پادکست ، موسیقی ، کتاب صوتی شنوتو | mey

(به دلیل عبور از بعضی خطوط قرمز فرهنگی و اجتماعی شاید برای بچه ها مناسب نباشه، با هدفون بشنوین) Hosted on Acast. در رادیو تاس قراره راجع به داستان بازی‌ها صحبت کنم. از اونجایی که فکر می‌کنم بازی‌ها خیلی مهم هستند، بیشتر علاقه‌مندم در مورد ویژگی‌ها و فلسفه وجودی اون‌ها و از همه مهمتر تاثیراتی که روی فرهنگ آدما گذاشتند، صحبت کنم.

آرشیو برچسب: پادکست فلسفی

فصلنامۀ ترجمان شامل ترجمۀ تازه‌ترین حرف‌های دنیای علم و فلسفه، تاریخ و سیاست، اقتصاد و جامعه و ادبیات و هنر است که از بیش از ۱۰۰ منبع معتبر و به‌روز انتخاب می‌شوند. مجلات و وب‌سایت‌هایی نظیر نیویورک تایمز، گاردین، آتلانتیک و نیویورکر در زمرۀ این منابع‌اند. مطالب فصلنامه در ۴ بخش نوشتار، گفت‌وگو، بررسی کتاب، و پروندۀ ویژه قرار می‌گیرند.

راهنمای محتوای پادکست

با آناکساگوراس گسستی آغاز می‌شود که در آینده ایده‌ی خدای واحد را پدید می‌آورد؛ گسستِ نیروی محرکه‌ی کیهان، از ماده‌ی سازنده‌ی آن. در این قسمت، همچنین، از دوگانه‌‌ای خواهید شنید که در هر هشت قسمتِ قبلی حاضر اما مستتر بود، دوگانه‌ی «فنومن»، و «نومن» یا «پدیدار»، و «شیء فی‌نفسه». افلاطون به دو جهان باور دارد، یکی همین که در آن ساکن هستیم، جهانِ شدن و تغییر، و دیگری جهانِ ازلی-ابدیِ و نامتغیرِ مُثُل.

پادکست ، موسیقی ، کتاب صوتی شنوتو | mey

در این قسمت با جرمی بنتام و جان استوارت میل، فیلسوفان مکتب فایده‌جویی، آشنا می‌شویم. در این قسمت با آگوست کنت، فیلسوف پوزیتیویست فرانسوی، آشنا می‌شویم. در این قسمت با فیلسوفان پراگماتیست (پیرس، جیمز، دیوئی) آشنا می‌شویم. در پادکست رای، ضمن اطلاع رسانی مقررات جدید، به نقد و بررسی های حقوقی می پردازیم. خوانش‌هایی از «متون مؤثر» در فلسفه، سیاست و جامعه‌شناسی فکرهایی درباره‌ی برخی دغدغه‌های وقت و بی‌وقت . این کانال توسط تنی چند از علاقه‌مندان مباحث مربوطه اداره می‌شود.

نسخۀ صوتی: آیا نشان‌دادن کارهای خوب را همیشه باید به حساب ریاکاری گذاشت؟

صادکست در لیست پادکست های پرطرفدار فارسی دارای جایگاه صحبتهای آقای حسام ایپکچی در می است. سالن پرواز را میتوان از پادکست های مشهور فارسی و پادکست های پرطرفدار فارسی دانست. این پادکست هم مثل دیگر پادکست های این لیست از پادکست های پرطرفدار فارسی است. در این قسمت نگاهی می اندازیم به ۳ سیستم اقتصادی اصلی که تا به کنون در جهان حکم فرما بوده است و تفاوت های آنان را به زبانی ساده بیان میکنیم. در این باب نگاهی ویژه به مکتب سرمایه داری یا همان کاپیتالیسم و نقد های آن از طرف مارکس خواهیم داشت. رهبرای انقلاب آمریکا بعد از تموم شدن جنگ حالا دنبال پیش بردن قانون اساسی هستن حمایت مالی وبسایت اینستاگرام توییتر Hosted on Acast.

  • استاد مصطفی ملکیان در این فایل صوتی به رنج های زندگی می پردازد و دلایلی را ارائه می دهد که شنیدن آنها باعث درک بهتر ما از چرایی وجود رنج ها در زندگی می شود.
  • و در انتها نگاهی میکنیم به آمار و ارقام در جهان و ایران به علاوه ی توضیح در مورد روش های مختلف پیشگیری و تشخیص …
  • در این پادکست با جمع آوری سوالات بیماران و پاسخ evidence base به آنها سعی شده که به اهداف مدنظر پاسخ داده شود.