استراتژی جدید مدیرعامل | خلاصه کیفیت

مدیر عامل می لرزید، زیرا گمان می کرد که آنها درست می گویند، اما او فکر کرد، “ما باید این استراتژی را به کار بگیریم” و از کارکنانش خواست تا در مورد پیشرفت اجرای استراتژی که اصلاً چیزی نبود گزارش هفتگی کنند.

مدیر ارشد اجرایی فکر کرد: «می‌دانم که احمق نیستم، بنابراین باید برای کارم صلاحیت نداشته باشم، زیرا این استراتژی برای من معنی ندارد. این عجیبه؛ می دانم که یک رهبر تجاری موفق بوده ام. من نباید اجازه بدهم کسی بفهمد.»

هر دو مشاور او را تشویق کردند که نزدیکتر شود و جزئیات استراتژی، تفاوت های ظریف برنامه های اجرایی را تایید کند. آنها به جعبه‌ها، فلش‌ها، دایره‌ها و کلیدواژه‌ها اشاره کردند، اما به همان اندازه که رئیس بخش بیچاره نگاه می‌کرد، نمی‌توانست چیزی بفهمد، زیرا چیزی قابل درک نبود.

“آیا این یک استراتژی باشکوه نیست؟” مشاوران در حین نمایش از او پرسیدند و اسلایدهای پشتیبان خود را شرح دادند.

بنابراین مدیر ارشد اجرایی استراتژی را ستایش کرد که نتوانست آن را درک کند. او اعلام کرد که تقریباً آماده استقرار در کل شرکت است. او خطاب به مدیرعامل گفت: “این بسیار عالی است و هر کسی که آن را زیر سوال می برد یا به چالش می کشد باید فوراً اخراج شود.”

مدیرعامل فکر کرد: «من می‌خواهم بدانم که این مشاوران چگونه با این استراتژی پیش می‌روند. نمی‌توانست به خودش شک کند، اما فکر می‌کرد ترجیح می‌دهد شخص دیگری را بفرستد تا ببیند اوضاع چطور پیش می‌رود.

مدیرعامل تصمیم گرفت: “من رئیس بزرگترین بخش خود را نزد مشاوران می فرستم.” او بهترین کسی است که به من بگوید این استراتژی چگونه کار می کند، زیرا بخش او همیشه سودآور است و هیچ کس این کار را بهتر انجام نمی دهد.

همانطور که این کلمه توسط رسانه های اجتماعی، ایمیل و حتی تماس های تلفنی پخش شد، به زودی همه در شرکت گفتند: “استراتژی معنی ندارد.”

تمام کارکنان از قدرت عجیب این استراتژی می دانستند، و همه بی تاب بودند تا بفهمند بقیه چقدر احمق هستند.

مدیرعامل فکر کرد: “این فقط یک استراتژی برای من خواهد بود.” «اگر آن را بپذیرم، می‌توانم کشف کنم که کدام مدیران در شرکت من برای پست‌هایشان مناسب نیستند. می‌توانم از کسانی که باید اخراج شوند، به کسانی که می‌توانم اعتماد کنم، بگویم. بله، من باید این استراتژی را داشته باشم.» و مبلغ هنگفتی را به مشاوران پرداخت تا کار را به یکباره شروع کنند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

او در حالی که صفحه را مطالعه می کرد فکر کرد: «بهشت کمکم کند، اما این اصلاً معنی ندارد. اگر از این استراتژی پیروی کنیم، مطمئناً مشتریان خود را به سمت رقبای خود خواهیم فرستاد.» اما او چنین نگفت.

مشاوران گفتند: «دریغ نکنید که نظر خود را در مورد آن به ما بگویید.

تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1392 – 12:02

نسال‌ها پیش، مدیرعاملی وجود داشت که به شدت به یافتن استراتژی مناسب علاقه داشت که تمام پول خود را صرف مشاوران کرد تا به او بگوید استراتژی باید چه باشد. یک روز دو مشاور آمدند و گفتند که می توانند باشکوه ترین استراتژی قابل تصور را بسازند. نه تنها همه مشکلات را حل می کند و رفاه و سودآوری زیادی ایجاد می کند. ویژگی دیگری هم داشت: برای کسی که صلاحیت شغلش را نداشته باشد، منطقی نیست.

در زمان استراحت، مدیرعامل از کارکنانش پرسید که چه فکر می کنند. همه آنها موافق بودند: “این یک استراتژی خوب است.” “این سبک وزن، قوی است و راه حل های متمرکز عالی را به ما ارائه می دهد.”

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

همه آنها با ورق زدن بروشورهای رنگی که همه چیز را توصیف می کرد، موافقت کردند: “این استراتژی عالی است.”

“اوه، شگفت انگیز است! من به وضوح می توانم ببینم که چگونه این عملیات ما را ساده می کند و حاشیه سود ما را افزایش می دهد.» من مطمئناً به مدیر عامل می‌گویم که این استراتژی باید بدون تردید در سراسر شرکت اتخاذ شود.» و همینطور هم کرد.

و با آن، آنها موافقت کردند که باید کل ارائه را در وب سایت شرکتی ارسال کنند تا همه ببینند.

مشاوران لپ‌تاپ‌های خود را راه‌اندازی کردند و وانمود کردند که انواع ارائه‌ها را تولید می‌کنند، اگرچه ارائه‌ها در واقع اصطلاحات تخصصی، واژه‌های زمزمه‌ای و چرندیات بودند. آنها در حالی که پاورپوینت خود را تا پایان شب کار می کردند، خواستار انواع اطلاعات در مورد مشتریان، فروش، محصولات و بخش های بازار بودند.

مشاوران هر اسلاید را مرور کردند و اشاره کردند که چگونه استراتژی جدید حول محور توانمندسازی سازمان برای دستیابی به موقعیت در بازار با ایجاد هم افزایی از طریق تمرکز بر ایجاد روابط چابک B2B با مشتریان کلیدی و استفاده از مجموعه استعدادها می چرخد. این امر با استفاده از هوش مصنوعی به منظور به حداکثر رساندن اثربخشی راه‌حل‌های تجارت الکترونیک انجام می‌شود. علاوه بر این، هزینه ها کاهش می یابد و کیفیت محصول از طریق پذیرش یک رویکرد جامع، نظارت مستمر بر عملکرد، و پرورش فرهنگ بهبود مستمر برای بهینه سازی فرآیندهای تولید از طریق اقدامات بهره وری عملیاتی، ساده سازی مدیریت زنجیره تامین و یکپارچه سازی فناوری، کاهش می یابد.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-article/ceo-s-new-strategy-072523.html

مدیریت

استراتژی جدید مدیرعامل

هیاهوی زیادی در مورد عدم استراتژی: یک افسانه تجاری

سپس مدیرعامل با تمام کارکنانش، رؤسای بخش و هیئت مدیره آمدند تا ارائه مشاوران را ببینند.

تمام شرکت از این استراتژی عالی صحبت می کرد و مدیر عامل می خواست آن را در حالی که هنوز روی لپ تاپ مشاوران بود، ببیند. با حضور هیئت مدیره، که در میان آنها دو مقام قدیمی مورد اعتماد او حضور داشتند، کسانی که مشاوران را دیده بودند، تصمیم گرفت تا مشاوران را به سختی روی اسلایدهای پاورپوینت خود بیابد.

“این چیه؟” مدیرعامل فکر کرد. “من نمی توانم هیچ کدام از اینها را درک کنم. این وحشتناکه. آیا من یک احمق هستم؟ اگر هیئت مدیره متوجه شود که من نمی توانم این را بفهمم چه؟

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

مدیر عامل از مدیر عامل خود خواست تا ببیند کار چگونه پیش رفته است و چقدر زود آماده می شود. همان اتفاقی که برای رئیس لشکر افتاده بود برای او افتاد. نگاه کرد و نگاه کرد، اما چون چیزی منطقی نبود، نمی توانست آن را بفهمد.

اولین بار در 1 ژوئیه 2023 منتشر شد لاغر متفکر.