اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .

میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر و یا بخش تماس با ما ، با ما در تماس باشید. همچنین تعویض تایل ها پس از چند سال بدون تعویض سازه و صرفا با تهیه تایل های ۶۰در۶۰ و جایگزینی آنها میسر خواهد بود. وزن سبک و قابل جابجایی توسط تمامی افراد این محصول را بسیار محبوب کرده است. این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند.

(سقف دکوراتیو) و دیوار کاذب کناف (کی پلاس پارس) فعالیت دارد که مفتخر است رضایت مشتریان را با کیفیت اجرای بالا و هزینه مناسب جلب کند. این نمونه از سقف کاذب کناف بیشتر در شرایطی استفاده می‌ شود که ما قصد داریم فضای خالی بین اضلاع مختلف کناف را با سقف‌ های باریسول یا آسمان مجازی بپوشانیم. برای انجام این کار در بدنه‌ های کناف پروفیل‌ های مخصوص سقف آسمان مجازی را نصب کرده و سپس پس از پارچه باریسول مورد نظر را روی آنها نصب می‌ کنند. اگر بخواهیم درباره سقف کاذب کناف صحبت نماییم، می توانیم بگوییم که این سیستم بزرگترین سیستم ساخت و ساز خشک در جهان است که در صنایع دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

تماس با کدکن مبین سازه

سقف كاذب لوکس از مواردی است که در یک خانه ی لوکس به قیمت سقف کاذب ذهن می رسد. هزینه بالای اجرای این نوع سقف که معمولا با نقاشی و پتینه کاری همراه است، آن را مناسب هر سلیقه ای نمیکند. اما اگر خانه ای تمام لوکس مدنظر باشد، نباید از اجرای سقف کاذب لوکس غافل شد. هرچند سقف كاذب لوکس معمولا در لابی ها و یا پذیرایی اصلی منزل استفاده می شود.

  • موارد زیر درباره ی تفاوت ها و ویژگی های سقف کاذب است که عواملی مهم برای انتخاب سقف دکوراتیو مورد نظر به شمار می آید.
  • زیرسازی سپری gstشبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود .
  • در انتهای این آویز یک خم قلاب هست که با گذر کردن این خم از سوراخ های موجود، اتصال بین سازه و آویز صورت گیرد.
  • معمولا فاصله سقف اصلی با سقف کاذب بین 30 تا 50 سانتی‌متر است، که بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی از این فضا جهت نورپردازی حرفه ای استفاده می‌کنند.

این سازه ها در مدت زمان کمی جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. درضمن به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب میگردد. در هر صورت این متریال قابلیت اجرا به‌صورت واحد و یا با هم را داراست. حضور این سقف در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد. ما تمام خدمات سقف کاذب فروش، طراحی و اجرای حرفه ای را با بهترین قیمت و ضمانت اجرا به شما عزیزان ارائه می دهیم.

نحوه ساخت و اجرای تایل PVC

با نصب آویزها و محکم بودن از اتصال می توان طبق نقشه اولیه سازه های سپری را نصب و بعد از تراز نمودن سازه ها تایل ها و روشنایی ها را بروی آن ها قرار داد. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. این سقف دکوراتیو نیز همانند سقف آی گلس در پشت خود نورپردازی های زیبایی را جای می دهد. این سقف بسیار سبک وزن است و در رنگ های مختلفی ساخته می شود همچنین جنس آن لمینت می باشد.

اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .