آیا ما کارگران خط مقدم خود را فراموش کرده ایم؟

در عین حال، زمان‌بندی به دلیل تعداد افرادی که کارفرمایان باید مدیریت کنند، انواع مختلف شیفت‌ها، الزامات نظارتی، تغییر روند بازار و موقعیت‌های غیرمنتظره، موضوع پیچیده‌ای است. انجام همه این کارها به صورت دستی امکان پذیر نیست. فناوری مدرن نیروی کار، انعطاف‌پذیری زمان‌بندی را خودکار می‌کند و آن را در جریان کار ادغام می‌کند تا بتوانید نیازهای منحصربه‌فرد هر کارمند در سازمان خود را برآورده کنید و در عین حال نوآورتر، چابک‌تر و سودآورتر باشید.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/healthcare-column/have-we-forgotten-our-frontline-workers-061923.htmlبا استفاده از نرم‌افزار مدیریت نیروی کار مدرن، شرکت‌ها می‌توانند انواع دیگری از انعطاف‌پذیری را نیز ارائه دهند. شیفت تقسیم شده یا “چرخشی” نوعی برنامه زمانی است که در آن ساعات کاری کارگر به دو یا چند قسمت در طول یک روز کاری یا در طول هفته تقسیم می شود. سیستم‌های مدیریت نیروی کار ابزارهایی را برای کمک به سازمان‌ها برای پیگیری برنامه‌های متنوع برای اطمینان از انطباق، افزایش کارایی کسب‌وکار و افزایش تجربه کارکنان ارائه می‌دهند.

مراقب کارمندان خود باشید و آنها نیز از شما مراقبت خواهند کرد

یک کارمند مراقبت های بهداشتی که برای یک شیفت خاص برنامه ریزی شده است، اما در آخرین لحظه باید از یک کودک بیمار مراقبت کند، می تواند از طریق تلفن همراه خود به تقویم دسترسی داشته باشد و بدون نیاز به صحبت با مدیر خود، درخواست تعویض شیفت با کارگر دیگری کند. فناوری مدیریت نیروی کار این نوع گزینه‌ها را برای پشتیبانی از انعطاف‌پذیری کارکنان و در عین حال یکپارچه‌سازی ویژگی‌هایی برای تأیید مدیر یا تأیید خودکار ارائه می‌دهد.

کارگران بدون میز، مانند هر کس دیگری، زندگی و مسئولیت هایی خارج از کار دارند. پیدا کردن مراقبت از کودکان و حمایت از سالمندان، رفتن به مدرسه یا داشتن شغل دوم ممکن است دشوار باشد، و گاهی اوقات با گزارش دادن به محل کار یا کار یک روز کامل در تضاد است. به کارمندان بدون میز کار می‌توانید برنامه‌های خود را زودتر از موعد نشان دهید، کنترل بیشتری بر زندگی‌شان، احساس ثبات و پیش‌بینی‌پذیری بیشتر، و توانایی مراقبت از مسئولیت‌های شخصی در حین انجام تعهدات کاری خود را به آنها امکان می‌دهد.

یکی دیگر گزارش گالوپ از همان سال مشخص شد که در مقایسه با تیم‌های ربع پایین، کارکنان بسیار متعهد نتیجه دادند:
• 23 درصد سود بیشتر
• 18٪ بهره وری بالاتر (فروش)
• 14٪ بهره وری بالاتر (سوابق تولید و ارزیابی)

آیا برای یک کارفرما مدیریت اهداف تجاری با خواسته های واقعی کارکنان خود برای انعطاف بیشتر دشوار است؟ کاملا. اما حتی سخت تر است نه به. به خاطر داشته باشید که جایگزین کردن یک کارمند ممکن است دو برابر بیشتر از تلاش اضافی برای حفظ آنها هزینه داشته باشد، و این هزینه حتی بالاتر از دست دادن آگاه ترین افراد، تأثیر بر روحیه آنهایی که می مانند، و این به حساب نمی آید. صدمه به شهرت شما برای مشتریان و کارمندان بالقوه.

افپس از آشفتگی همه‌گیری، بسیاری از کارمندان حقوق‌بگیر این فرصت را داشته‌اند که از راه دور کار کنند و از انعطاف‌پذیری جدید در زندگی کاری روزانه خود لذت ببرند. برای بسیاری، توانایی کنترل بیشتر بر مکان و زمان کارشان زندگی را متحول کرده است و به آنها امکان می دهد تعادل بین کار و زندگی بهتری پیدا کنند و احساس بهره وری بیشتری داشته باشند.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

مراقبت های بهداشتی

آیا ما کارگران خط مقدم خود را فراموش کرده ایم؟

کارگران بدون میز نیز خواهان انعطاف هستند

با کمبود مداوم نیروی کار، کارفرمایان باید به خواسته‌های این کارگران گوش دهند و گزینه‌های برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیری را ارائه دهند تا بتوانند کارکنان فعلی را حفظ کنند، نقش‌های خالی را پر کنند و به اهداف مالی خود برسند.

فن آوری مدرن نیروی کار انعطاف پذیری را به کارگران بدون میز ارائه می دهد

فن‌آوری مدیریت محل کار به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا در حین برآورده کردن الزامات کسب‌وکار، به کارکنان بدون میز کار انعطاف‌پذیری مورد نظر خود را بدهند. این راه‌حل‌ها دسترسی فوری به تلفن همراه را ارائه می‌دهند تا کارمندان بتوانند به راحتی تغییراتی در زمان‌بندی ایجاد کنند، درخواست‌های زمان مرخصی ارسال کنند و تعویض شیفت را آغاز کنند.

به عنوان مثال، یک برنامه‌ریز با دسترسی فناوری‌ناپذیر می‌تواند به سرعت کارمندانی را که برای انجام یک شیفت تکمیل نشده مناسب هستند بیابد – حتی اگر مهارت‌ها، قوانین اتحادیه یا مقررات خاصی وجود داشته باشد که بر چه کسی واجد شرایط برای پر کردن یک فرصت مشخص باشد – سپس درخواست را به کارمندان خودکار می‌کند. ، هر گونه به روز رسانی مورد نیاز برای ثبت صحیح برنامه را انجام دهید و به کارمندان پس از شیفت کاری خود پرداخت کنید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1392 – 12:03

تجربه نیروی کار شیفتی یا «بدون میز» بسیار متفاوت بوده است. کسانی که در خرده فروشی، تولید، ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی و سایر مشاغلی که مستلزم حضور در محل هستند کار می کنند، به ویژه در رابطه با برنامه هایشان انعطاف پذیر هستند، اما احساس می کنند کارفرمایان آنها را نادیده گرفته اند. این ناتوانی در به دست آوردن کنترل بر برنامه های خود، بسیاری از آنها را به ترک کار سوق داده است و به کمبود نیروی کار کمک می کند که در طول کووید به شدت افزایش یافته و تا به امروز ادامه دارد.

در گزارش اکتبر 2022، “تبدیل کارمندان فروشگاه از مخارج به دارایی” تحقیقات سیستم‌های خرده‌فروشی (RSR) نشان می‌دهد که «خرده‌فروشان با عملکرد بیش از حد («برندگان خرده‌فروشی»)» اولویت را به «کارفرمای انتخابی» می‌دهند، یعنی مکانی که مردم می‌خواهند در آن کار کنند. آنها کارکنان خود را به عنوان “سفیران برند” می بینند که بر فروش تاثیر می گذارند. آن‌ها می‌دانند که فناوری، مانند دسترسی به تلفن همراه با درجه مصرف‌کننده برای کارمندانشان، دیگر اختیاری نیست، بلکه برای بهبود بهره‌وری، ارتباطات و تعامل با مشتری ضروری است.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

با توجه به الف گزارش گالوپ 2022در مقایسه با کارمندانی که احساس می کنند رفاه آنها نادیده گرفته شده است، کارمندانی که احساس می کنند به آنها توجه می شود عبارتند از:
• 69% احتمال کمتری دارد که فعالانه به دنبال شغل جدید بگردند
• 71% کمتر احتمال دارد که فرسودگی شغلی را گزارش کنند
• سه برابر بیشتر احتمال دارد که در محل کار مشغول شوند

با توجه به اینکه 39 درصد از پزشکان می گویند که قصد دارند تا سال 2025 حرفه مراقبت های بهداشتی را ترک کنند و الف عدم انعطاف در محل کار دلیل اصلی این است که کارگران خرده‌فروشی خط مقدم کار خود را ترک می‌کنند (فقط چند نمونه را نام ببریم)، ​​انجام هیچ کاری برای رفع نگرانی‌های کارمندان بدون میز یک گزینه نیست. کارفرمایان باهوش شروع به درک این موضوع کرده اند که راضی نگه داشتن کارگران بدون میز کار برای منافع تجاری آنها حیاتی است.

برنامه های انعطاف پذیر به نفع کارمندان و کارفرمایان است

دادن انعطاف‌پذیری و قدرت بیشتر به کارگران در برنامه‌هایشان، تعهد شما را به کارفرمای اول کارمند بودن نشان می‌دهد که افراد را قادر می‌سازد به تعادل بین کار و زندگی دست یابند و به تعهدات شخصی خود عمل کنند. این کار با احترام به نیازهای فردی استعدادهای برتر را جذب و حفظ می کند.

اگرچه فناوری تنها بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای جذب و حفظ کارگران است، اما با توجه به پیچیدگی های موجود در مدیریت نیروی کار بدون میز، یک استراتژی بسیار مهم است. اینها شامل همه چیز از بهینه سازی نیروی کار و کنترل هزینه های عملیاتی تا انطباق سریع با تقاضای مشتری و رعایت مقررات محل کار می شود.

داده ها از این پشتیبان تهیه می کنند.