با تشویق به آزمایش، روش های چابک را بهبود بخشید

نوآوری

با تشویق به آزمایش، روش های چابک را بهبود بخشید

اول، رهبران باید بر ترس خود از شکست غلبه کنند

برای اکثر مشاغل، این چابکی در مقیاس یک تغییر قابل توجه از مدل های کاری سنتی است. با این حال، سازمان‌هایی که آماده پذیرش تغییر هستند باید درک کنند که این یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بد نیست آزمایش کنیم زیرا یاد می‌گیریم چه چیزی برای فرهنگ ما، کارمندان و مشتریانمان بهتر است. و یادگیری به خودی خود بخش بزرگی از موفقیت است.

در ستایش شکست

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

پس چرا هنوز وجود دارد؟ زیرا مفاهیم منسوخ شده از بهره وری هنوز در سازمان ها نفوذ می کند. در گروه اداپتاویست، ما انجام دادیم مطالعه کار نزدیک به 60 درصد از کارمندان معتقدند که تعریف بهره‌وری باید بر کیفیت کار در مقابل تعداد ساعات ثبت‌شده تمرکز داشته باشد – یک شاخص واضح که محل کار و مدیریت باید به تکامل خود ادامه دهند. با این حال، بسیاری از مدیران هنوز هم در پاشنه های خود – احتمالاً از ترس شکست – حفاری می کنند.

مناگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این است که چقدر سریع – و به شدت – همه چیز می تواند در تجارت تغییر کند. در واقع، سازمان‌ها از طریق فروکش‌ها و جریان‌های همه‌گیری و مدل‌های کاری جدید آن، اقتصاد در حال نوسان، و چالش‌های کارگری که آنها را به سمت زیرک‌تر شدن سوق می‌دهد، در یک وضعیت تقریباً ثابت تغییر بوده‌اند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

مدیران باید با انتقال خود به چابکی به عنوان یک سفر آموزشی موافق باشند، حتی اگر این چشم انداز غیرقابل انکار پیچیده و در حال تغییر سریع ممکن است به آنها دستور دهد که برعکس عمل کنند. علاوه بر این، آنها باید تمایل داشته باشند که استقلال بیشتری را در سازمان خود بپذیرند، حتی اگر این به معنای کنار گذاشتن کنترل و استقبال از اشتباهات به عنوان فرصت های یادگیری باشد.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

این نوع آزمایش فرهنگ چابک به شما این امکان را می دهد که در مورد پویایی افراد درون سازمان و هر گونه مسائل فرهنگی یا چالش های ذهنی که در غیر این صورت ممکن است موانعی برای اجرای موفقیت آمیز باشند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، این یک راه عالی برای همراه کردن تدریجی افراد با به اشتراک گذاشتن موفقیت‌های خود در سراسر شرکت و همراه کردن افراد با تغییر است.

پذیرش قدم های رو به جلو و به عنوان پیشرفت

تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1392 – 12:03

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-column/improve-agile-methods-encouraging-experimentation-052523.html

امروزه، توانایی یک شرکت برای اجرا و انطباق با چشم انداز اطراف، مسلما مزیت رقابتی اصلی آن است. در واقع، تحقیقات شرکت حقوقی جهانی هاوارد کندی نشان داد که 82 درصد از مشاغل اکنون چابکی را برای آینده‌شان مهم می‌دانند 66 درصد قبل از همه گیری همچنین به همین دلیل است که می بینیم کسب و کارهای بیشتری نیاز به پاسخگویی و چابکی بیشتر را تشخیص می دهند.

از آنجایی که روش‌های چابک کار فراتر از حوزه تیم‌های نرم‌افزاری می‌رود، می‌توانند نه تنها انعطاف‌پذیری یک شرکت، بلکه بهره‌وری آن را نیز به شدت بهبود بخشند. در حقیقت، گزارش “آینده انعطاف پذیری کسب و کار” مایکروسافت دریافتند که کسب‌وکارهای چابک نه تنها نزدیک به 50 درصد سریع‌تر به بازار عرضه می‌شوند، بلکه بین 20 تا 30 درصد بهره‌وری بالاتر و افزایش مالی 20 تا 30 درصدی را مشاهده می‌کنند.

در سال 2001، متدولوژی چابک برای توسعه نرم افزار توسط همکارم جان کرن و همکارانش در “مانیفست چابک برای توسعه نرم افزار چابک.” هدف باز کردن قفل توسعه نرم‌افزار سفت و سخت «آبشار» بود که سپس مورد استفاده قرار گرفت. فرآیند چابک از آن زمان فراتر از توسعه نرم افزار رشد کرده است و اکنون در بخش های تجاری و مدیریت پورتفولیو اعمال می شود. برای دستیابی به چابکی سازمانی یا تجاری در تمام جنبه‌های کسب‌وکار، شرکت‌ها بر همکاری، خودسازماندهی و توانایی مدیریت تغییرات دائمی به جای محصور شدن در محدودیت‌های سفت و سخت تأکید می‌کنند.

از این گذشته، نتیجه سازمانی است که قادر به اتخاذ تصمیمات حیاتی با سرعت و اطمینان بیشتری است. این چابکی در حال تبدیل شدن به مهمترین عامل تمایز در بین مشاغل در محیط همیشه در حال تغییر امروزی است.