نمونه سوالات آیین نامه + آزمون کاملا رایگان قبولی 100% راننده شو | driveing

نمونه سوالات آیین نامه + آزمون کاملا رایگان قبولی 100% راننده شو | driveing قبولی در آزمون آئین نامه مانند هر آزمون دیگری روش و قواعد خاص خود را دارد. شما برای قبولی در این آزمون باید روش مطالعه صحیح و منابع مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال باید در مورد تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به سوالات اطلاع داشته باشید. تعداد سوالات آزمون آئین نامه ۳۰ عدد و زمان پاسخگویی به کل سوالات ۲۰ دقیقه می‌باشد.

موفقیت در تست آیین نامه اصلی گواهینامه رانندگی

ورزش صبحگاهی قبل از شرکت در آزمون می تواند تا حدود زیادی از استرس شما بکاهد. پیشنهاد می کنم حتما از این آزمون آیین نامه اصلی آنلاین و شبیه سازی شده برای محک زدن خودتان استفاده کنید و حتما این آزمونها را جدی بگیرید. برای قبول شدن در تست آيين نامه 1402 باید تمرین کنید یعنی نمونه سوالات را بررسی کنید و چندین آزمون مختلف را حل نمایید تا با سوالات آشنا شوید.

تعداد سوال و زمان آزمون آیین نامه چقدر است؟

آزمون آیین‌ نامه شامل دو مرحله مقدماتی و آزمون نهایی است. شرط قبولی در این آزمون و اخذ گواهی‌نامه، کسب امتیاز لازم و موفقیت در هر دو آزمون مقدماتی و نهایی است. به‌طورکلی نمی‌توان زمان مشخصی را برای برگزاری آزمون آیین‌ نامه مشخص نمود؛ چراکه هر آموزشگاه متناسب با قوانین خود اقدام به برگزاری آزمون آیین‌ نامه در زمان تعیین‌شده می‌کند. از دیگر بخش‌های دشوار آزمون نهایی آیین‌نامه می‌توان به سوالات مفهومی سایت تست آیین نامه آن اشاره کرد. در این بخش از سوالات معمولا طراح سعی دارد تا حس و حال پشت فرمان را تداعی کرده و دید واضحی در ارتباط با تجربه رانندگی شما کسب کند.

بنابراین اگر از خواندن کتاب خسته شده اید و یا اینکه مطالب کتاب را به خوبی یاد نمی گیرید این آموزش می تواند بهترین روش برای یادگیری آیین نامه در کمترین زمان باشد. سلام به شما سولات آیین نامه ۱۴۰۱ رو برای امروز میخواهم لطفا. فردا امتحانش هست اگه لطف کنید امروز برام ارسال کنید ممنون میشم . به عبارتی باید بتوانید در زمان محدود، همه سوالات را پاسخ دهید. برای کسب این مهارت تنها باید آزمون را برای خود شبیه سازی کنید.

  • هنرجوی گرامی قبل از اقدام جهت تست آزمون های آنلاین آیین نامه اصلی (تست درایو) حتما فیلم آموزش روش تست زدن آزمون ها و چگونگی مشاهده پاسخ های درست و نادرست و همچنین کارنامه را مشاهده نمایید.
  • این آزمون توسط افسر انجام نمی‌شود و در خود آموزشگاه و توسط مربیان آموزشگاه برگزار می‌شود.
  • تمام سوال های مهم را در کنار همدیگر جمع میکنند و در نهایت با بهترین حالت نوشتاری و عکس هایی با کیفیت بسیار بالا نمونه سوالات آزمون آیین نامه را برای شما دوستان عزیز تهیه میکنند.
  • باید این نکته را بدانید که با خواندن سوالات آیین نامه متفرقه موجود در اینترنت به هیچ وجه نمی توانید در آزمون موفق شوید.

برای شرکت کردن در آزمون آیین نامه رانندگی به نصب هیچ برنامه ای نیاز ندارید. در واقع شما با گوشی اندروید، آیفون و یا کامپیوتر شخصی خود می توانید به آسانی در آزمون‌های آنلاین شرکت کنید. البته برخی از اپلیکیشن ها برای تست زنی این آزمون وجود دارد. ولی پیشنهاد ما این است که این برنامه ها را به هیچ وجه نصب نکنید.