اندرسن کیفیت را با سیستم های جدید اشعه ایکس محافظت می کند

مراقبت از مشتری

اندرسن کیفیت را با سیستم های جدید اشعه ایکس محافظت می کند

X36 Mettler-Toledo آجیل ها را قبل از بازار بررسی می کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 تیر 1392 – ساعت 12:00

(Mettler-Toledo: Columbus, OH) – Andersen and Sons Shelling به انجام تجارت بزرگ با ارزش های شهر کوچک افتخار می کند. این شرکت نسل چهارمی که در سال 1904 تاسیس شد، انواع آجیل های درختی را تولید می کند که در سراسر کشور در اکثر خرده فروشان بزرگ و همچنین بین المللی فروخته می شود. اکنون با پردازش بیش از 125 میلیون پوند آجیل در سال، تمرکز مداوم آندرسن بر یکپارچگی و کیفیت باعث موفقیت آن می شود. پنج سیستم بازرسی اشعه ایکس Safeline Mettler-Toledo کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات همیشه با استانداردهای بالای شرکت مطابقت دارند.

مایک اندرسن، مالک و معاون فروش اندرسن می‌گوید: «قبل از سال 2017، ما تمام آجیل‌های خود را به صورت عمده برای بسته‌بندی‌های قراردادی که بسته‌های خرده‌فروشی را برای مشتریان ما تولید می‌کردند، می‌فرستادیم. زمانی که یکی از بزرگترین خرده فروشان ما به ما گفت که با بسته‌بندی قراردادی خود مشکل دارند، از ما خواستند علاوه بر پردازش، بسته‌های خرده‌فروشی برچسب‌گذاری خصوصی را خودمان شروع کنیم. همانطور که ما شروع به برنامه ریزی اولین خطوط بسته بندی خرده فروشی خود کردیم، تصمیم گرفتیم بازرسی اشعه ایکس را اضافه کنیم و به Mettler-Toledo روی آوردیم.

او ادامه می دهد: “رابطه ما با Mettler-Toledo Safeline به گذشته بازمی گردد.” ما اولین فلزیاب خود را بیش از 20 سال پیش از آنها خریداری کردیم و هنوز هم از آن استفاده می کنیم. ما سعی کرده ایم با سایر تامین کنندگان تجهیزات بازرسی کار کنیم، اما تجربیات بد زیادی داشته ایم که اکنون فقط با Mettler-Toledo کار می کنیم. در چند سال گذشته، ما چهار سیستم X33 Safeline X-ray را خریداری کرده‌ایم و سپس در سال 2021، نماینده فروش ما، Bay Area Packaging، X36 پیشرفته را برای جدیدترین خط ما توصیه کرد.


Andersen and Sons برای کمک به اطمینان از کیفیت محصول به سیستم های اشعه ایکس از Mettler-Toledo Safeline متکی است.

سیستم بازرسی اشعه ایکس X36 جدید اندرسن بر روی یک خط بسته بندی خرده فروشی که مهره ها را در کیسه های پلی اتیلن با وزن بین 8 تا 40 اونس بازرسی می کند، نصب شده است. از آنجایی که این سیستم قادر است تا 125 بسته در دقیقه را جابجا کند، اندرسن قصد دارد ظرفیت خود را از نرخ فعلی 58 بسته در دقیقه افزایش دهد. کیسه های محصول “خوب” به پایین دست به بسته بندی ثانویه منتقل می شوند، در حالی که هر کیسه خارج از تحمل با دستگاه رد فشار هوای Mettler-Toledo از خط خارج می شود و سپس توسط تیم کنترل کیفیت آندرسن برای شناسایی و رفع مشکلات احتمالی بازرسی می شود. .

مالوری دیلی، مدیر ایمنی مواد غذایی در اندرسن می‌گوید: «سنگ‌ها نگرانی بزرگی در صنعت ما هستند. در حین برداشت، هر درخت تکان داده می‌شود تا آجیل‌ها روی زمین می‌افتند و سپس به صورت مکانیکی جمع می‌شوند، بنابراین به ناچار برخی از سنگ‌ها از بین می‌روند. این بدان معناست که اکنون که ما مسئول کیفیت محصول نهایی در بسته‌های خرده‌فروشی هستیم، فلزیاب آن را قطع نمی‌کند – سیستم‌های اشعه ایکس می‌توانند مواد خارجی بسیار بیشتری را شناسایی و حذف کنند.

رایان بوگائو، مدیر عملیات اندرسن می‌گوید: «آجیل‌های درختی محصولی بسیار دشوار برای بررسی بیشتر اشعه ایکس هستند، زیرا چگالی آن‌ها بسیار نزدیک به چگالی یک سنگ است. ما حساسیت سیستم های اشعه ایکس خود را افزایش داده ایم تا بتواند حتی کوچکترین و دشوارترین مواد خارجی را پیدا کند. به ویژه X36 فوق العاده دقیق است. این می تواند آلاینده ها را بسیار فراتر از سایر سیستم های موجود در بازار پیدا کند. یک بار حتی یک سیم کوچک پیدا کرد که یک مهره در اطراف آن رشد کرده بود! ما خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم.»

آندرسن مستقر در وینا، کالیفرنیا، گردو، بادام، آجیل ماکادمیا، بادام هندی، فندق، گردو و غیره را پردازش می کند. محصولات این شرکت در بسته‌های مختلف خرده‌فروشی با برچسب‌های خصوصی و با نام تجاری Glenda’s Farmhouse به بازار عرضه می‌شوند.

دیلی می‌گوید: «از آنجایی که هر نوع آجیل به‌عنوان یک آلرژن جداگانه طبقه‌بندی می‌شود، ما در اینجا بهداشت را به‌طور باورنکردنی جدی می‌گیریم. ما هم تمیز کردن خشک و هم تمیز کردن شیمیایی را انجام می دهیم تا پروتئین ها را در هر تغییری حذف کنیم. اگرچه اشعه ایکس Mettler-Toledo ما محصولات نهایی را در کیسه های مهر و موم شده تشخیص می دهد، ما همچنان کمربندها را عمیقا تمیز می کنیم فقط در صورت شکستگی یا ریختن کیسه. به طور کلی، تمیز کردن این سیستم‌ها بسیار آسان است.»

از آنجایی که اتاق بسته بندی اندرسن می تواند در تابستان به بیش از 100 درجه فارنهایت برسد، آنها یک واحد تهویه مطبوع اختیاری Mettler-Toledo را به X36 خود اضافه کردند. این افزودنی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که سیستم اشعه ایکس می تواند ساعت های طولانی کار کند، حتی در این دماهای بسیار گرم. “ما حتی یک مشکل گرمای بیش از حد در X36 خود نداشته ایم. بوگائو می گوید: با توجه به محیط چالش برانگیز ما، این شاهکار کوچکی نیست.

دیلی می‌گوید: «یکی دیگر از مزایای سیستم‌های اشعه ایکس Mettler-Toledo ما این است که این فناوری به ما کمک می‌کند تا مطمئن شویم که درجه‌بندی‌کننده‌ها و مرتب‌کننده‌های نوری به درستی کار می‌کنند. “اگر یکی از اشعه ایکس ما شروع به شناسایی تعداد زیادی سنگ یا سایر مواد خارجی کند، به ما هشدار می دهد که به دنبال منبع بگردیم – خواه مشکل از یک تامین کننده باشد یا تجهیزات خط بالادست یا چیز دیگری. رسیدگی سریع به مشکل به ما کمک می‌کند تا کیفیت محصول و کارایی خط را به حداکثر برسانیم.»

اندرسن می گوید: «تقاضا برای محصولات ما به سرعت در حال افزایش است، ما در حال حاضر در حال ساخت یک ساختمان به مساحت 300000 فوت مربع هستیم تا خطوط بسته بندی خرده فروشی بیشتری را اضافه کنیم. ما قبلاً یک سیستم X36 X-ray دیگر برای کارخانه جدید خریداری کرده‌ایم. در پایان روز، ما بهتر می‌خوابیم زیرا می‌دانیم که سیستم‌های اشعه ایکس در سطح جهانی Mettler-Toledo از کیفیت محصول نهایی ما محافظت می‌کنند.

از Mettler-Toledo’s دیدن کنید سایت اینترنتی برای یادگیری بیشتر

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/customer-care-news/andersen-safeguards-quality-new-x-ray-systems-071023.html