پیاده روی 7 زباله

درست در مقابل ما، شاهد انجام فعالیت های بیهوده هستیم. چیدمان ضعیف، تعمیر و نگهداری ناکارآمد، بوروکراسی، گزارش های طولانی و غیره. کسب و کار شما هر یک از این ضایعات را تحمل می کند و این موارد در نهایت بر عملکرد و سودآوری کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

قابلیت راه رفتن زباله PDCA Complete

  • به شما امکان می دهد 7 ضایعات یا 8 ضایعات موجود در فرآیند کسب و کار را ثبت کنید
  • اقداماتی را مستقیماً از سوابق پیاده روی زباله ایجاد کنید
  • اقدامات اولویت بندی شده را در برنامه عملیاتی بهبود اصلی برای آن پروژه ارسال کنید.
بیشتر شرکت ها به اندازه کافی روی پتانسیل های انسانی استفاده نشده تمرکز نمی کنند. در طول اجرای ناب، آنها افرادی را که واقعاً کار را انجام می دهند فراموش می کنند. دلایلی که آنها این کارگران را فراموش می کنند عبارتند از

  1. آنها احساس می کنند از آنجایی که در مدیریت یا مهندسی نیستند، ایده های آنها ارزش بالایی ندارد.
  2. اگر کارگران را در حین زباله گردی شامل شوند، چه کسی کار را انجام می دهد؟ چگونه تولید را خارج کنیم؟ این تفکر کوتاه مدت باعث مشکلات جدی بلندمدت می شود.
  3. کارگران شیفتی متفاوت از تیم کار می کنند و نمی توانند برای پیاده روی زباله در آنجا حضور داشته باشند.

پیاده روی زباله

نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید. مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد. علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید

  • مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است.  پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.

    مدیریت پروژه برای مبتدیان

    اگر پتانسیل انسانی استفاده نشده را حذف کنید، 7 ضایع معمولی را خواهید داشت که بیشتر تمرین‌کنندگان لاغر از آن استفاده می‌کنند.

    7 wastes muda یا 8 wastes walk در درجه اول یک فعالیت گروهی برای شناسایی اقدامات بیهوده ای است که در یک فرآیند تجاری اتفاق می افتد. گروهی را دور هم جمع می‌کنید، در مسیری به توافق می‌رسید و سپس مسیر را طی می‌کنید. همانطور که در بالا توضیح داده شد، در راه به دنبال ضایعات رایج مرتبط با تجارت می گردید. بسته به اندازه گروه، می توانید انتخاب کنید که برخی از افراد بر روی انواع زباله های خاص تمرکز کنند، که مطمئناً می تواند میزان لکه گیری زباله ها را بهبود بخشد.

    PDCA Complete به شما امکان می دهد اقدامات بهبود را از طیف گسترده ای از روش های تجزیه و تحلیل فرآیند ثبت کنید و تغییرات پس از آن را مدیریت کنید. قدرت واقعی PDCA Complete، به کارمندان پرمشغله (مسئول تسهیل بهبود مستمر) کمک می کند تا همه فرصت های پیش روی خود را پردازش کنند و آنها را به شیوه ای منطقی و سیستماتیک مدیریت کنند. هدف PDCA Complete کمک به کسب‌وکارها برای تسریع پروژه‌های بهبود مستمر، ساده‌سازی مدیریت تغییرات و جلوگیری از گم شدن افراد در طول مسیر است!

    بعد از اینکه 7 Wastes پیاده روی خود را به پایان رساندید، سپس اقداماتی را از ضایعات پیاده روی خود شرح داده و ایجاد می کنید. یکی از مزایای اصلی پیاده روی زباله، این است که به شما امکان می دهد یک برنامه عملیاتی ایجاد و اجرا کنید.

    دانلود قالب Waste Walk


    آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

    1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
    2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






    منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/7-Wastes.html

    PDCA کامل

    7 زباله در مقابل 8 زباله / پتانسیل انسانی استفاده نشده

    مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions


    • نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید.  مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد.  علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید

      فرمت دستور کار جلسه تجاری

      این ابزار همچنین می تواند با ابزارهای دیگر درون نرم افزار مانند حوزه مدیریت جلسات و روش CCC (Concern – Cause – Countermeasure) ترکیب شود.



      PDCA کامل

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    اگر با اصطلاح ضایعات آشنا نیستید، اجازه دهید این اصطلاح را گسترش دهم و یک نمای کلی به شما ارائه دهم:

    1. عیوب – تولید نادرست محصول یا ارائه خدمات اشتباه به مشتری.
    2. تولید بیش از حد – تولید بیش از حد، خواه گزارش یا موجودی قطعات باشد.
    3. حمل و نقل – گرفتن محصولات برای “پیاده روی” یا سفر طولانی.
    4. در انتظار – تاخیر در کسب و کار ناشی از عدم ارتباط فرآیندها با یکدیگر.
    5. فهرست – نگهداری ذخایر نامناسب از قطعات، مواد یا افراد.
    6. حرکات – استفاده از تلاش بیشتر از نیاز برای انجام یک کار.
    7. فرآیندهای نامناسب – استفاده از روش ضعیف برای انجام یک فعالیت.
    8. پتانسیل بشری استفاده نشده – تشویق نکردن و بهترین استفاده از مغز افرادی که با شما و برای شما کار می کنند.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    بنابراین، برای جمع بندی، اگر می خواهید ذهن تیم خود را درگیر کنید و می خواهید راه های اثبات شده ای برای بهبود عملکرد کسب و کار خود بیابید، از رویکرد 7 wastes walk استفاده کنید. حتی تعداد انگشت شماری از فرصت ها که به درستی اجرا شوند می توانند تفاوت بزرگی برای یک کسب و کار ایجاد کنند. و اگر می‌خواهید ایده‌ای در مورد اینکه آیا این رویکرد واقعاً می‌تواند کارساز باشد یا خیر، کسب‌وکاری که این کار را با من انجام داد، در پنج دقیقه اول پیاده‌روی‌اش سالانه 150000 دلار پس‌انداز کرد. من می توانم بگویم که ارزش سرمایه گذاری در زمان را دارد!

    مزیت دیگر، و این واقعاً با آخرین ضایعات ذکر شده در بالا مرتبط است (پتانسیل انسانی استفاده نشده. مردم عمیقاً در مورد کسب و کار شما می آموزند. بسیاری از مردم یک فرآیند کسب و کار را به صورت عقلانی درک می کنند، اما زمانی که این فرآیند را طی کردند، می توانند این فرآیند را در متن قرار دهند. اگر مشکلات مربوط به یک فرآیند را می بینید، یا شاهد نحوه کار کردن چیزها هستید، درک بهتری از جزئیات خرد خاص در کسب و کار خواهید داشت.

    مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.


  • راهکارهای تضمین کیفیت
    رابرت بروتون
    (805) 419-3344
    ایالات متحده آمریکا
    پست الکترونیک






    از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    PDCA کامل

    چه روی 7 زباله تمرکز کنید و چه 8 زباله، می توانید پیاده روی زباله را اجرا کنید. پیاده روی زباله از مدیریت ناب پشتیبانی می کند. اصطلاح «پیاده روی زباله» دهه‌هاست که وجود داشته است و هنوز هم ابزاری بسیار مفید در هر کسب‌وکاری است تا فعالیت‌های بیهوده را از بین ببرد و کارکنان را درگیر کند.

    برخی از سازمان‌ها از 7 Waste walk برای کمک به ترکیب فرآیند القاء برای شروع‌کنندگان جدید استفاده می‌کنند، که طبق استانداردهای بیشتر کسب‌وکارها یک استراتژی روشن‌فکر است.

    PDCA Complete and Waste Walk.

    لطفاً یک قالب Waste Walk را در پایین این مقاله دانلود کنید.

    8 زباله

    از آنجا که شما به راحتی می توانید بیاموزید و به سرعت پیاده روی زباله را اجرا کنید، ما این را در خود ایجاد کردیم PDCA کامل شد کاربرد.