نکات مدیریت زمان رایگان

نکته مهم این است که شما نباید به خودتان اجازه دهید در چند دقیقه – یا حتی چند ساعت – برای تکمیل کار در آن نقطه لغزش کنید. وسوسه انگیز است

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

7) بازه های زمانی کار را اختصاص دهید

کنترل برخی دیگر از اتلاف‌کننده‌های وقت «دفاتر کاری» مانند وقفه‌ها و تماس‌های تلفنی دریافتی، دشوارتر است. وقتی روی پروژه‌ای کار می‌کنم، تماس‌های تلفنی را قبول نمی‌کنم و فعالانه از وقفه‌ها جلوگیری می‌کنم. من متشکرم که ممکن است کسی را نداشته باشید که بتوانید تماس های دریافتی خود را به او واگذار کنید، در این صورت اجازه دهید به پست صوتی بروند.

من ایمیل های مهم خود را در پوشه های جداگانه مرتب می کنم تا بتوانم آنها را به راحتی پیدا کنم.

به عنوان مثال، من یک چک لیست از مواردی دارم که باید قبل از شروع پروژه جمع آوری کنم. مطالب تحقیق، اطلاعات در مورد مشتری، مراحل مربوطه، مقالات سفید، من می توانم استفاده کنم و غیره.

نکات مدیریت زمان رایگان

من متوجه شده ام که بهتر است قبل از اینکه به کار بعدی بروید، روی تکمیل یک کار در یک زمان تمرکز کنید. من عادت داشتم به خودم اجازه می دادم حواسش پرت شود و اغلب در پایان روز با بسیاری از کارهای نیمه تکمیل شده و احساس ناامیدی شدید مواجه می شدم.

نکات مدیریت زمان رایگان

PDCA کامل

اتلاف وقت را از بین ببرید

به من بگویید، آیا تا به حال روی انجام کارهای خاصی قبل از رفتن به تعطیلات تمرکز کرده اید؟ و آیا شما نیز مانند من متوجه شده اید که کارهای بسیار بیشتری از آنچه که معمولاً انجام می دهید انجام داده اید، فقط به این دلیل که می دانستید نمی توانید از آن «مهلت» عبور کنید؟ خوب، این بر اساس همان اصل کار می کند.

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

PDCA کامل

نرم افزار مدیریت فعالیت های پیشنهادی

سه نکته برای بهبود مهارت‌های مدیریت زمان شامل حمله به دزد زمان، توقف وقفه‌ها و اولویت‌بندی با ساده‌سازی است.


راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

6) کار فردا را از امروز برنامه ریزی کنید

وقتی از فهرستی استفاده می‌کنم، نه تنها ذهن من را روی کاری که می‌خواهم انجام دهم متمرکز می‌کند، بلکه در پایان روز می‌توانم دقیقاً آنچه را که به دست آورده‌ام ببینم. من یک صدای واقعی از آن دریافت می کنم. و البته، به این معنی است که من به موقع به چیزهای مهم پرداختم، نه اینکه ناگهان به یاد بیاورم “اوه، باید آن نامه را تا … انجام دهم” و سپس خود را در یک ضرب الاجل تنگ می بینم.

می بینید، با اجازه ندادن زمان اضافی به خود، ضمیر ناخودآگاه خود را آموزش می دهید و برنامه ریزی می کنید تا روی انجام کارهای بیشتر در زمانی که تعیین کرده اید تمرکز کند. و – هر چه بیشتر این کار را انجام دهید – کارآمدتر و مؤثرتر می شوید. آن را برای یک هفته یا بیشتر امتحان کنید – فکر می کنم از اینکه واقعاً چقدر به دست آورده اید شگفت زده خواهید شد!



و من عاشق عملکرد گزارش هستم. این بدان معناست که می توانم به سرعت بررسی کنم که چند مورد را تکمیل کرده ام و باز کرده ام. این به من امکان می دهد همه مواردم را بر اساس امتیازات مهم BCS رتبه بندی کنم که به من امکان می دهد اقدامات را بر اساس حداکثر کارایی اولویت بندی کنم. من می‌توانم چندین پروژه را در فهرست‌های چک جداگانه ردیابی کنم، یا می‌توانم آنها را در یک لیست برای یک نمای بیش‌ازحد ترکیب کنم.

10) وقفه ها / تماس های تلفنی

عادت کنید میز خود را از هر چیزی که به کار بعدی شما مربوط نیست پاک کنید. این مانع از حواس پرتی شما می شود و به این معنی است که همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس دارید – بدون جست و جو در میان انبوهی از کاغذها به دنبال یک مورد خاص (اگر ابتدا اطلاعات واضحی نداشته باشم این بزرگترین مشکل من است!)

وب‌سایت‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب می‌توانند وقت تلف کنند یا ابزار باشند. اگر آنها بخشی از استراتژی کلی شما را تشکیل می دهند، به شما پیشنهاد می کنم زمان مشخصی را با هدف خاصی در ذهن خود اختصاص دهید – و به آن پایبند باشید.

مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.

  • سه نکته برای بهبود مهارت‌های مدیریت زمان شامل حمله به دزد زمان، توقف وقفه‌ها و اولویت‌بندی با ساده‌سازی است.

    بهبود مهارت های مدیریت زمان

    نکات مدیریت زمان رایگان

    این یک مفهوم واقعا ساده است اما ثابت کرده است که متحد قدرتمندی در کنترل فعالیت روزانه من است. این به من کمک می کند تا روی اقدامات مهمی که باید انجام دهم تمرکز کنم و به به حداقل رساندن حواس پرتی کمک می کند.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    اکنون متشکریم که ممکن است این چیزی نباشد که بتوانید به طور کامل آن را اجرا کنید – شخصاً اگر بر این روش کار پافشاری نمی کردم، فعالیت هایم را انجام نمی دادم – اما به نظر شما ارزش امتحان کردن را دارد؟

    اگر به مشتریان و همکاران خود توضیح دهید که برای مؤثرتر بودن، فقط بین ساعت 1.30 تا 2.30 تماس تلفنی برقرار می‌کنید و در هر زمان دیگری به پست صوتی می‌روند که در آن از ارسال پیام استقبال می‌کنند. مطمئنم متوجه خواهید شد – در اکثر موارد – آنها به این تصمیم احترام خواهند گذاشت. بدیهی است که شما باید زمانی را برای پاسخ دادن به آن تماس ها اختصاص دهید – اما زمانی که تصمیم به انجام این کار می گیرید، کنترل خواهید داشت.

    اجازه دهید دو دلیل خوب برای نوشتن و استفاده از فهرست «کارها» به شما ارائه دهم:

    1. ذهن شما را پاک می کند. نوشتن آن به این معنی است که شما مجبور نیستید آن را به خاطر بسپارید. ذهن شما را برای تمرکز آزاد می گذارد. و این برای من زمانی که روی یک پروژه کار می کنم بسیار مهم است. در واقع، من فکر می کنم که برای هر فعالیت تجاری صدق می کند، واقعا – اینطور نیست؟
    2. من عاشق احساس رضایت و موفقیت زمانی هستم که کار تکمیل شده را خاموش می کنم.

    وقتی تمام موارد موجود در چک لیست من علامت زده می شود، می دانم که چیزی را از دست نداده ام و می توانم استراحت کنم.

    2) از چک لیست ها استفاده کنید

    ایمیل ها بلای جان من هستند. خوب، آنها بودند تا زمانی که من کنترل را به دست گرفتم! متوجه شدم که چک کردن مداوم، بررسی مجدد و حواس پرتی توسط ایمیل های دریافتی، مقدار زیادی از وقت من را تلف می کند.

    4) کامپیوتر خود را شلوغ کنید

    هدر دادن زمان بدون اینکه متوجه شوید آسان است – مخصوصاً در عصر تکنولوژی و ارتباطات امروزی!

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    تا جایی که می توانید در زمان مجاز خود روی تکمیل کردن تمرکز کنید. وقتی تایمر خاموش می شود – STOP! دیگر برای آن وقت نگذارید. چند بار اول که این کار را انجام می دهید، ممکن است زمان کافی را نداشته باشید – در قضاوت در مورد مدت زمان انجام وظایف خود بهتر خواهید بود.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    همین امر در مورد رایانه شما، به خصوص ایمیل های موجود در صندوق ورودی شما نیز صدق می کند. اگر به پاک کردن ایمیل‌های مزخرف ادامه ندهم، ایمیل‌هایی را که نیاز به پاسخ دارند از دست می‌دهم – و این می‌تواند به معنای ناراحت کردن مشتری یا از دست دادن یک درخواست باشد، که هرگز چیز خوبی نیست!

    PDCA کامل

    نکات مدیریت زمان رایگان – از قبل برنامه ریزی کنید

    8) کار خود را شروع کنید و یک تایمر را شروع کنید

    به عنوان مثال، اگر بدانم که قصد دارم روز بعد روی پروژه ای کار کنم، چک لیست آماده سازی خود را بررسی می کنم تا مطمئن شوم همه چیز مورد نیاز برای آن مرحله پروژه را دارم.

    در اینجا 10 نکته مدیریت زمان آزاد را که برای انجام سریعتر و مؤثرتر پروژه هایم استفاده می کنم، به اشتراک می گذارم.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    احتمالاً قبلاً با این ایده برخورد کرده اید – مسدود کردن زمان در دفتر خاطرات خود. خوب، شما می توانید آن را یک قدم جلوتر ببرید:

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    می توانید نرم افزار را پیدا کنید PDCA اینجا را کامل کنید.

    اگر تا به حال به پایان روز خود رسیده اید و از خود پرسیده اید که «زمان کجا رفت؟ به نظر نمی رسد به چیزی دست پیدا کنم!» سپس دانستن این نکات و نرم افزار مدیریت زمان مورد استفاده من می تواند برای شما مفید باشد.

    آیا لیستی دارید؟ یا این یکی از آن تکنیک هایی است که شما قصد استفاده از آن را دارید اما فراموش می کنید. یا یکی را می نویسید، آن را در جایی امن قرار می دهید و سپس آن را فراموش می کنید؟

    PDCA کامل

سازماندهی فعالیت های خود

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید. مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد. علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید

  • مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است.  پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.

    مدیریت پروژه برای مبتدیان

    9) دزدان زمان آنلاین

    به من بگویید، آیا تا به حال شروع به بستن رایانه خود کرده اید و ناگهان ایمیلی باز پیدا کرده اید که فکر می کنید تمام کرده اید و ارسال کرده اید؟ و بعد متوجه شدید که فقط به این دلیل که حواس‌تان به چیز دیگری پرت شده بود آن را ارسال نکرده‌اید؟ دارم، اما دیگر نه، زیرا سیستمی که اکنون استفاده می‌کنم به من کمک می‌کند تا قبل از حرکت به کار بعدی، هر کار را تمام کنم.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    5) روی کار در دستتان تمرکز کنید

    1) لیست کارهای خود را ایجاد کنید

    این بدان معنی است که آنها یک شبه آنقدر ذهن من را به دام نمی اندازند، به خصوص اگر من هم وقت بگذارم – تا جایی که ممکن است – برای جمع آوری مواد مورد نیاز برای تکمیل آن کار.

    همین امر در مورد وقفه‌ها نیز صدق می‌کند – به افرادی که با آنها کار می‌کنید یا به شما گزارش می‌دهند اجازه دهید بدانند که می‌توانند برای پرسیدن سؤال در یک بازه زمانی مشخص وارد شوند. به ظاهر فوری “یک دقیقه وقت داری؟” پرس و جوهای نوع اغلب به طور معجزه آسایی خود را حل می کنند، زمانی که شما برای مشورت فوری در دسترس نیستید.

    چک لیست شبیه به لیست «کارها» است، اما بیشتر برای فهرست کردن مراحلی است که برای تکمیل یک کار یا فرآیند خاص باید انجام دهم.

    با اختصاص زمان مشخصی به آن فعالیت، متوجه می شوم که می توانم تمرکز کنم و کارهای بیشتری انجام دهم، زیرا می دانم که فقط زمان زیادی برای انجام آن دارم.

    فرض کنید یک ساعت را برای یک فعالیت خاص اختصاص داده اید. وقتی شروع به کار روی آن عمل کردید، تایمر خود را برای 1 ساعت روشن کنید.

    اگر آنها بخشی از فعالیت پروژه شما نیستند، اما شما بیشتر از مرور و ارتباط لذت می برید، باز هم میزان اوقات فراغت یا استراحت را برای خود تعیین کنید که خوشحال هستید برای این کار به خود اجازه دهید.

    اگر چک لیست در نرم افزار است، لایک کنید PDCA کامل شد، می توانم اقدامات انجام شده را مرور کنم تا مطمئن شوم که یک مرحله را فراموش نکرده ام. من می توانم اقدامات جدیدی را در حین پیشرفت پروژه اضافه کنم و آنها را نیز نظارت کنم.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    بنابراین، اکنون، مانند وب‌سایت‌های اجتماعی، زمان مشخصی از روز و مقدار زمانی را تعیین می‌کنم که عمداً ایمیل‌هایم را می‌خوانم و به آنها پاسخ می‌دهم. باز هم، اگر تصمیم به استفاده از این نکته دارید، به خود اجازه ندهید تا چارچوب زمانی را که تعیین کرده اید تجاوز کنید.

    آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

    1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
    2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






    منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/free-time-management-tips.html

    انجام این کار به من کمک می کند بهتر بخوابم. در پایان روز، اجازه دادم PDCA کامل شد من را در این مورد راهنمایی کنید زیرا در واقع لیست را برای من ایجاد می کند. اگر چنین چیزی ندارید، اقدامات بعدی خود را برای فردا بنویسید. شما همچنین می توانید تاریخ فردا را در اقدامات باز خود حاشیه نویسی کنید.

    نکات مدیریت زمان رایگان

    این ویژگی های مفید دیگری نیز دارد، اما احتمالاً برای شما آسان تر است که با مراجعه به آن، خودتان آن ها را بررسی کنید PDCA کامل شد. ویدئوهای نمایشی وجود دارد که نحوه عملکرد نرم افزار را به شما نشان می دهد.