هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

یکی از این تحقیقات در این ماه منتشر شد. عنوان شده است “هوش مصنوعی مولد در محل کار،” این مقاله توسط تیم‌هایی از دانشگاه استنفورد و موسسه فناوری ماساچوست، یکی از اولین بارهایی است که محققان با میکروسکوپ به روشی که هوش مصنوعی مولد واقعاً بر شغل افراد تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد. تیم بررسی کرد که چگونه کارمندان یک شرکت Fortune 500 تحت تأثیر هوش مصنوعی مولد هنگامی که شروع به استفاده از آن به عنوان بخشی از کار روزانه خود کردند، شدند.

بگو چی بگم

با این حال، این کار کارکنان با مهارت بالا را کجا می‌گذارد؟ اگر از کار آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده شود که سپس آزادانه مهارت‌های خود را به کارکنان بی‌تجربه می‌دهد، می‌تواند مشکلاتی را در مورد عدالت و جبران خسارت ایجاد کند. اگر سال‌ها است که تک‌آهن‌های آرامش‌بخش خود را تقویت کرده‌اید و سپس یک تازه‌کار تا ماه دوم کار همان چیزها را می‌گوید، هیجان‌زده نخواهید شد – به‌ویژه اگر دستمزد زیادی دریافت نکنید. بیشتر از تازه کار

تولید بیش از کلمات

هوش مصنوعی کارمندانی را که تنها دو ماه تجربه داشتند، قادر می‌سازد تا مانند آنهایی که شش ماه در نقش خود بوده‌اند، عملکرد خوبی داشته باشند. این یک شتاب مهارت جدی است. اما آیا “تقلب” است؟ آیا کارکنانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند از آموزش های ارزشمند دست اول صرف نظر می کنند و از یادگیری با انجام دادن غافل می شوند؟ آیا اگر هوش مصنوعی از بین برود، مهارت‌های آن‌ها متوقف می‌شود، زیرا آنها به جای اینکه به تنهایی به پاسخ‌ها فکر کنند، پیشنهادات آن را تکرار می‌کنند؟

«کارگران ماهر ممکن است کمتر از کمک هوش مصنوعی به دست آورند، دقیقاً به این دلیل که توصیه‌های هوش مصنوعی دانش تجسم یافته در رفتارهای خودشان را نشان می‌دهد.» می گوید نویسنده مطالعه اریک برینیولفسون، مدیر آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد.

اولین بار در 26 آوریل 2023 منتشر شد مرکز تکینگی.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/generative-ai-upped-worker-productivity-and-satisfaction-052923.html

هوش مصنوعی بر روی داده های بیش از 5000 تعامل موفق خدمات مشتری، احتمالاً به شکل ضبط شده از کارمندان با عملکرد بالا که با مشتریان گفتگو می کنند و مشکلات آنها را حل می کنند، آموزش دیده است. سپس هوش مصنوعی تعاملات مشتری را در زمان واقعی زیر نظر گرفت و به نمایندگان پیشنهادهایی داد که چه چیزی بگویند. کارمندان می توانند انتخاب کنند که از پیشنهادات کلمه به کلمه استفاده کنند، آنها را به طور کلی رد کنند یا از یک نسخه بهینه سازی شده استفاده کنند.

تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 – 12:02