تعریف TQM را شرح می دهد

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

کارمندان با هم کار می کنند برای دستیابی به اهداف سازمان این برای تعریف TQM حیاتی است. این تعهد تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که ترس از محل کار حذف شده باشد.

مدیریت کارکنان را به خاطر اشتباه تنبیه نمی کند. آنها متوجه می شوند که مردم اشتباه می کنند و به کارکنان یاد می دهند که از اشتباهات خود درس بگیرند. مدیریت هم از اشتباه درس می گیرد! مدیریت ارشد سیستم ها را برای حذف اشتباهات آینده بهبود می بخشد.


مشارکت کل کارکنان

TQM مخفف “مدیریت کیفیت جامع” است. یک سازمان از TQM به عنوان یک رویکرد بلند مدت برای دستیابی به رضایت مشتری استفاده می کند. مدیریت کیفیت جامع همه کارکنان سازمان را برای بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات می طلبد. همه کارکنان، صرف نظر از هر نقشی، مسئول کیفیت و تضمین کیفیت هستند. وقتی به درستی انجام شود، کل فرهنگ کسب و کار TQM است.

سیستم ها به یکدیگر مرتبط هستند. محصول بدون سیستم های پشتیبانی تولید نمی شود. این سیستم ها شامل اداری و تولیدی است. نگاهی به نمودار تعامل فرآیند برای روشن شدن در این مورد

PDCA کامل

برنامه ریزی استراتژیک



مدیریت محیطی را ایجاد می کند که در آن ترس وجود نداشته باشد. مدیریت می خواهد در مورد مشکلات بشنود و مشکلات را حل کند. وقتی مشکلاتی وجود دارد، هیچ کس به پیام رسان شلیک نمی کند.

تعریف TQM اصطلاحی است که توسط فرماندهی سیستم های هوایی ناف ایالات متحده ایجاد شده است که رویکرد مدیریت ژاپنی آنها را برای بهبود کیفیت توصیف می کند.

پیشرفت مداوم برای تعریف TQM اساسی است و باید بخشی از خط مشی کیفیت شما باشد.

ارتباطات

آیا تجربه (خوب یا بد) با TQM دارید؟ یا یک سوال در مورد TQM؟ اگر سوالی است، لطفاً پاسخ / نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

نظرات دیگر بازدیدکنندگان TQM

مدیریت به کارکنان خود برای تصمیم گیری قدرت می دهد.

کیفیت توسط مشتری تعریف می شود. مشتری همیشه شما را هدایت می کند پیشرفت مداوم تلاش ها. برای ارضای نیازهای مشتری، کیفیت در فرآیند طراحی و توسعه گنجانده شده است. اگر محصول نیاز مشتری را برآورده نکند، مشتری آن را خریداری نخواهد کرد.


سیستم های یکپارچه

تعریف TQM این است که کارکنان یک سازمان نظرات، باورها و شیوه های مربوط به کیفیت را حفظ می کنند. برای تأثیرگذاری بر کارکنان برای تغییر، باید فرهنگ کیفیت فعلی شرکت را درک کنیم (ارزیابی کنیم). مدیریت برای ارزیابی فرهنگ کیفیت از پرسشنامه ها و گروه های متمرکز استفاده می کند.

موانع اجرای TQM چیست؟

تأثیر مدیریت کیفیت جامع

2- تا چه حد با تاکید شرکت بر کیفیت آشنا هستید؟

این یک رویکرد سیستماتیک برای دستیابی به چشم انداز، ماموریت و اهداف سازمان شما است. اینها به صورت ارگانیک اتفاق نمی افتد. سازمان شما باید برای دستیابی به اینها برنامه ای ایجاد و دنبال کند. این برنامه باید توسط همه کارکنان دنبال شود. در یک شرکت ISO 9001 بسیاری از برنامه ریزی ها در طول بررسی مدیریت کیفیت انجام می شود.

5- بخش خود را در ارائه خدمات و خروجی با کیفیت چگونه ارزیابی می کنید؟

مدیریت سیستم های کاری با کارایی بالا را برای پیشبرد بهبود مستمر ارائه می دهد. این سیستم ها شامل متمرکز کردن جمع آوری داده ها و انتخاب صحیح بر روی آن داده ها است.

تمرکز بر مشتری

دستیابی به مدیریت کیفیت جامع ممکن است دشوار باشد. قبل از اجرای یک برنامه TQM یک شرکت باید آن را درک کند

ارتباط موثر باعث ایجاد انگیزه در کارکنان، حفظ روحیه و تضمین تغییرات کنترل شده شایسته می شود. تمام عناصر فوق باید از طریق آموزش موثر به همه کارکنان منتقل شود.

برای هر سوال یکی را انتخاب کنید. سپس می توانید نتیجه کلی فرهنگ کیفیت شرکت خود را ببینید.

3- تا چه حد با این جمله موافق هستید که “عمل و نگرش مدیرم مرا متقاعد می کند که کیفیت مهم است”

کارکنان اعتماد متقابل، انصاف، قابل اعتماد بودن و حمایت را از یکدیگر نشان می دهند. کارمندان با صراحت و رهایی از ترس کار می کنند. همه کارکنان تلاش خود را بر روی بهبود متمرکز می کنند.

4- تا چه حد می دانید که چگونه کیفیت را در بخش خود اندازه گیری کنید؟

فیلم آموزشی SPC

تعریف مشکلات TQM

سیستم های یکپارچه ارتباط سالم بین همه کارکنان را تضمین می کند. تعریف TQM به سیستم های یکپارچه بستگی دارد. را استاندارد ISO 9001 نیاز به یکپارچه شدن سیستم ها دارد و نیاز به نمودار تعامل دارد.

6- به نظر شما تا چه حد به آن دست یافتید؟ اهداف کیفیت بر ارزیابی عملکرد شما تأثیر می گذارد؟

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

تعریف TQM بر این واقعیت استوار است که هفت جزء اصلی باید در شالوده سازمان شما مستقر باشند. به منظور ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان خود، تلاش خود را بر روی این مؤلفه ها متمرکز کنید.

  1. سازمان
  2. مشارکت کل کارکنان
  3. مشتری مداری
  4. سیستم های یکپارچه
  5. برنامه ریزی استراتژیک
  6. بهبود فرایند
  7. ارتباط

سازمان

مهارت هایی که برای هدایت طرح تاثیر TQM باید بدانید:

برای ارزیابی فرهنگ کیفیت شرکت باید 7 سوال بپرسیم:

SPC را در یک ساعت یاد بگیرید. کارمندان خود را آموزش دهید. فرآیندها و محصولات خود را بهبود بخشید. از ایرادات جلوگیری کنید و در هزینه شرکت خود صرفه جویی کنید.

7- آیا در 12 ماه گذشته در یک حلقه کیفیت یا تیم بهبود کیفیت کار کرده اید؟

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/definition-of-TQM.html

برای دیدن نظرات و پاسخ دادن روی لینک های زیر کلیک کنید.



راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

2- مدیریت تغییر.

1- تا چه حد احساس می کنید که نقش خود را در ارائه کیفیت خوب درک می کنید؟

5- حل تعارض.


درباره TQM چه می دانید؟

همه کارکنان مسئول بهبود مستمر هستند. مدیریت باعث بهبود فرآیند می شود. نتیجه نهایی رضایت مشتری است.

3- انگیزه و نفوذ.

1- تشکیل تیم

4- مذاکره

با به کارگیری اصول TQM و استقرار سیستم های ISO 9001، ISO 9001 گواهینامه به راحتی به دست می آید.

برای سؤالات بالا، 4 انتخاب شما: بالا

  • در حد متوسط
  • کم
  • اصلا

برنامه ریزی استراتژیک بر نیازهای مشتری متمرکز است. مدیریت ارشد هدایت می کند اهداف کیفیت، استراتژی ها و برنامه ها. همه مدیریت ها اقدامات را هدایت می کنند و نه فقط متخصصان تضمین کیفیت


بهبود فرایند