با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد میشود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم میدانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکتهای رسانهای اجازه میدهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.
خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.
یکی از این تحقیقات در این ماه منتشر شد. عنوان شده است “هوش مصنوعی مولد در محل کار،” این مقاله توسط تیمهایی از دانشگاه استنفورد و موسسه فناوری ماساچوست، یکی از اولین بارهایی است که محققان با میکروسکوپ به روشی که هوش مصنوعی مولد واقعاً بر شغل افراد تأثیر میگذارد، میپردازد. تیم بررسی کرد که چگونه کارمندان یک شرکت Fortune 500 تحت تأثیر هوش مصنوعی مولد هنگامی که شروع به استفاده از آن به عنوان بخشی از کار روزانه خود کردند، شدند.
بگو چی بگم
با این حال، این کار کارکنان با مهارت بالا را کجا میگذارد؟ اگر از کار آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده شود که سپس آزادانه مهارتهای خود را به کارکنان بیتجربه میدهد، میتواند مشکلاتی را در مورد عدالت و جبران خسارت ایجاد کند. اگر سالها است که تکآهنهای آرامشبخش خود را تقویت کردهاید و سپس یک تازهکار تا ماه دوم کار همان چیزها را میگوید، هیجانزده نخواهید شد – بهویژه اگر دستمزد زیادی دریافت نکنید. بیشتر از تازه کار
تولید بیش از کلمات
هوش مصنوعی کارمندانی را که تنها دو ماه تجربه داشتند، قادر میسازد تا مانند آنهایی که شش ماه در نقش خود بودهاند، عملکرد خوبی داشته باشند. این یک شتاب مهارت جدی است. اما آیا “تقلب” است؟ آیا کارکنانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند از آموزش های ارزشمند دست اول صرف نظر می کنند و از یادگیری با انجام دادن غافل می شوند؟ آیا اگر هوش مصنوعی از بین برود، مهارتهای آنها متوقف میشود، زیرا آنها به جای اینکه به تنهایی به پاسخها فکر کنند، پیشنهادات آن را تکرار میکنند؟
«کارگران ماهر ممکن است کمتر از کمک هوش مصنوعی به دست آورند، دقیقاً به این دلیل که توصیههای هوش مصنوعی دانش تجسم یافته در رفتارهای خودشان را نشان میدهد.» می گوید نویسنده مطالعه اریک برینیولفسون، مدیر آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد.
اولین بار در 26 آوریل 2023 منتشر شد مرکز تکینگی.
آیا همین امر برای سناریوهای دیگر که این ابزارها در آن پیاده سازی می شوند صادق است؟ ممکن است، اما با این وجود باید با احتیاط و نظارت معرفی شوند، زیرا احتمالاً اثرات ثانویه زیادی وجود دارد که هوش مصنوعی مولد میتواند در محل کار داشته باشد که فوراً آشکار نمیشود و ممکن است کاملاً مثبت نباشد.
برای یکی، هوش مصنوعی به نمایندگان خدمات مشتری این امکان را میدهد که سریعتر تماسها را انجام دهند، شکایات مشتریان بیشتری را با موفقیت حل کنند و حتی تماسهای چند مشتری را به طور همزمان مدیریت کنند. عواملی که از هوش مصنوعی استفاده میکردند، 13.8 درصد بیشتر از آنچه که بدون هوش مصنوعی میتوانستند، در هر ساعت مشکلات را حل کردند.
بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.
این امکان وجود دارد که اتکای بیش از حد به این ابزار برای توانایی کارکنان در ایجاد و حفظ مهارتها مضر باشد. اما در حالت ایده آل آنها هستند یادگیری با انجام، فقط به روشی سریعتر، زیرا آنها از مشقتهای بسیاری از تعاملات ناخوشایند با مشتریان عصبانی میگذرند.
نوآوری
هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد
و کمترین مهارت بیشترین بهره را بردند
شاید تعجب آور نباشد که هوش مصنوعی برای کارگران کم مهارت و کسانی که برای کوتاه ترین زمان در شرکت بوده اند بسیار مفید بوده است. در این میان، ماهرترین و با تجربه ترین ماموران از استفاده از هوش مصنوعی بهره چندانی نبردند. این منطقی است، زیرا این ابزار بر روی مکالمات این کارگران آموزش داده شده است. آنها از قبل می دانند که دارند چه کار می کنند.
و این تمام نیست. از آنجایی که پیشنهادات هوش مصنوعی به سمت کمک به نمایندگان برای صبور بودن و همدلی با مشتریان ناامید منحرف میشد، مشتریان با نمایندگان بهتر رفتار میکردند، عصبانیت خود را از دست میدادند و صدایشان را کمتر میکردند (زیبا نیست، اما بیایید صادق باشیم – همه ما آنجا بودهایم). در نتیجه عوامل خوشحالتر و رضایت بیشتری از کار خود داشتند.
از بین بردن شکاف مهارتی؟
این مطالعه 5179 نماینده خدمات مشتری در یک شرکت نرم افزاری بزرگ (نام نامشخص) را در طول یک سال دنبال کرد. کارمندان، که عمدتا در فیلیپین مستقر هستند، به دو گروه تقسیم شدند: یکی به یک هوش مصنوعی دسترسی داشت که می توانست انتخاب کند تا در کار خود ادغام شود، در حالی که گروه دیگر طبق معمول ادامه داد.
محققان بررسی کردند که چقدر طول می کشد تا نمایندگان مسائل مشتریان را حل کنند و تا چه حد آنها این کار را با موفقیت انجام دادند. نتایج؟ چیزهای خوب در اطراف
اساز زمان انتشار ChatGPT توسط OpenAI در نوامبر 2022، سر و صدا در مورد هوش مصنوعی مولد به طور پیوسته افزایش یافته است. برخی در مورد آن هیجان زده هستند پتانسیل تبدیل روشی که ما کار می کنیم، خلق می کنیم و زندگی می کنیم، در حالی که دیگران مراقب آن هستند خطراتی که ایجاد می کند و روش های بدی که می توان از آن استفاده کرد. ما می دانیم که برنامه هایی مانند Midjourney، به او بدهیدو GPT-4 میلیونها نفر را قادر میسازد تا تصاویر و متن تولید کنند، اما مطالعات زیادی در مورد تأثیر این ابزارها، چه مثبت یا منفی، نشان ندادهاند.
“ما در اینجا به تحقیقات بسیار بیشتری نیاز داریم.” می گوید برینیولفسون تأثیر هوش مصنوعی بر بهرهوری ممکن است در طول زمان متفاوت باشد و افزودن این ابزارها به دفتر میتواند به سرمایهگذاریهای سازمانی مکمل، توسعه مهارتها و طراحی مجدد فرآیند کسبوکار نیاز داشته باشد. و سیستمهای هوش مصنوعی ممکن است بر رضایت کارکنان و مشتریان، فرسایش و الگوهای رفتاری تأثیر بگذارد. خیلی چیزها هست که ما نمی دانیم.»
قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.
در نهایت، از آنجایی که هوش مصنوعی اساساً کارمندان جدیدتر را آموزش میداد، مدیران آنها نیازی به صرف زمان زیادی برای آموزش آنها نداشتند و بدین ترتیب زمان بیشتری از آنها آزاد میشد. این بدان معناست که مدیران میتوانند تیمهای بزرگتری را بپذیرند، به این معنی که شرکت در نهایت میتواند کارمندان بیشتری را استخدام کند (اگر به اندازه کافی از محصولاتش بفروشد) و تجارت بیشتری انجام دهد. به نظر میرسد این «هوش مصنوعی مولد» خیلی بیشتر از پیشنهادهای گفتگو ایجاد کرد: رضایت کارکنان، کسب مهارت و وقت آزاد را ایجاد کرد.
با تشکر،
خلاصه کیفیت
منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/generative-ai-upped-worker-productivity-and-satisfaction-052923.html
هوش مصنوعی بر روی داده های بیش از 5000 تعامل موفق خدمات مشتری، احتمالاً به شکل ضبط شده از کارمندان با عملکرد بالا که با مشتریان گفتگو می کنند و مشکلات آنها را حل می کنند، آموزش دیده است. سپس هوش مصنوعی تعاملات مشتری را در زمان واقعی زیر نظر گرفت و به نمایندگان پیشنهادهایی داد که چه چیزی بگویند. کارمندان می توانند انتخاب کنند که از پیشنهادات کلمه به کلمه استفاده کنند، آنها را به طور کلی رد کنند یا از یک نسخه بهینه سازی شده استفاده کنند.