PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.
کارمندان با هم کار می کنند برای دستیابی به اهداف سازمان این برای تعریف TQM حیاتی است. این تعهد تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که ترس از محل کار حذف شده باشد.
مدیریت کارکنان را به خاطر اشتباه تنبیه نمی کند. آنها متوجه می شوند که مردم اشتباه می کنند و به کارکنان یاد می دهند که از اشتباهات خود درس بگیرند. مدیریت هم از اشتباه درس می گیرد! مدیریت ارشد سیستم ها را برای حذف اشتباهات آینده بهبود می بخشد.
مشارکت کل کارکنان
TQM مخفف “مدیریت کیفیت جامع” است. یک سازمان از TQM به عنوان یک رویکرد بلند مدت برای دستیابی به رضایت مشتری استفاده می کند. مدیریت کیفیت جامع همه کارکنان سازمان را برای بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات می طلبد. همه کارکنان، صرف نظر از هر نقشی، مسئول کیفیت و تضمین کیفیت هستند. وقتی به درستی انجام شود، کل فرهنگ کسب و کار TQM است.
سیستم ها به یکدیگر مرتبط هستند. محصول بدون سیستم های پشتیبانی تولید نمی شود. این سیستم ها شامل اداری و تولیدی است. نگاهی به نمودار تعامل فرآیند برای روشن شدن در این مورد