نتایج CCC و تعریف CCC را بیاموزید

با این حال، اگر آخرین نکته را در نظر بگیرید و از رویکرد نتیجه CCC استفاده کنید، می توانید این لیست از مشکلات را معکوس کرده و ایجاد کنید:

  • تیمی که فعالانه از شکایات (نگرانی های) خود برای ایجاد اقدامات معنادار استفاده می کند.
  • تیمی که عملکرد مورد نیاز را ارائه می دهد زیرا CI واقعاً برای آنها کار می کند.
  • حجم کاری که کاهش می دهد و قابل مدیریت می شود.

اگر با تعامل تیم خود با CI مشکل دارید و معتقدید که آنها به ساختاری نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا افکار و نگرانی های خود را به اقدامات مناسب تبدیل کنند، رویکرد نتیجه CCC را در تجارت خود امتحان کنید. و اگر می‌خواهید مدیریت فرصت‌های CI در کسب‌وکارتان را جدی بگیرید تا متوجه مزایای CI شوید، به برنامه PDCA Complete ما نگاهی بیندازید و ببینید چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد.

دانلود قالب CCC

کارکنان ترس از بهبود مستمر (CI) را حفظ می کنند. ما به عنوان مدیران و رهبران تغییر، اگر می‌خواهیم مشارکت کامل تیم‌هایمان را داشته باشیم، باید این موارد را کاهش دهیم.

افراد در کسب و کار شما طیف وسیعی از مسائل و فرصت‌ها را می‌بینند که شما نمی‌بینید. چیزهایی که درست جلوی صورت شما هستند از کنار شما می گذرند، اما برای دیگران اینطور نیست.

مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions


آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/CCC-result.html

نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید. مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد. علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید

  • مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است.  پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.

    مدیریت پروژه برای مبتدیان

    PDCA کامل

  • نتیجه CCC

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    از الگوی زیر برای اجرای فرآیند CCC استفاده کنید. الگو را به قلب مسائل (محل مشکل خاص) و جلسات تیم ببرید. یا می توانید تبلت یا لپ تاپ تلفن همراه خود را بردارید و مستقیماً آن را در PDCA Complete وارد کنید.

    من آنجا بوده ام، و تعداد بی شماری دیگر نیز آنجا بوده اند. هنگامی که ذهن و مهارت های تیم خود را به روشی ساختاریافته درگیر می کنید، پتانسیل تغییرات بزرگ را با تلاش کم خواهید داشت. CCC یک روش ارزشمند برای تفکر و همچنین یک ابزار است.

    CCC و PDCA کامل است

    به عنوان یک تیم می توانید بسیاری از مسائل / نگرانی ها را به یک برنامه عملی عملی تبدیل کنید. اگر افرادی را در تیم خود دارید که ترس هایی را که در ابتدای این مقاله به آنها اشاره کردم دارند، می توانید از CCC برای کمک به آنها برای کسب اعتماد به نفس و احساس تعامل مناسب با CI استفاده کنید.

    از رویکرد نتیجه CCC برای افزایش تعامل با کارکنان خود استفاده کنید

    ترس

    نرم افزار PDCA Complete ما از CCC به عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود برای درگیر کردن تیم ها در CI استفاده می کند.

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.


    راهکارهای تضمین کیفیت
    رابرت بروتون
    (805) 419-3344
    ایالات متحده آمریکا
    پست الکترونیک






    از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

    یک قالب رایگان CCC را دانلود کنید


    PDCA کامل

    فرصت های از دست رفته

    برای من مشکل نیاور، راه حل بیاور! بسیاری از ما این کلیشه را در مقطعی از حرفه خود شنیده ایم. شما می توانید ناامیدی فردی را که آن را می گوید درک کنید. آنها حجم کاری سنگین، عملکرد ضعیفی دارند که نیاز به مدیریت خرد دارند و تیمی که شاکی هستند.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    یکی از ترس های اصلی که من با آن مواجه می شوم، این است که مردم احساس می کنند ایده هایشان به اندازه کافی خوب نخواهد بود. بدتر از این، مردم می ترسند که نتوانند به روند بهبود مستمر کمک کنند زیرا فکر می کنند نمی توانند مسائل خود را به ایده های بهبود ملموس تبدیل کنند.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    برخی افراد به طور طبیعی با CI درگیر می شوند، برخی آن را سخت تر می دانند. برای کسانی که سخت‌تر می‌بینند، رویکرد نتیجه CCC یک روش فوق‌العاده ساده برای مبارزه با این مشکل است.

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    زیبایی رویکرد نتیجه CCC، تفکر شما را به سمت یک راه حل ساختار می دهد. شما می توانید این کار را در یک گروه تسهیل شده انجام دهید تا یک برنامه عملی ایجاد کنید که برای همه شرکت کنندگان معنادار باشد. شما نیازی به ارائه راه حل برای حزب ندارید، فقط نگرانی ها را بیاورید و اجازه دهید رویکرد نتیجه CCC حاکم شود.



    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    نتایج CCC را دوباره در نرم افزار PDCA Complete وارد کنید. سپس می توانید به سرعت اقدامات متقابل خود را به اقدامات اولویت بندی شده تبدیل کنید و در نهایت با PDCA Complete، این اقدامات را تا تکمیل مدیریت کنید.

    به یاد می‌آورم که یک بار از من پرسیده شد که آیا می‌توان فر را توسط یکی از رهبران تیم تولید من اقتباس کرد. “چه فری؟” کنجکاو شدم درباره این ایده بیشتر بدانم. سمت چپ من ایستاده بود. من هرگز به آن توجه واقعی نکردم. آن یک پیشرفت (با هزینه کلان 30 دلار و چهل و پنج دقیقه پشتیبانی از طرف بخش تعمیر و نگهداری) به ما امکان داد ظرفیت درمان خود را دو برابر کنیم و گلوگاه اصلی بخش خود را برطرف کنیم! درست جلوی چشمانم بود اما هرگز ندیدمش…

    تعریف CCC

    CCC تنها یکی از ابزارهایی است که به شما کمک می کند فرصت های بهبود را به دست آورید و تغییرات ایجاد شده در PDCA Complete را مدیریت کنید، اما ابزار قدرتمندی است.

    CCC مخفف Concern، Cause و Correction است. اینطوری کار میکنه:

    • شما همه موارد خود را لیست می کنید نگرانی ها
      در مورد فرآیند، محصول یا چالش خاصی که در کسب و کار خود دارید.
    • برای هر نگرانی شما سپس (ریشه) را ایجاد می کنید علت.
    • برای هر علتی شما یک موثر تعیین می کنید اصلاح یا اقدام متقابل، اقدامی که برای حذف دائم نگرانی انجام خواهید داد.