استراتژی جدید مدیرعامل | خلاصه کیفیت

در هفته‌های بعد، مدیرعامل جلساتی را در هر یک از سایت‌های شرکت مدیریت کرد. سپس در یکی از جلسات، یک راننده لیفتراک گفت: «اما این اصلاً معنی ندارد. این فقط یک مشت چرند مدیریت است.»

سپس مدیرعامل با تمام کارکنانش، رؤسای بخش و هیئت مدیره آمدند تا ارائه مشاوران را ببینند.

و با آن، آنها موافقت کردند که باید کل ارائه را در وب سایت شرکتی ارسال کنند تا همه ببینند.

تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1392 – 12:02

تمام شرکت از این استراتژی عالی صحبت می کرد و مدیر عامل می خواست آن را در حالی که هنوز روی لپ تاپ مشاوران بود، ببیند. با حضور هیئت مدیره، که در میان آنها دو مقام قدیمی مورد اعتماد او حضور داشتند، کسانی که مشاوران را دیده بودند، تصمیم گرفت تا مشاوران را به سختی روی اسلایدهای پاورپوینت خود بیابد.

و آنها می خواهند و هیچ چیز را توضیح نمی دهند که انگار معنای عمیقی دارد.

اولین بار در 1 ژوئیه 2023 منتشر شد لاغر متفکر.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-article/ceo-s-new-strategy-072523.html

و همینطور هم کردند. و مدیران میانی همگی موافق بودند که این در واقع یک استراتژی قابل توجه بود. وقتی یکی از آنها جرأت کرد آن را زیر سوال ببرد، فوراً اخراج شد، زیرا آشکارا بی کفایت بود.

“آیا ممکن است من یک احمق باشم؟” او فکر کرد. من هرگز نمی توانستم آن را حدس بزنم، اما هیچ روحی نباید بداند. اگر استراتژی را زیر سوال ببرم، نشان می‌دهم که مناسب نیستم و مطمئناً اخراج خواهم شد.»

مدیر عامل می لرزید، زیرا گمان می کرد که آنها درست می گویند، اما او فکر کرد، “ما باید این استراتژی را به کار بگیریم” و از کارکنانش خواست تا در مورد پیشرفت اجرای استراتژی که اصلاً چیزی نبود گزارش هفتگی کنند.

او در حالی که صفحه را مطالعه می کرد فکر کرد: «بهشت کمکم کند، اما این اصلاً معنی ندارد. اگر از این استراتژی پیروی کنیم، مطمئناً مشتریان خود را به سمت رقبای خود خواهیم فرستاد.» اما او چنین نگفت.

قبل از شروع، مشاوران تمام شب را بیدار نشستند و دو فنجان قهوه نوشیدند تا نشان دهند که چقدر مشغول تکمیل استراتژی جدید مدیرعامل هستند. آنها جزوات و کتاب کار، پوستر و مواد آموزشی را چاپ کردند. و در نهایت آنها گفتند: “اکنون استراتژی برای شروع آماده است.”

آیا تا به حال چنین اظهار نظر نادانی شنیده اید؟ مدیر کارگر گفت. اما بقیه شروع کردند به زمزمه کردن با یکدیگر: “این استراتژی هیچ معنایی ندارد.”

مدیر اجرایی و رئیس بخش گفت: “این شگفت انگیز است.” «فقط نگاه کن، آقا، چه درخششی! چه طرحی!» آن‌ها به جعبه‌ها و فلش‌ها اشاره کردند، در حالی که هر یک از بینندگان تصور می‌کردند که بقیه معنی آن را فهمیدند.

مشاوران فوراً درخواست پول بیشتر و داده‌های بیشتر کردند تا بتوانند به جزئیات اضافه کنند و به انتشار اسلایدهای بیشتر و بیشتری از کلمات کلیدی مدیریت ادامه دادند.

مدیرعامل فکر کرد: “این فقط یک استراتژی برای من خواهد بود.” «اگر آن را بپذیرم، می‌توانم کشف کنم که کدام مدیران در شرکت من برای پست‌هایشان مناسب نیستند. می‌توانم از کسانی که باید اخراج شوند، به کسانی که می‌توانم اعتماد کنم، بگویم. بله، من باید این استراتژی را داشته باشم.» و مبلغ هنگفتی را به مشاوران پرداخت تا کار را به یکباره شروع کنند.

“اوه! آی تی است درخشان، “او گفت. “این تایید کامل من را دارد.”

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

“این چیه؟” مدیرعامل فکر کرد. “من نمی توانم هیچ کدام از اینها را درک کنم. این وحشتناکه. آیا من یک احمق هستم؟ اگر هیئت مدیره متوجه شود که من نمی توانم این را بفهمم چه؟

مشاوران هر اسلاید را مرور کردند و اشاره کردند که چگونه استراتژی جدید حول محور توانمندسازی سازمان برای دستیابی به موقعیت در بازار با ایجاد هم افزایی از طریق تمرکز بر ایجاد روابط چابک B2B با مشتریان کلیدی و استفاده از مجموعه استعدادها می چرخد. این امر با استفاده از هوش مصنوعی به منظور به حداکثر رساندن اثربخشی راه‌حل‌های تجارت الکترونیک انجام می‌شود. علاوه بر این، هزینه ها کاهش می یابد و کیفیت محصول از طریق پذیرش یک رویکرد جامع، نظارت مستمر بر عملکرد، و پرورش فرهنگ بهبود مستمر برای بهینه سازی فرآیندهای تولید از طریق اقدامات بهره وری عملیاتی، ساده سازی مدیریت زنجیره تامین و یکپارچه سازی فناوری، کاهش می یابد.

نسال‌ها پیش، مدیرعاملی وجود داشت که به شدت به یافتن استراتژی مناسب علاقه داشت که تمام پول خود را صرف مشاوران کرد تا به او بگوید استراتژی باید چه باشد. یک روز دو مشاور آمدند و گفتند که می توانند باشکوه ترین استراتژی قابل تصور را بسازند. نه تنها همه مشکلات را حل می کند و رفاه و سودآوری زیادی ایجاد می کند. ویژگی دیگری هم داشت: برای کسی که صلاحیت شغلش را نداشته باشد، منطقی نیست.

“اوه، شگفت انگیز است! من به وضوح می توانم ببینم که چگونه این عملیات ما را ساده می کند و حاشیه سود ما را افزایش می دهد.» من مطمئناً به مدیر عامل می‌گویم که این استراتژی باید بدون تردید در سراسر شرکت اتخاذ شود.» و همینطور هم کرد.

مدیرعامل تصمیم گرفت: “من رئیس بزرگترین بخش خود را نزد مشاوران می فرستم.” او بهترین کسی است که به من بگوید این استراتژی چگونه کار می کند، زیرا بخش او همیشه سودآور است و هیچ کس این کار را بهتر انجام نمی دهد.

“آیا این یک استراتژی باشکوه نیست؟” مشاوران در حین نمایش از او پرسیدند و اسلایدهای پشتیبان خود را شرح دادند.

هر دو مشاور او را تشویق کردند که نزدیکتر شود و جزئیات استراتژی، تفاوت های ظریف برنامه های اجرایی را تایید کند. آنها به جعبه‌ها، فلش‌ها، دایره‌ها و کلیدواژه‌ها اشاره کردند، اما به همان اندازه که رئیس بخش بیچاره نگاه می‌کرد، نمی‌توانست چیزی بفهمد، زیرا چیزی قابل درک نبود.