سیستم آموزش ماشین شش ضلعی از دوقلوهای دیجیتال استفاده می کند

هر واحد مربی را می توان با حداکثر سه کنترلر CNC – از جمله کنترلرهای Fanuc، Heidenhain و Siemens – روی یک کنسول آموزشی مجهز کرد. مربی ماشین از آخرین نسخه Hexagon استفاده می کند NCSIMUL نرم افزار شبیه سازی CNC برای شبیه سازی ماشین ابزارهای 3 محوره، 5 محوره و چرخش آسیاب و شبیه ساز I++ نرم افزار شبیه سازی کامل فرآیندهای اندازه گیری

الکساندر فروند، مدیر مدیریت محصول در هگزاگون می‌گوید: «خراب کردن یک ماشین ابزار به دلیل راه‌اندازی نادرست یک کابوس برای ماشین‌کار و مدیریت جدید است که نگران آن هستند که قطعه‌ای از ماشین‌آلات به ارزش میلیون‌ها نفر برای همیشه آسیب ببیند. خراب کردن ابزار ماشین مجازی یا CMM برای کارکنان و تجهیزات ایمن‌تر است و تجربه واقعی را برای کارآموزان فراهم می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که منابع ارزشمند باقی می‌مانند و در حال اجرا هستند.

HxGN Machine Trainer به صورت جهانی در دسترس است و از ابزارهای CNC 3 و 5 محوره، ماشینکاری چرخشی و آموزش CMM با پشتیبانی از حداکثر سه کنترلر CNC در یک واحد پشتیبانی می کند. همراه با کتابخانه ای از دوقلوهای دیجیتال ماشین برای ماشین های Hermle، DMG و Fanuc ارائه می شود. پشتیبانی CMM شامل Hexagon TIGO SF، با پشتیبانی از سایر CMM ها از طریق I++ Simulator، جفت شده با نرم افزار اندازه گیری QUINDOS یا PC DMIS است. مشتریان می توانند یک دوقلو دیجیتال از هر دستگاه دیگری درخواست کنند.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/hexagon-machine-training-system-leverages-digital-twins-071223.html

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 تیر 1392 – ساعت 12:00

HxGN Machine Trainer توسط Hexagon برای کمک به شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی برای جذب و آموزش نسل بعدی کارگران ماشین‌آلات ایجاد شد – چیزی که در صنعت با کمبود مهارت و نیروی کار بسیار مهم است. برای مثال، فرصت‌های شغلی در ایالات متحده نزدیک به 800000 نفر است که 55 درصد از نقش‌ها را تکمیل نکرده‌اند، در حالی که تقریباً سه شرکت از هر 10 شرکت تولیدی در اروپا محدودیت‌های تولید را در سه ماهه دوم سال 2022 به دلیل کمبود کارگر گزارش کرده‌اند. کمبود مهارت با این واقعیت تشدید می شود که آموزش افراد برای استفاده از ماشین های CNC و ابزارهای مشابه گران، کند و بالقوه خطرناک است. با آموزش اپراتورهای ماشین با استفاده از یک شبیه‌ساز فیزیکی دقیق و تعاملی، تولیدکنندگان می‌توانند سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از همیشه کارمندان خود را نصب کنند و مهارت‌شان را ارتقا دهند.

نوآوری

سیستم آموزش ماشین شش ضلعی از دوقلوهای دیجیتال استفاده می کند

به تولیدکنندگان کمک می‌کند شکاف‌های مهارتی کف مغازه را پر کنند

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

(هگزاگون: North Kingstown، RI) – فن آوری آموزشی جدید اکنون در سراسر جهان در دسترس است هوش تولیدی شش گوش Division از قدرت دوقلوهای دیجیتالی خود استفاده می کند تا به سازندگان کمک کند تا ماشین سازان و متخصصان اندازه شناسی را برای استفاده از تجهیزات با ارزش مغازه آموزش دهند. با ترکیب سخت‌افزاری که ماشین‌ها را به‌طور واقعی شبیه‌سازی می‌کند با شبیه‌سازی تولید و ابزارهای نرم‌افزاری اپراتورها، به کارآموزان کمک می‌کند تا بدون آسیب رساندن به تجهیزات گران‌قیمت تجاری، هدر دادن مواد یا محدود کردن منابع ارزشمند تولید، تجربه عملی کسب کنند.