آموزش معامله اسپات در کوینکس (صفر تا صد) -ایران ارز دیجیتال

در انتهای صفحه نیز لیستی را میتوانید ببینید که بر اساس شاخص های متفاوتی توکن ها را لیست کرده و به انتخاب شما ده تا از تازه ترین، ضررده ترین، پربازده ترین و … هر چقدر حجم معاملات یک صرافی بیشتر باشد، سرعت انجام تراکنش ها در آن بیشتر خواهد بود. برای ازلاعات بیشتر در مورد کمیسیون و معنی Maker , Taker , Fee, کارمزد صرافی کوینکی کلیک کنید . چگونه می توان در صرافی کوینکس حساب کاربری ایجاد کرد؟ برای ارتقای سطح امنیت حساب کاربری خود در صرافی ها، حتما رمز عبور قوی بسازید و نزد خود در جایی مطمئن نگهداری کنید. پس بهتر هست فقط به کار با صرافی و نگهداری دارایی در صرافی بسنده نکرد و در کنار خرید و فروش در این صرافی استفاده از کیف پول برای نگهداری ارز ای دیجیتال رو هم در نظر گرفت. کوینکس بارها مورد تعرض از هکرها و افراد ناشناس قرار گرفت ولی با این اوصاف همچنان به مسیر خودش پایبند بوده و پولی از حساب کسی کم نشده با این حال از قوی ترین سیستم های امنیتی مانند full dimensional protection استفاده می کنه که امنیت بسیار قدرتمندی رو به کاربرانش هدیه می کنه.

در این بین در صورتی که حجم عرضه و تقاضا در یک صرافی کم باشد، این امکان وجود دارد که قیمت به صورت غیرواقعی در آن صرافی تغییر نماید. تاکنون صرافی کوینکس رابط کاربری خود را مجهز به چند زبان مختلف مثل چینی، روسی، ژاپنی، کره ایی و غیره کرده و خدمات ترید بین المللی را به بیش از صد منطقه و کشور ارائه می دهد. کوینکس یک صرافی نسبتا جدید است و تاکنون هیچ گزارشی از هک یا حمله نداشته، بنابراین میتوان گفت امن محسوب میشود. این پلتفرم دارای پاداش های جالب و زیادی برای کاربران جدید است.

در آخر، روی گزینه ارسال کلیک کنید. چگونه می توان تایید هویت در صرافی کوینکس را کامل نمود؟ صرافی کوینکس خیلی مجهز است و دارایی یک اپلیکیشن کامل در این زمینه است و شما به راحتی می توانید از پلی استور و یا گوگل پلی نصب کنید. در صفحه باز شده از شما خواسته میشود که نرم افزار تایید هویت گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. بر اساس نوع ابزار ارتباطی، کد ورود دو مرحله ای یا 2FA خود، که کد پیامک شده به موبایل، و یا کد GA مربوط به کد تایید گوگل می باشد را وارد کنید.

حساب کاربری ایجاد کرد؟

تیم توسعه CoinEx از شرکتهای اینترنتی و اقتصادی پیشرو در جهان قلمداد می شوند و از متخصصان ارزهای دیجیتال می باشند که دارای تجربه زیادی در ارائه خدمات جهانی در این صنعت هستند. این به آن معناست که سرمایه اصلی شما برای انجام این معامله 16000 تتر می باشد. همچنین می توانید فقط نام ارز را وارد کنی که در آنصورت به طور اتوماتیک، صفحه سفارش ارز در مقابل تتر باز می شود. برای مثال اگر صرافی شما از جفت ارز بیت کوین / اتریوم پشتیبانی نماید، برای تبدیل بیت کوین به اتریوم نیازی نیست که ابتدا آن را به تتر و سپس به اتریوم تبدیل کنید. کلیک کنید. توجه داشته باشید که فقط صفحه اول پاسپورت خود را آپلود کنید. آثار ابتدا در یک شبکه IPFS آپلود میشوند تا فضای ذخیرهسازی غیرمتمرکز فراهم کنند و سپس برای اثبات مالکیت در بلاکچین ثبت میشوند.

این کار در صرافی کوینکس به سه روش معرفی کامل صرافی کوینکس coinex انجام میشود. بنابراین همیشه توصیه می شود که از اهرم های پایین برای انجام معاملات فیوچرز استفاده کرده و برای معاملات خود حد ضرر قرار دهید چون بستن معامله با ضرر نسبت به از دست رفتن کل سرمایه، قطعا بهتر خواهد بود. ظاهر اپلیکیشن بسیار فرندلی و ساده است و شما در عین سادگی میتونید تمامی ترید های خودتون رو کنترل کنید و انجام دهید. اگه صاحب توکنی هستید یا هولدر یک توکن هست و میخواین این ارز با لیست شدن رشد قیمتی داشته باشید میتونید به لیست شدن اون در صرافی کوینکس کمک کنید. این گزینه در اخر صفحه اصلی و در قسمت درخواست وجود داره که از این طریق میتونید به صفحه درخواست اضافه کردن توکن منتقل بشید.