با این حال، اگر آخرین نکته را در نظر بگیرید و از رویکرد نتیجه CCC استفاده کنید، می توانید این لیست از مشکلات را معکوس کرده و ایجاد کنید:
- تیمی که فعالانه از شکایات (نگرانی های) خود برای ایجاد اقدامات معنادار استفاده می کند.
- تیمی که عملکرد مورد نیاز را ارائه می دهد زیرا CI واقعاً برای آنها کار می کند.
- حجم کاری که کاهش می دهد و قابل مدیریت می شود.
اگر با تعامل تیم خود با CI مشکل دارید و معتقدید که آنها به ساختاری نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا افکار و نگرانی های خود را به اقدامات مناسب تبدیل کنند، رویکرد نتیجه CCC را در تجارت خود امتحان کنید. و اگر میخواهید مدیریت فرصتهای CI در کسبوکارتان را جدی بگیرید تا متوجه مزایای CI شوید، به برنامه PDCA Complete ما نگاهی بیندازید و ببینید چه کاری میتواند برای شما انجام دهد.
دانلود قالب CCC
کارکنان ترس از بهبود مستمر (CI) را حفظ می کنند. ما به عنوان مدیران و رهبران تغییر، اگر میخواهیم مشارکت کامل تیمهایمان را داشته باشیم، باید این موارد را کاهش دهیم.
افراد در کسب و کار شما طیف وسیعی از مسائل و فرصتها را میبینند که شما نمیبینید. چیزهایی که درست جلوی صورت شما هستند از کنار شما می گذرند، اما برای دیگران اینطور نیست.
مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions
آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟
- روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
- آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.