بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-خرید بک لینک گلدلینک

همه بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند. پیش‌تر گفتیم که استفاده از تبلیغات هدفمند می‌تواند راه مناسب برای گرفتن بک‌لینک سایت باشد. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و این روش از تبلیغات چه کمکی به ما می‌کنند، باید به پلتفرم‌های ارائه دهنده تبلیغات هدفمند نیز اشاره کنیم. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است.

در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند. به تعداد دفعات به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و تعداد کامنت های کاربران وب‌سایت موردنظر توجه کنید. ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود.

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-خرید بک لینک گلدلینک برای رفع این سوال ما یک کارگاه 4 ساعته تعریف کرده ایم که در صفحه کارگاه آموزش لینک سازی کلاه سفید قابل مشاهده و ثبت نام است. این کار موجب جریمه سایت شما یا تاثیر منفی بر سئو نمیشود ولی دقت کنید که زیاده روی در این کار میتواند موجب مشکوک شدن الگوریتم پنگوئن به سایت شما شود. پیشنهاد میکنیم به جای این کار زمان و انرژی خود را صرف تولید محتوای ارزشمند در سایت اصلی کنید. تا زمانیکه سایت با مشکلی مثل افت ناگهانی رتبه یا جریمه توسط گوگل مواجه نشده است کاری به لینک های خارجی و اعتبار آنها نداریم. همه سایت های اینترنتی مثل شما لینک های اسپم زیادی دریافت میکنند و الگوریتم های گوگل در حال حاضر قادر به درک این نوع سایت ها و نادیده گرفتن اثرشان هستند.

خب حالا این لینک دهی چه سودی دارد ؟ در این حالت گوگل متوجه مقاله مناسب شما خواهد شد و تشخیص می دهد محتوای مناسبی دارد که یک سایت مرتبط، به آن لینک داده است. توجه کنید موضوع سایتی که در آن بک لینک می سازید مرتبط با موضوع سایت شما باشد. این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد.

منظور از بک‌لینک مرتبط چیست؟

همچنین، بیشتر لینک‌های که فالو نیستند، در ابتدای کار نیز ارزش بالایی ندارند. به طور مثال، لینک‌های حاصل از منابع زیر به صورت nofollow هستند. به بیان ساده، این اعتبار از طریق بک‌لینک به سایت شما خرید بکلینک گلد (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) انتقال پیدا می‌کند. به همین دلیل، زمانی که بک‌لینک را از سایتی معتبر دریافت می‌کنید، گوگل وزن بیشتری را برای آن در نظر می‌گیرد و این کار سبب افزایش ترافیک ناشی از افزایش بازدید در گوگل خواهد شد.

درصورتی که قصد سفارش بک لینک از تعداد کمتری سایت اما با قدرت بالا دارید این پکیج مناسب میباشد. در زیر نمونه کارها و بیزینس های فعال مربوط به شرکت بهترین بک لینک میباشد. با توجه به اینکه شما درک کلی در مورد بک لینک دارید به صورت کلی سه نوع حالت کلی برای سفارش بک لینک وجود دارد که در این بخش به معرفی آنها پرداخته ایم.

با توجه به این‌که فرآیند لینک‌سازی زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، بهتر است که تمرکزتان روی دریافت لینک‌های Followed بگذارید. این لینک‌ها هم ممکن تاثیرات مثبتی، هرچند کوچک روی رتبه سایتتان داشته باشند. داشتن لینک‌های فالو در کنار لینک‌های نوفالو یک ویژگی طبیعی برای لینک پروفایل هر سایتی است. گوگل برای بک‌لینک‌های مرتبط ارزش بیشتری قائلی است، زیرا احتمال کلیک کردن کاربران روی آن‌ها بیشتر است. منظور از بک‌لینک مرتبط چیست؟ فرض کنید یک ساعت‌فروشی دو بک‌لینک از دو سایت داشته باشد. در این مورد، بک‌لینک دومی ارزش بیشتری نسبت به اولی دارد چون مرتبط‌تر است.

شما می توانید یک رزومه از خود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. از این طریق در بخش مربوط به وبسایت می توانید لینک سایت خود را درج کنید. البته در بعضی موارد نیز می توان در خصوص وب سایت یک توضیح کلی ارائه کرد. نکته ای که باید توجه کنید آن که به صورت کاملا مودبانه و به دور از هرگونه رفتار پرخاشگرانه پاسخ شایعات را بدهید. این گونه کاربران تمایل بیشتری برای تعامل با شما پیدا می کنند و با علاقه کامل به صفحه اجتماعی یا وبسایت شما لینک اختصاص خواهند داد.

شما می توانید یک لیست از خبرنگاران و متخصصان حوزه فعالیت خود داشته باشید. برای مثال، اگر شما دندان پزشک هستید، ممکن است یک خبرنگار را پیدا کنید که در حال نوشتن مقاله ای راجب به سفید کردن دندان است. خود خبرنگار ممکن است به دنبال منبعی برای مقاله اش باشد، چرا ان منبع شما نباشید؟ مطمئنا می توانید از طریق این خبرنگار بک لینکی را به سایت خود داشته باشید. روزنامه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی هستند که در مورد آنها بنویسند. اگر بتوانید کاری کنید که کسب و کار شما در اخبار و سایت های خبری ذکر شود بسیار عالی می شود. بهترین راه ایجاد یک رویداد و یا برگزاری یک خیریه است، روزنامه نگار ها عاشق پوشش دادن همچنین محتوایی هستند.