نیکون اسکنر لیزری LC15Dx را ارتقا داد

این ابزار می‌تواند پس از روشن شدن سریع‌تر از قبل شروع به اسکن کند و در هنگام بازرسی یا مهندسی معکوس قطعات، بهره‌وری را افزایش دهد. همچنان زمان گرم شدن آن صفر است، زیرا یک الگوریتم هر اندازه گیری را جبران می کند در حالی که دمای سنسور در حال افزایش است تا با دمای محیط مطابقت داشته باشد. با این حال، جدید، نصف شدن زمان بوت به 14 ثانیه است، بنابراین رایانه داخلی آماده دریافت اطلاعات بسیار سریعتر است. این ارتقا بهره‌وری اندازه‌شناسی را با امکان عملیات تقریباً فوری ارتقا می‌دهد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1392 – 12:01

(نیکون مترولوژی: برایتون، MI) – برای بیش از یک دهه، اسکنر لیزری LC15Dx تولید شده توسط واحد تجاری مترولوژی صنعتی نیکون Corp. یک معیار جهانی برای اندازه گیری و بازرسی کارآمد اجزای ساخته شده، به ویژه آنهایی که دارای هندسه آزاد پیچیده هستند، مانند پره های توربین، ایمپلنت های ارتوپدی، و قطعات پلاستیکی پیچیده بوده است. سازگار برای استفاده با تمام پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای مترولوژی پیشرو در صنعت، نسخه جدیدی از سنسور با عملکرد قابل توجه ارتقا یافته در چندین زمینه کلیدی راه‌اندازی شده است.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

LC15Dx مطابق با ISO 10360-8، استاندارد صنعتی برای عملکرد دستگاه های اسکن لیزری CMM، گواهی شده است. “ISO 10360-8 Probing Size Error All” در دستگاه جدید یک سوم بهتر از قبلی است (10 به جای 15 میکرون)، بنابراین اسکنر قادر است اندازه‌گیری‌های ابعادی دقیق‌تر و قابل تکرار را بسیار نزدیک به اندازه‌گیری‌هایی که با استفاده از آن به دست می‌آید ارائه دهد. یک کاوشگر لمسی

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/nikon-upgrades-lc15dx-laser-scanner-052523.htmlخلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

پیترز می‌گوید: «رزولوشن افزایش یافته و دقت جمع‌آوری داده‌ها با جدیدترین اسکنر لیزری LC15Dx، آن را برای برنامه‌های بازرسی با کیفیت 4.0 مناسب‌تر می‌کند. بازخورد مداوم اطلاعات اندازه‌شناسی به خط تولید می‌تواند انطباق محصول را با جلوگیری از خارج شدن پارامترها از تحمل، اجتناب از هزینه‌های قطعات اسقاط‌شده، کار مجدد و فراخوان محصول تضمین کند.

بهبودهایی در روش تبدیل داده های گرفته شده توسط لنز و تصویرگر به نقاط داده اندازه گیری شده انجام شده است و وضوح ساختاری را بهبود می بخشد تا حتی بافت سطح و جزئیات را بهتر دیده شود. لنز نیکون که در داخل با شیشه تولید شده در این گروه تولید می شود، به طور سفارشی برای این برنامه اسکن لیزری طراحی شده است و وضوح را با اجتناب از لنزهای خارج از قفسه و شخص ثالث که صرفاً مشخصات ایده آل را تقریب می کند، افزایش می دهد.

درباره مترولوژی نیکون بیشتر بدانید اینجا.

اسکن لیزری یک ابزار بازرسی غیر تماسی است، بنابراین هیچ خطری برای تغییر شکل اقلام انعطاف پذیر مانند فوم یا لاستیک، یا آسیب رساندن به نمونه های ظریف وجود ندارد. عملکرد ممکن است با کاوشگر لمسی برای روال‌های اندازه‌گیری چندحسگر در یک CMM ترکیب شود، با گزینه‌های اتوماسیون با استفاده از یک قفسه تعویض، که امکان دسترسی به حفره‌های عمیق یا سایر ویژگی‌های داخلی دشوار را می‌دهد که توسط یک کاوشگر ماشه لمسی قابل دسترسی باشند.

مدیر محصول کریستوف پیترز می‌گوید: «در کنار همه این پیشرفت‌ها، تغییر رنگ به ظاهر سیاه و سفید هوشمند است، بنابراین کاربر می‌تواند بلافاصله ببیند که از آخرین نسخه حسگر استفاده می‌کند. کیت‌های مقاوم‌سازی LC15Dx برای کنترل‌کننده‌های نصب‌شده در تمام برندهای پیشرو دستگاه اندازه‌گیری مختصات (CMM) در دسترس هستند، در حالی که مجموعه‌ای غنی از گزینه‌های برنامه‌نویسی و گزارش‌دهی توسط بسیاری از ارائه‌دهندگان نرم‌افزار معروف ارائه شده است.

نوآوری

نیکون اسکنر لیزری LC15Dx را ارتقا داد

ویژگی های بهبود دقت، وضوح، تطبیق پذیری و کارایی

LC15Dx همیشه از یک الگوریتم نرم‌افزار نیکون اختراع شده استفاده می‌کند که دقت اسکن، سرعت و کیفیت داده را با تطبیق خودکار تنظیمات لیزر در زمان واقعی در هر نقطه اندازه‌گیری شده برای مطابقت با نوع و بازتاب‌پذیری ماده مورد بررسی حفظ می‌کند. همراه با یک فیلتر نور روز درجه بالا برای سازگاری با شرایط مختلف نور محیط، امکان بازرسی هر ماده ای را بدون توجه به رنگ، درخشندگی یا شفافیت آن و بدون نیاز به اسپری یا آماده سازی سطوح دیگر فراهم می کند. این قابلیت در واحد جدید با تسهیل جمع‌آوری داده‌ها از مواد بسیار تیره بیشتر بهبود یافته است. حتی یک حالت ISO بالا نیز وجود دارد که می تواند برای مقابله با سطوح سیاه، از جمله سطوح با روکش براق، روشن شود.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.