اسکن لیزری سه بعدی امکان بازبینی مجسمه Freedman 1863 را فراهم می کند.
اسکن های NVision یک مدل دیجیتالی سه بعدی از هیدن را ارائه کرد آزادگان هندسه سطح دقیق، قابل مشاهده از هر منظر و مقیاس، که او به صورت دیجیتالی برای خلق مجسمهای که مجدداً تصور میشود، بازسازی کرد.
این موزه با NVision، پیشرو در خدمات مهندسی و اسکن نوری سه بعدی غیر تماسی با سابقه گسترده کمک به مجسمهسازان در دیجیتالی کردن آثار خود برای حفظ و تکثیر تماس گرفت.
آدلر میگوید: «NVision در کمک به بسیاری از دنیای هنر در دستیابی به اهداف خود نامی برای خود دست و پا کرده است. مجسمه هایی از موزه هنر متروپولیتن (نیویورک)، آتلیه سوارد جانسون (ترنتون، نیوجرسی)، مرکز مجسمه سازی ناشر (دالاس)، و سگ بادکنکی خالق جف کونز همه توسط NVision دیجیتالی شده اند.
خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.
هیدن برای ایجاد نسخهای تکراری که پایهای برای بازآفرینی او باشد، به مجموعه کامل اندازهگیریهای ابعادی مجسمه نیاز داشت. اما چگونه میتوان چنین انحناهای پیچیده و جزئیات دیگر را بهطور غیرمخرب اندازهگیری کرد – از جمله ادای احترام حکاکی شده به اولین هنگ اتحادیه سیاه در سمت راست – با درجه دقت لازم؟
هر هنرمند دستور کارتر را به سمت و سوی متفاوتی برد و مشارکتهایش شامل مجسمهسازی، عکاسی، کاغذ و پارچهسازی بود. اما هیدن یک رویکرد منحصر به فرد ارائه کرد: او می خواست یک قالب پرینت سه بعدی بسازد آزادگان برای دوران مدرن، بازنگری در کار وارد برای نشان دادن شکل اصلی در محیطی معاصرتر.
اسکنر دستی مورد استفاده NVision میتواند 60000 اندازهگیری فضایی مجزا در ثانیه را با دقت +– 0.025 میلیمتر یا 25 میکرون، که +/– یک هزارم اینچ است، ثبت کند. (برای مقایسه، ضخامت موی انسان حدود 70 میکرون است.) این اسکنر را به وسیله ای ایده آل برای جمع آوری داده ها در مورد هندسه پیچیده هنر مجسمه سازی تبدیل می کند.
خط لیزر قرمز از اسکنر را می توان دید زیرا داده های اندازه گیری سطح را از مجسمه می گیرد.
استیو کرسن، رئیس NVision میگوید: «این پروژه مشابه پروژههای مهندسی معکوس بود که ما برای صنایع هوافضا و سایر صنایع انجام میدهیم. این اسکنها فایلهای سهبعدی CAD را در اختیار مهندسان قرار میدهند که میتوانند از آنها برای اصلاح طرحهای محصول استفاده کنند. در این مورد، به یک هنرمند قرن 21 اجازه داد تا مهر خود را بر مجسمهای که در اصل 160 سال پیش ساخته شده بود بگذارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1392 – 12:02
NVision یک رندر از آزادگان آدلر میگوید که تا کسری از موی انسان دقیق است. “آقای. هیدن اقدام به تغییر اسکنها به روشهایی کرد که برای او معنادار بود تا مجسمه را متعلق به خود کند و نتایج را به صورت سه بعدی در پلاستیک سفید چاپ کرد.
یک مهندس NVision اسکن می کند آزادگان زیر نظر موزه داران و محافظان.
بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.
قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.
NVision با نظارت متصدیان و محافظان کارتر، مجسمه را با استفاده از یک اسکنر دستی اسکن کرد، یک دستگاه اسکن لیزری قابل حمل که قادر به ثبت دقیق هندسه سه بعدی از اجسام تقریباً هر اندازه یا شکل با جزئیات دقیق است. اسکن در کمتر از نیم روز کامل شد. آدلر میگوید: «تیم NVision برای اطمینان از اینکه هر کسری از اینچ اندازهگیری میشود و همچنین آسیبی به مجسمه ما نمیرسد، بسیار پیچیده بود.
اسکنر به یک بازوی مکانیکی متصل بود که در اطراف مجسمه حرکت می کرد و مهندس را آزاد می کرد تا داده ها را به سرعت و با وضوح و دقت بالایی ثبت کند. همانطور که لیزر سطح مجسمه را جاروب کرد، اسکنر یک “ابر نقطه” متشکل از میلیون ها نقطه، هر کدام با مختصات x، y، z و بردارهای i، j، k تولید کرد. هر نقطه منفرد نشان دهنده یک مکان جغرافیایی خاص در سطح مجسمه است. ابر نقطه نهایی، شکلها و ابعاد سطح جسم را با دقتی که از سایر فناوریهای اندازهگیری پیشی میگیرد، تعریف میکند.
«در آمادهسازی برای نمایشگاه فعلی «رهایی: پروژه ناتمام رهایی»، ما میخواستیم آزادگان مگی آدلر، متصدی نقاشی، مجسمهسازی و آثار روی کاغذ در Carter توضیح میدهد تا هنرمندان زنده را برای خلق آثار خود الهام بخشد. برای این منظور، ما از هفت هنرمند سیاهپوست نوظهور و میانسال دعوت کردیم تا به برخی از مسائل موجود در کار وارد واکنش نشان دهند و با آنها درگیر شوند. هنرمندان تشویق شدند تا مجسمه وارد را از دریچه های زندگی خود کشف کنند و بیانیه هنری مربوطه را تولید کنند.
نمایشگاه “رهایی: پروژه ناتمام رهایی” تا 9 ژوئیه 2023 در موزه آمون کارتر برپاست.
Uاسکن لیزری سه بعدی از NVision یک “همکاری” قابل توجه بین دو مجسمه ساز را که 160 سال از همدیگر جدا شده بودند را امکان پذیر کرد. اسکن دقیق شرکت ساوت لیک، تگزاس، به هنرمند هیو هیدن اجازه داد تا نسخه جدید و چاپ سه بعدی مجسمه پیشگامانه جان کوئینسی آدامز وارد را خلق کند. آزادگان با استفاده از یک کپی دیجیتالی از بازیگران برنزی نسخه اصلی وارد در سال 1863. اسکن های NVision یک فایل طراحی سه بعدی با کمک کامپیوتر (CAD) از هندسه سطح بسیار دقیق مجسمه را به هیدن ارائه کرد، که او سپس آن را به صورت دیجیتالی برای ایجاد یک فایل بازسازی کرد. آزاده برای قرن 21
مجسمهای که هیدن دوباره تجسم کرده است آزاده در شرایط تغییر یافته ظاهر شوید
آثار هیدن بخشی از نمایشگاه موزه هنر آمریکایی آمون کارتر “رهایی: پروژه ناتمام رهایی” (برگزار شده در فورت ورث، تگزاس) است. این نمایش به بررسی ایده های آزادی و رهایی، چه در گذشته و چه در حال حاضر، از طریق کار هفت هنرمند معاصر سیاه پوست در کنار آثار هنری تاریخی می پردازد.
جان کوئینسی آدامز وارد، آزادگان، مجسمه سازی در سال 1863; ریخته گری برنز در سال 1891. موزه هنر آمریکایی آمون کارتر، فورت ورث، تگزاس
این یک چالش بزرگ را ارائه کرد. روشهای ریختهگری سنتی، مانند روشهایی که وارد برای کپی کردن مجسمههایش میکرد، رد شد، زیرا ایجاد قالب میتواند ظاهر ریختهگری برنز را به خطر بیندازد و همچنین خطر آسیبدیدگی تصادفی آن را در این فرآیند به دنبال داشته باشد. و هیچ شکلی از اندازهگیری دستی نمیتوانست هندسه سطح پیچیده و ویژگی بیانی مجسمه را به دقت ثبت کند.
با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد میشود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم میدانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکتهای رسانهای اجازه میدهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مهندسی و اندازه گیری سه بعدی NVision، به این شرکت مراجعه کنید سایت اینترنتی.
نوآوری
اسکن لیزری سه بعدی تصویرسازی مجدد از سال 1863 را امکان پذیر می کند آزادگان مجسمه سازی
جایی که تکنولوژی با هنر روبرو می شود
نرم افزار یکپارچه اسکنر، ابر نقطه را به یک فایل چند ضلعی STL (استریولیتوگرافی) تبدیل می کند، در حالی که نرم افزار بصری امکان رندر در زمان واقعی، ویرایش کامل مدل، کاهش چند ضلعی و خروجی داده را به همه بسته های سه بعدی استاندارد می دهد. فایل STL برای ایجاد یک مدل سه بعدی IGES/STEP/Parasolid استفاده شد که سپس به فرمت CAD مورد نیاز تبدیل شد.
مجسمه وارد ادای احترام به آزادی بود که از اعلامیه رهایی رئیس جمهور آبراهام لینکلن الهام گرفته بود. این اثر از نظر سبکی در قرن نوزدهم پیشرو بود. جدا از تصورات متعارف آفریقاییتبارها بهعنوان ناتوان، یک چهره کلاسیک آفریقایی-آمریکایی را نه در حالت انقیاد، بلکه در آستانه آزادی، نشان میدهد که زنجیر بردگی او شکسته شده است. در حالی که جنگ داخلی هنوز بیداد می کرد، وضعیت نامشخص رهایی کامل در آن زمان با وجود غل و زنجیرهایی که روی مچ دست مرد باقی می ماند منعکس می شود.