آموزش کامل ثبت نام در کوینکس با گوشی و بدون احراز هویت کانون بورس

پس از این کوینکس ایمیلی حاوی کد 6 رقمی برای شما ارسال می کند و شما باید این کد را کپی کرده و در کادر Email Verification Code وارد کنید. صرافی کوینکس یکی از بهترین و پر سود ترین سایت ها در مقابل بورس ایران است. حال پس از کلیک کردن بر روی گزینه SMS همانند تصویر زیر یک کادری برای شما باز می شود، که باید کدی که به ایمیل (همان ایمیل که هنگام ثبت نام وارد کردید) ارسال شده را وارد کنید. به وب‌سایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و از منوی «Account» در گوشه بالا سمت راست، روی بخش «تنظیمات حساب» کلیک کنید. اگر از قبل، ورود خود را دو مرحله‌ای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از «Google Authenticator» دریافت کرده‌اید را وارد کنید. سپس در گوشه بالا سمت راست از منوی «Account» روی «تنظیمات حساب» کلیک کنید.

آموزش وریفای حساب صرافی کوینکس

همانند تصویر زیر، در بالای صفحه سمت چپ را کلیک کنید و بعد گزینه که روبروی است را بزنید. مراحل به پایان رسید و حالا شماره تلفنتان به حساب کوینکس شما وصل شده است. گزینه در بالا و سمت چپ صفحه قرارگرفته است، باید روی آن کلیک کرده تا بتوانید بعد از آن روی گزینه که در سمت راست صفحه قرار می گیرد کلیک کنید. در این صرافی نرخ مشخصی در رابطه با کارمزد معاملات وجود دارد. کد موجود در ایمیل خود را در این قسمت وارد کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

اکوسیستم کوینکس

۲۴ ساعت صبر کنید دوباره تست کنید، گاهی اوقات این مشکلات پیش می اید. اگر مشکل شما حل نشد با پشتیبانی رسمی داخل سایت کوینکس از طریق تیکت ارتباط برقرار کنید. اگر درست هست، تنها راه ارتباطی شما پشتیبانی رسمی سایت کوینکس هست که از طریق تیکت با آنها ارتباط برقرار کنید. ۲)ببینید سایت کوینکس به اطلاعات جیمیل دسترسی ندارد و حتی شرکت گوگل به شرکت های آمریکایی نیز دسترسی نمی دهد چه برسد به این سایت که غیر آمریکایی هست و هرچیزی نام و نام خانوادگی جیمیل شما می تواند باشد. نیازی به استفاده از vps نیست چون این صرافی با کاربران ایرانی هیچ مشکلی در حال حاضر ندارد.

میزان کارمزد سطوح کاربری مختلف کوینکس

ارز CoinEx Token که در ژانویه 2018 راه‌اندازی شد ، یک طرح خدمات و امتیازات ارزش افزوده است که بر اساس سیستم ترید CoinEx ساخته شده است. این ارز از طریق شبکه اتریوم ERC20 ساخته شد که حال دارای شبکه اختصاصی خود می‌باشد. CET نشان دهنده خدمات و امتیازات انحصاری در صرافی CoinEx است که می‌تواند در قسمت‌های مختلفی از صرافی مورد استفاده قرار گیرد.

سپس از قسمت پایین و سمت راست صفحه، قیمت پایین تر مثل ۵۵ سنت را انتخاب می کنیم که بتوانیم سود خود حذف اکانت کوینکس را برداشت کنیم. حال در قسمت Stop limit نقطه توقف معامله را تعیین می کنیم. یعنی پوزیشن شورت خود را که با قیمت Avg Entry گرفته ایم در قیمت ۵۵ سنت خریداری کرده ایم.

یکی از دلایل محبوبیت صرافی کوینکس تجربه کاربری بسیار ساده ی آن است. صرافی کوکوین با حجم معامله‌ای در حدود 3.6 میلیارد دلار در روز، با اختلاف بسیار زیادی نسبت به صرافی کوینکس با حجم معامله 200 میلیون دلار قرار می‌گیرد. این حجم زیاد، باعث سرعت بالای خرید و فروش معاملات شما می‌شود. همچنین هر چقدر یک صرافی معتبر‌تر باشد، قاعدتا حجم معامله بالاتری هم خواهد داشت.

آموزش صرافی کوینکس در صفحه اصلی سایت صرافی کوینکس گزینه‌های مختلفی وجود دارند. آنچه در این قسمت برای ثبت نام در صرافی کوینکس مورد نیاز کاربر است گزینه Sign Up است که در قسمت بالا سمت راست صفحه قرار گرفته. افرادی که قصد معامله ارزهای دیجیتال را دارند یا به تازگی وارد این عرصه شده اند، باید به دنبال صرافی مطمئنی باشند تا بتوان ارزهای دیجیتال را به پول کشور خودشان تبدیل کرد. خوشبختانه صرافی کوینکس علاوه بر اینکه امکانات پیشرفته ای را در اختیار معامله گران رمزارز قرار می دهد، توانسته از عهده تحریم های موجود نیز برآید.

اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. پس از تعیین موارد مذکور باید روی گزینه Submit کلیک شود تا مراحل بعدی نمایش داده شوند. در بخش Statement verification باید احراز هویت تکمیل شود. کاربر باید در یک برگه کلمه Coinex را با تاریخ روز نوشته و در دست راست بگیرد و در حالی که پاسپورت را در دست چپ گرفته، از فردی بخواهد از او عکس بگیرد. سپس باید به بخش Account Setting در حساب صرافی وارد شد.

برای حساب افتتاح شده در کوینکس را در کادر طبق تصویر زیر وارد نمایید. حتما توجه کنید که این کد را در جای دیگری نیز ثبت و نگهداری نمایید که در صورت گم کردن یا دسترسی نداشتن به تلفن همراه خود بتوانید از گوشی همراه دیگری به کد حساب خود دسترسی پیدا کنید. بعد اینکه گزینه Sign Up رو زدین، صفحه ای مشابه صفحه روبرو براتون نمایش داده میشه که باید شروع کنید به تکمیل مواردی که ازتون خواسته میشه. مطابق شکل در ابتدا از شما خواسته میشه تا ایمیل خودتون رو وارد کنین.

آموزش کامل ثبت نام در کوینکس با گوشی و بدون احراز هویت کانون بورس