صحبت کردن در یک پیاده روی می تواند گامی به سوی مذاکره بهتر باشد
این تنها یکی از بسیاری از سؤالاتی است که ممکن است در تحقیقات آینده که بر اساس این اثبات مطالعه مفهوم است، مورد بررسی قرار گیرد. آیا پیاده روی باعث افزایش مثبت اندیشی یا عملکرد زنان هنگام مذاکره با مردان می شود؟ (به دلیل اندازه کوچک آن، این مطالعه جفتهای جنسی مختلط را مورد مطالعه قرار نداد.) آیا راه رفتن در داخل تأثیرات مشابه راه رفتن در بیرون دارد؟ در مورد مذاکره مجازی که طرفین روی تردمیل هستند چطور؟
اگر می جنگید، ارزش خلق نمی کنید. شما در حال تلاش برای تسلط هستید. – مارگارت نیل
در حال حاضر، مشکلی که من و نیل با آن روبرو هستیم، این است که چگونه میتوانیم از محوطه دانشگاه استنفورد عبور کنیم، بدون اینکه زیر دوش نامناسب خیس شویم. وقتی واقعاً به آن نیاز دارید، یکی از آن مسیرهای سرپوشیده معروف کجاست؟
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1392 – 12:01
یافته های جدید بر اساس تحقیقات قبلی نیل در مورد اینکه چگونه تغییرات کوچک در زمینه می تواند بر تجربه زنان در مذاکرات تأثیر بگذارد، استوار است. که در یک مطالعهزنانی که تمرین استخدام-نامزد را به صورت نشسته در کنار هم روی صندلیهای مشابه انجام دادند، نتایج اقتصادی بهتری نسبت به زنانی که روی صندلیهایی با ارتفاعهای مختلف روی میز مینشستند، داشتند. نیل و همکارانش در مطالعه پیاده روی این فرضیه را مطرح کردند که بیرون آمدن از اتاق ممکن است به طور مشابه برای زنان مفید باشد. او میگوید: «ما از نظر تاریخی از تحقیقات میدانستیم که بهطور متوسط، زنان در مذاکره بدتر از مردان عمل میکنند. سوال این بود که آیا میتوانیم محیطی را دوباره ایجاد کنیم تا تجربه زنان را کاهش دهیم؟
خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.
نیل میگوید: «ما برخی از احساسات منفی پیرامون مذاکره را کاهش دادیم، که در واقع بسیار بزرگ است، زیرا زنان با یک میدان بازی بسیار ناهموار در منطقه مذاکره روبرو هستند. همانطور که در مقاله اشاره شد، زنان تمایل دارند از مذاکره اجتناب کنند و احساس اضطراب و ناراحتی در هنگام مذاکره را گزارش کنند. و همانطور که نیل دریافته است، هنگامی که زنان از موضع قدرت مذاکره می کنند، آنها ممکن است جریمه شود برای اینکه بیش از حد قاطعانه ظاهر می شود.
به دنبال موقعیت برابر
این مطالعه توسط نویسندگان مشترک انجام شد مریلی اوپزومربی پزشکی در مرکز تحقیقات پیشگیری استانفورد؛ مارگارت ای. نیل، استاد ممتاز رفتار سازمانی در دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی استنفورد. جیمز جی گراساستاد روانشناسی در استنفورد؛ جودیت جی پروچاسکااستاد پزشکی در استنفورد؛ دانیل ال. شوارتزاستاد فناوری آموزشی در دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد؛ راشل سی آیکنز, Ph.D. دانشجوی انفورماتیک زیست پزشکی در استنفورد؛ و لاتا پالانیاپان، استاد پزشکی در استنفورد.
مدیریت
صحبت کردن در یک پیاده روی می تواند گامی به سوی مذاکره بهتر باشد
بیرون آمدن از اتاق هیئت مدیره برای قدم زدن، نحوه حرکت زنان را تغییر می دهد
بیست دقیقه و یک طوفان باران بعد، من و نیل در نزدیکی GSB، جایی که او در حال تدریس یک کلاس آموزش اجرایی است. از او می پرسم اگر در حین پیاده روی به بن بست برسید چه اتفاقی می افتد؟ آیا گزینه خود را برای لغو کل موضوع محدود کرده اید؟ نیل در حالی که در مسیر خود متوقف می شود، می گوید: «نه، من فقط می توانستم این کار را انجام دهم. “این به دور شدن معنای جدیدی می دهد.”
قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.
من در این قدم زدن به نیل پیوستم تا در مورد او بشنوم آخرین مقاله، که یک راه آسان برای خارج شدن از مدل اتاق هیئت مدیره-نبرد را بررسی می کند. اخیراً در PLOS ONE منتشر شده است، به جزئیات آزمایشی میپردازد که در آن حدود 160 داوطلب به جفتهای همجنس تقسیم شدند و یک تمرین 30 دقیقهای انجام دادند که در آن آنها باید جزئیات یک پیشنهاد شغلی تخیلی را چکش میکردند. نیمی از جفت های استخدام کننده و نامزد در حالی که در یک اتاق روبروی یکدیگر نشسته بودند صحبت کردند. نیمی دیگر در حین قدم زدن در بیرون چانه زدند.
با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد میشود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم میدانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکتهای رسانهای اجازه میدهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.
نیل، استاد ممتاز رفتار سازمانی در دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد، متخصص در زمینه مذاکره و به تعبیری عنوان کتاب او در مورد این موضوع، چگونه می توانید بیشتر از آنچه می خواهید به دست آورید. او متوجه شده است که رویکرد سنتی به مذاکره – دو طرف متخاصم که به همدیگر خیره شدهاند و بر روی یک میز به یکدیگر خیره شدهاند – به خوبی کار نمیکند. او می گوید: «اگر می جنگید، ارزش ایجاد نمی کنید. “شما در تلاش برای تسلط هستید. تغییر چارچوب از نبرد به حل مشکلات مشترک، فرصتهای مذاکره را به شیوهای شگفتانگیز باز میکند.»
بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.
نیل و شش وابسته او به استنفورد نویسندگان مشترک کنجکاو بودند که آیا مزایای شناختی و روانی شناخته شده پیاده روی منجر به مذاکرات کمتر رقابتی و همکاری بیشتر می شود یا خیر. یافتههای آنها امیدوارکننده بود: راهپیماییها با دوست داشتن شرکای مذاکرهشان بیشتر از نشستهکنندهها بیرون آمدند. و مزایای مشخصی برای زنانی که راه میرفتند وجود داشت: آنها به نتایج منصفانهتری دست یافتند، همانطور که با امتیازهایی که به نتایج نهایی آنها اختصاص داده میشد اندازهگیری شد. آنها همچنین احساسات منفی کمتری در مورد تمرین مذاکره نسبت به زنانی که در آنجا ماندند گزارش کردند.
در حالی که تیم نیل انتظار داشتند پیاده روی بر همه شرکت کنندگان بدون توجه به جنسیت تأثیر مثبت بگذارد، آنها از نتایج برای مردان شگفت زده شدند. مردانی که راه میرفتند نتایج کمتری در مذاکرات خود داشتند و احساسات منفی بیشتری نسبت به مردانی که مینشستند گزارش کردند. مشخص نیست چرا این اتفاق افتاده است، اگرچه نیل تعجب می کند که آیا آنها این تمرین غیرمعمول را به عنوان یک مسابقه یا مسابقه تفسیر کرده اند.
منتشر شده در 12 مه 2023 در تاریخ بینش ها توسط دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل استنفورد.
ممارگارت نیل به من توضیح میدهد که هر کسی مذاکره را یک مبارزه میداند، اما این در واقع در مورد همکاری است. «از نظر من، مذاکره حل مشترک مشکلات است. بیایید برای مشکلی که با آن روبرو هستیم راه حلی پیدا کنیم.»
تأثیرات عملی آن هرچه باشد، یک پیاده روی خوب استعاره ای عالی برای آن دسته از حامیان حل مشکلات مشارکتی نیل است. این امر مستلزم آن است که هر دو طرف هنگام حرکت به سمت یک مقصد مشترک، سرعت و تمرکز خود را هماهنگ کنند. همانطور که او در مورد توضیح داد پادکست Grit and Growth در سال گذشته، یک مذاکره کننده موفق باید همتای خود را متقاعد کند که “داوطلبانه این مسیر توافق را با من طی کند.”