بهترین لپ تاپ میان رده 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

برای اکثر کاربران کاملا کافی است، البته تعداد لپ تاپ‌های مجهز به رم 16 گیگابایت بسیار کم است. همچنین اگر لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 14IML05-AB ناموجود بود می‌توانید از سایر مدلهای سری IdeaPad 3 هم انتخاب‌های بسیار خوبی داشته باشید که در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. این پردازنده ضعیف که از ارزان‌ترین پردازنده‌های لپ تاپ است، برای کارهای سبک و عادی کافی است ولی نباید انتظار بالایی برای اجرای نرم افزارهای سنگین داشته باشید. لپ تاپ‌های Ideapad 3 دارای 4 گیگابایت رم لحیم شده روی مادربورد هستند و یک جایگاه خالی هم برای ارتقای رم دارند که می‌توان با اضافه کردن 8 گیگ، میزان رم کلی را به 12 گیگابایت رساند. لپ تاپ‌های V15 G2 دارای 4 یا 8 گیگابایت رم لحیم شده روی مادربورد هستند و یک جایگاه خالی هم برای ارتقای رم دارند که می‌توان با اضافه کردن 8 گیگ، میزان رم را به 12 یا 16 گیگابایت رساند. همچنین لپ تاپ‌ V15 G2 ITL به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیاز به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند.

بررسی کارت گرافیک MSI RTX 4080 Gaming X Trio [تماشا کنید] + (جوایز ویژه)

قیمت این لپ‌تاپ حدود 10 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود و می‌توانید با این قیمت یک لپ تاپ میان رده خوب با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی دیگر از لپ‌تاپ های فوق‌العاده برای کارهای مهندسی، از برند اچ پی لپ ناپ اچ پی Hp Victus 15 است. این لپ‌تاپ جزو مقرون به‌صرفه‌ترین لپ تاپ‌های مهندسی با پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia است. این مشخصات ویژگی‌های اصلی را برای کارهای محاسباتی مهندسی را دارد. نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی گزینه مناسبی برای اجرای کارهای سه بعدی است. از طرف دیگر پردازنده قدرتمند corei5 کارهای سخت را به روانی اجرا می‌کند.

  • محصولات لیست از قیمت حدودی 10 الی 30 میلیون هستند و ترتیب قیمت هم از کم به زیاد است و اگر بودجه بیشتری دارید از لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در انتهای فهرست انتخاب کنید که در واقع بهترین لپ تاپ های میان رده گیمینگ هستند.
  • Core i5 دارای 4-6 هسته است که برای هر کدام تا 2 رشته طراحی شده است.
  • PCها همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر و صفحه کلید راحت‌تری هستند که برای کار و سرگرمی هم بسیار گزینه‌ی مطلوب‌تری محسوب می‌شوند.
  • صفحه نمایش این لپ تاپ گیمینگ میان رده یک مدل ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 2K (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) و از نوع IPS است.
از آنجایی که لپ تاپ های میان رده قیمت پایینی دارند بنابراین نمی توان انتظار داشت که کارایی این گونه لپ تاپ ها با لپ تاپ های گیمینگ یکی باشد. لپ تاپ های گیمینگ جزو ابر قدرت ها به شمار رفته و سخت افزار های بسیار قوی در آن ها به کار می رود. کانفیگ لپ تاپ های گیمینگ کاملا توانایی آپلود بازی های سنگین با گرافیک بالا را داشته به همین علت نیز قیمت آن بسیار بالا می باشد. همچنین این محصول از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با باس ۳۲۰۰ مگاهرتز دارد و امکان ارتقا آن در این لپ تاپ وجود دارد. استفاده از پردازنده و رم‌ DDR4 باعث شده تا در کنار قدرت مناسب، این محصول از گرافیک Geforce RTX 3070 بهره ببرد.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 14X N7400P

بهترین لپ تاپ میان رده 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

قیمت لپ تاپ میان رده IdeaPad 3 15ITL6 باعث شده که این محصول هم نظر بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده را دارند، به خود جلب کند. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ از صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر بالایی دارد و همین موضوع باعث شده که نمایش تصاویر و ویدئوها در آن واقعا عالی باشد. صفحه نمایشی وات را روی این لپ تاپ لنوو مشاهده می‌کنید که نو را منعکس نمی‌کند و چشم‌ها هم خسته بهترین لپ تاپ گیمینگ نمی‌شوند. بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار ایران قیمتی حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان دارند. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است.