پیش بینی مالی چیست

اگر در تهیه و درک اسناد مالی مشکل دارید، ممکن است بخواهید به مدرسه بازگردید. یکی از مزایای بسیاری ادامه تحصیل درک بهتری از پیش بینی مالی است. به عنوان یک امتیاز اضافی، دوره ها و جلسات مرتبط می توانند به شما کمک کنند تا مهارت های کلی خود را تقویت کنید و شبکه خود را برای توسعه یک شرکت قوی تر توسعه دهید. دنبال کردن یک MBA آنلاین به انعطاف پذیری بیشتری نسبت به کلاس های حضوری اجازه می دهد، بنابراین شما می توانید برنامه ای بسازید که به شما امکان می دهد تجارت خود را اداره کنید و زمانی را با خانواده و دوستان بگذرانید.

پیش بینی های مالی برای همه شرکت ها مهم است. این اسناد به متقاعد کردن سرمایه‌گذاران به پرداخت بدهی شرکت کمک می‌کند و از تصمیم‌گیری هوشمند داخلی برای اطمینان از ادامه شکوفایی سازمان حمایت می‌کند.

پیش بینی مالی چیست؟

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/what-is-a-financial-projection.html

با کمک به تخمین میزان بدهی مالیاتی، پیش بینی های مالی به نهاد شما کمک می کند تا باقی بماند مطابق قانونی. اکثر ایالت ها از شرکت هایی مانند شما می خواهند که هر ساله مالیات بپردازند و مدارک خاصی را ثبت کنند تا در وضعیت خوبی باقی بمانند و به انجام تجارت خود ادامه دهند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به جریمه یا از دست دادن حق فعالیت در داخل ایالت شود.



درک اینکه پیش بینی مالی چیست، هنگام درخواست برای بسیاری ضروری است گزینه های تامین مالی در دسترس کسب و کارهای کوچک سرمایه گذاران و وام دهندگان می خواهند بدانند که شرکت شما به زودی قبل از پرداخت وام سودآور خواهد بود. ایجاد پیش بینی های منطقی بر اساس عملکرد گذشته یا تحقیقات عمیق بازار به سرمایه گذاران اطلاع می دهد که شما جدی و توانا هستید.

راه های مختلفی برای ایجاد پیش بینی های بیشتر در بازار وجود دارد. استفاده از نرم افزار برنامه ریزی مالی به شما این امکان را می دهد که درآمد و هزینه ها را پیگیری کنید تا اطلاعات به راحتی در دسترس باشد. این برنامه ها همچنین به محاسبات لازم کمک می کنند. نرم افزار با ترکیب تمام داده های مربوطه و به حداقل رساندن خطاهای اداری می تواند دقت پیش بینی های شما را بهبود بخشد. این نرم افزار همچنین به شما کمک می کند اسناد لازم را با سرعت بیشتری ایجاد کنید تا بتوانید زمان خود را برای کارهای مهم دیگر صرف کنید.

اگر شما یک شرکت جدید هستید یا شرکتی هستید که به محصولات یا خدمات دیگر منشعب می شود، انجام می دهید تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا حدس های دقیقی در مورد اینکه کسب و کار می تواند انتظار داشته باشد چقدر فروش داشته باشد و در چه قیمتی است، داشته باشید. هنگام ایجاد عبارات مورد نیاز برای پیش بینی خود از این اطلاعات استفاده کنید.

هدف از پیش بینی های مالی

پیش بینی مالی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: پیش بینی آینده مالی سازمان شما. اکثر آنها حداقل موارد زیر را دارند
سه عنصر:

  • صورت حساب درآمد
  • ترازنامه
  • صورت جریان وجوه نقد
ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

مقاله نوشته شده توسط نیکولا رید از Business4today.com. مقاله ارسال و ویرایش شده توسط Quality Assurance Solutions.


راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

PDCA کامل

چگونه پیش بینی های دقیق تر انجام دهیم

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

صورت سود و زیان به عنوان صورت سود و زیان نیز شناخته می شود. این سند تمام درآمدها و هزینه های شرکت شما را برای محاسبه سود یا زیان متحمل شده در یک دوره زمانی مشخص می کند. ترازنامه دارایی ها و بدهی ها را برای نشان دادن وضعیت مالی سازمان در یک مقطع زمانی مشخص می کند. صورت جریان نقدی دقیقاً نحوه انتقال پول در کسب و کار شما در یک دوره خاص را توضیح می دهد.

پیش بینی سلامت مالی سازمان ممکن است تلاشی دلهره آور به نظر برسد. بالاخره هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. با این حال، اگر برای درک نحوه انجام این پیش بینی ها وقت بگذارید، بهتر می توانید پیش بینی های دقیقی برای شرکت خود داشته باشید. راه حل های تضمین کیفیت از شما دعوت می کند تا نکات و منابع زیر را برای کمک به پیش بینی های مالی برای کسب و کار کوچک خود بررسی کنید.

پیش بینی مالی چیست؟

داده ها نشان می دهد که 82 درصد از مشاغل کوچک به دلیل ناکافی بودن شکست می خورند جریان نقدی. اگر شرکت شما پیش بینی مالی نسبتاً دقیقی در دسترس داشته باشد، تصمیم گیری هوشمندانه و اطمینان از جریان سالم وجوه آسان تر است.