معکوس گیر بیفتند. اسمز معکوس فرایند فیزیکی است که توانایی حذف 99 درصد جامدات محلول موجود در آب (TDS )، مواد کلوئیدی مواد آلی محلول و غیرمحلول، اندوتوکسین ها، ویروس ها، باکتری ها و آلاینده های میکروبیولوژی را به کمک غشا نیمه تراوا را دارد. از آنجایی که هیچ غشایی در حذف نمکهای محلول کامل نیست و نمیتواند به طور 100 درصد عملیات حذف را انجام دهد ، درصد کمی از نمک از طریق غشا عبورکرده و در آب حاصل باقی می ماند.

در طبقه بندی دیگر فیلتر دیسکی آب کشاورزی به دو نوع فیلتر مدولار و فیلتر هلیکس دسته بندی می شود. معمولا قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی که در شرکت مشاوره و فروش رادگستر نوین ، عرضه می شوند از 600 هزار تا 3 میلیون تومان می باشد. طعم واقعی آب ، با استفاده از تکنولوژی جدید دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو در سیستم فیلتراسیون ، نه تنها سلامت خانواده شما را تضمین خواهیم کرد بلکه با طعم و طراوتی به یادماندنی آبی زلال و شفاف همواره شادابی و سلامت را برایتان به ارمغان خواهیم آورد. به هنگام خرید مراقب باشید تا دستگاه فیلتراسیون شش مرحلهای را به جای دستگاه RO شش مرحلهای به شما نفروشند. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از کیفیت دستگاه های تصفیه آب، باید به کیفیت قطعات و اجزای سازنده آنها دقت کرد. فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین بزرگ ترین واردکننده دستگاه های تصفیه آب تایوانی و هم چنین تجهیزات و قطعات مربوط به این دستگاه ها از جمله انواع فیلتر ها، لوله و اتصلات و پمپ و مخزن در ایران است.