چگونه از یک بیماری همه گیر جان سالم به در ببریم

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/survive-a-pandemic.html

هنگام راه اندازی یک تجارت، باید جریان نقدینگی را در یک اقتصاد در حال مبارزه مدیریت کنید. اگر پول نقد کافی برای پرداخت قبوض نداشته باشید، با مشکل مواجه خواهید شد. کاهش هزینه ها به میزان زیادی جریان نقدی شما را بهبود می بخشد. برای کاهش هزینه های عملیاتی خود، فضای کسب و کار خود را رها کنید و به صورت آنلاین تغییر مکان دهید. حتی می توانید برای صرفه جویی در هزینه کار، کارمندان خود را با فریلنسرها عوض کنید.

مقاله نوشته شده توسط Cody McBride of techdeck.info برای راه حل های تضمین کیفیت مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions






راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

باورش سخت است که اکنون بیش از یک سال است که با ویروس کرونا زندگی می کنیم. قبل از این زمان، هیچ کسب و کاری نمی توانست اثرات بلندمدت این همه گیری و عواقب آن بر اقتصاد را پیش بینی کند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک با سازگاری با این زمان های در حال تغییر و رونق به رغم موانع جدید، یاد گرفتند که چگونه از یک بیماری همه گیر جان سالم به در ببرند.

هنگامی که از یک سرویس آنلاین مانند Zenbusiness استفاده می کنید، نه تنها هر مرحله از فرآیند تشکیل را انجام می دهند، بلکه از وظایف خسته کننده مانند ارائه گزارش های سالانه نیز مراقبت می کنند. برای مثال، در کالیفرنیا، شرکت‌های LLC و شرکت‌ها باید مرتباً یک نامه را ثبت کنند بیانیه اطلاعات، همچنین به عنوان گزارش سالانه شناخته می شود. اگر گزارش را ارسال نکنید، کالیفرنیا شما را 250 دلار جریمه می کند و ممکن است منجر به تعلیق کسب و کار شما شود.

کاهش هزینه ها برای بهبود جریان نقدی

برای زنده ماندن از یک بیماری همه گیر، همه مشتریان شما به تماس آنلاین تغییر کردند. کسب و کار خود را نیز به صورت آنلاین دریافت کنید! با یک آژانس بازاریابی حرفه ای همکاری کنید تا یک وب سایت مدرن بسازید که انتظارات مشتریان امروزی را برآورده کند. در شبکه های اجتماعی فعال شوید. محتوای معنادار و ارزشمندی تولید کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود. برندسازی مداوم و جذاب به شما کمک می کند! اگر کسب و کار شما فاقد یک برند متمایز است، ایجاد داستان برند را در اولویت قرار دهید. کمی از پیشرفت الهام بگیرید شرکت ها که برندسازی را درست انجام داد.

محصولات و خدمات خود را برای همه‌گیری تطبیق دهید

منتظر همه گیری نباشید تا کسب و کار خود را دوباره راه اندازی کنید. همین امروز وارد عمل شوید و به‌روزرسانی‌هایی را در کسب‌وکار خود ایجاد کنید که شرکت شما را قادر می‌سازد در بازار دوران همه‌گیری پیشرفت کند.



از یک اسلاید همه گیر جان سالم به در ببرید

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به‌عنوان مالکیت انفرادی یا مشارکتی شروع به کار می‌کنند. در حالی که این ساختارها برای استارتاپ ها به خوبی کار می کنند، تغییر بازارها و نیازهای مشتری ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما با سطوح جدیدی از ریسک مواجه است، تشکیل یک LLC ایده خوبی است. اگر شخصی از کسب و کار شما شکایت کند – برای مثال، پس از ابتلا به COVID-19 در محل شما – یک LLC مسئولیت شخصی شما را محدود می کند و از دارایی های شخصی شما محافظت می کند. این شامل بدهی های تجاری نیز می شود.

برای زنده ماندن از یک بیماری همه گیر، تغییر تجارت آنلاین به شما کمک می کند تا خود را با بازار در حال تغییر سازگار کنید. با این حال، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. خلاق باشید و راه هایی برای ارزشمند کردن محصولات یا خدمات خود بیابید مصرف کنندگان کسانی که بی حوصله هستند، در داخل خانه گیر کرده اند، خود را با کار از خانه سازگار می کنند، سعی می کنند سالم بمانند، و نگران رفاه مالی خود هستند. برای مثال، Constant Contact توضیح می دهد که چگونه یک پیتزا فروشی شروع به ارائه کیت های پیتزای DIY کرد که مشتریان می توانستند برای یک شب سرگرم کننده به خانه ببرند.

ابزارهای نرم افزاری می توانند بسیاری از فرآیندهای پشت صحنه شما را خودکار کنند تا هزینه ها را حتی بیشتر کاهش دهند. مثلا، حقوق و دستمزد نرم افزار می تواند نیاز به یک حسابدار تمام وقت را به لطف مواردی مانند ثبت مالیات خودکار و ارسال هشدار برای نزدیک شدن به مهلت های مالیاتی برطرف کند. این نرم افزار همچنین می تواند فرآیند پرداخت حقوق کارکنان شما را ساده کرده و به آنها امکان دسترسی به یک پورتال آنلاین برای مشاهده اوراق خرد خود را بدهد. به طور مشابه، یک سیستم ردیابی موجودی عالی هر ماه ساعت‌ها از هزینه‌های نیروی کار شما صرفه‌جویی می‌کند. ساده سازی پروژه های اداری شما، کسب و کار شما را بسیار کارآمدتر می کند.

حضور دیجیتال خود را در اولویت قرار دهید

و شما هم می توانید! ایجاد ارتقاء کسب و کار، سرمایه گذاری در فن آوری، تمرکز بر نیازهای مصرف کننده و کاهش هزینه ها به کسب و کار شما کمک می کند تا از یک بیماری همه گیر جان سالم به در ببرد – و حتی در طول یک بیماری همه گیر پیشرفت کند. بسیاری از این استراتژی‌ها را می‌توانید به تنهایی اجرا کنید، اما بقیه بهتر است به متخصصان برون سپاری شوند. از این نکات کاربردی استفاده کنید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

با ادغام کسب و کار خود از یک بیماری همه گیر جان سالم به در ببرید