PDCA Complete نه تنها به شما کمک می کند تا اطلاعات تجزیه و تحلیل جریان فرآیند را دریافت و مدیریت کنید، بلکه به شما امکان می دهد فرصت های کلیدی را به سرعت به اقدامات بهبود تبدیل کنید. این قابلیت به این معنی است که شما می توانید فرآیند کسب و کار را از منظرهای مختلف بررسی کنید. سپس می توانید تمام اقدامات بهبود را با هم جمع کنید. سیستم اولویتبندی داخلی ما به این معنی است که میتوانید فعالیتهای بهبود را به مؤثرترین روش برای کسب و کار خود مدیریت کنید.
یکی از شرکتهایی که قبلاً در آن کار میکردم، دائماً فرآیندهای تجاری خود را تغییر میداد. چیزی کار نمی کرد، بنابراین تغییر کرد. چند هفته بعد همین مسئله پیش آمد و شرکت تغییر دیگری را تحریک کرد. چرخه تکرار شد هر تغییر ناآگاه نیازمند زمان و تلاش بود. اما این تغییر واقعاً چالش های پیش روی کسب و کار را برطرف نکرد.
بعد از کمی توضیح تصویر واقعی این بود:
آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟
منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/interaction-process-analysis.html
برای اینکه این موضوع را در چشم انداز مناسب خود قرار دهیم، یکی از کارکنان شرکت اظهار داشت: “من سفارش را از ایمیل خود دریافت می کنم، آن را چاپ می کنم و در داخل سینی همکارانم قرار می دهم. سپس آن را می گیرد و پردازش می کند. سی ثانیه. این من نمی دانم چرا باید این تحلیل را انجام دهیم!
عناصر اصلی از تحلیل و بررسی
عبارتند از:
تجزیه و تحلیل فرآیند تعامل به شما کمک می کند
مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions