تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل و بهبود فرآیند

PDCA کامل

PDCA Complete نه تنها به شما کمک می کند تا اطلاعات تجزیه و تحلیل جریان فرآیند را دریافت و مدیریت کنید، بلکه به شما امکان می دهد فرصت های کلیدی را به سرعت به اقدامات بهبود تبدیل کنید. این قابلیت به این معنی است که شما می توانید فرآیند کسب و کار را از منظرهای مختلف بررسی کنید. سپس می توانید تمام اقدامات بهبود را با هم جمع کنید. سیستم اولویت‌بندی داخلی ما به این معنی است که می‌توانید فعالیت‌های بهبود را به مؤثرترین روش برای کسب و کار خود مدیریت کنید.

PDCA کامل

تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل

یکی از شرکت‌هایی که قبلاً در آن کار می‌کردم، دائماً فرآیندهای تجاری خود را تغییر می‌داد. چیزی کار نمی کرد، بنابراین تغییر کرد. چند هفته بعد همین مسئله پیش آمد و شرکت تغییر دیگری را تحریک کرد. چرخه تکرار شد هر تغییر ناآگاه نیازمند زمان و تلاش بود. اما این تغییر واقعاً چالش های پیش روی کسب و کار را برطرف نکرد.

بعد از کمی توضیح تصویر واقعی این بود:

  1. پردازش ایمیل برای سفارش: 1 دقیقه.
  2. سفارش چاپ شده را از چاپگر جمع آوری می کند و در سینی در همکاران می گذارد: 2 دقیقه.
  3. تاخیر در انتظار همکار برای پردازش سفارشات روز قبل: 4.5 ساعت.

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/interaction-process-analysis.htmlبرای اینکه این موضوع را در چشم انداز مناسب خود قرار دهیم، یکی از کارکنان شرکت اظهار داشت: “من سفارش را از ایمیل خود دریافت می کنم، آن را چاپ می کنم و در داخل سینی همکارانم قرار می دهم. سپس آن را می گیرد و پردازش می کند. سی ثانیه. این من نمی دانم چرا باید این تحلیل را انجام دهیم!

عناصر اصلی از تحلیل و بررسی
عبارتند از:

تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل به شما کمک می کند

نرم افزار کامل PDCA

مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions




پس از تکمیل تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل، باید وظایفی را برای بهبود وضعیت تعیین کنید. می توانید از پروژه های PDCA Complete برای پیگیری پیشرفت ها استفاده کنید. همچنین می توانید فرم پر شده را در نرم افزار آپلود کنید.

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

شرکت سرمایه گذاری کوچکی را برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه انجام نداد. با این حال، این شرکت ناکارآمدی های بی شماری را در این خط تحمل کرد. خوشبختانه من در نهایت توانستم با این روند درگیر شوم و به عنوان مثال رهبری کنم. تصمیم گیری بر اساس داده ها، اطلاعات و بینش.

مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.


راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه … یکی از مؤثرترین روش‌های بهبود فرآیند، «ابزار تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل».

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

این یک کهنه کار دنیای بهبود فرآیند است، اما ابزاری است که به نظر می رسد تا حد زیادی در خارج از جامعه بهبود فرآیند نادیده گرفته می شود. این ابزار به فرآیند و تعامل عناصر در مورد فرآیند نگاه می کند.

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

یک الگوی تحلیل فرآیند تعامل را دانلود کنید