آنچه یادگیری ماشینی در مورد ایجاد یک عادت سالم نشان می دهد

اولین بار در تاریخ 3 ژوئیه 2023 منتشر شد دانش@وارتون.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/training-article/what-machine-learning-reveals-about-forming-healthy-habit-072423.htmlاو می‌گوید که خودگزارش‌دهی برای رژیم‌های غذایی، ناخن جویدن، سیگار کشیدن، ورزش کردن، یا هر چیز دیگری که ممکن است مردم بخواهند با حقیقت در مورد عادات خود مواجه نشوند، به‌طور مشهور نادرست است. اما ورود الکترونیکی به ورزشگاه در 24 ساعت تناسب اندام، داده های راحت و دقیقی را ارائه می دهد.

این مقاله همچنین دریافت که هنگامی که ورزشکاران عادت به حضور منظم را ایجاد کردند که می‌توان آن را با یک مدل یادگیری ماشینی تشخیص داد، نسبت به مداخله‌ای از باشگاه که یادآورها و پاداش‌هایی را برای ایجاد انگیزه در حضور ارائه می‌کرد، بسیار کمتر حساس بودند. Milkman می گوید که این نکته مهمی برای بازاریابان است.

تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1392 – 12:02

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

آنها دریافتند که به طور متوسط ​​هفته ها طول می کشد تا مردم عادت به ضدعفونی کردن دست ها را پیدا کنند و ماه ها طول می کشد تا مرتباً به باشگاه بروند. عنصر زمان دقیق‌تر نیست، زیرا در داده‌ها بین افراد تنوع زیادی وجود دارد، که میلکمن می‌گوید که این دلیل دیگری است بر اینکه یک عدد جادویی گریزان است.

میلکمن می‌گوید: «سالن‌های ورزشی به نوعی مگس میوه در تحقیقات شکل‌گیری عادت بوده‌اند. میلکمن گفت: «مقدار عظیمی از کار در این ادبیات بر روی حضور در ورزشگاه به عنوان نتیجه تمرکز می‌کند (زیرا) اندازه‌گیری آن چیزی است که بدون اینکه افراد به شما گزارش دهند و دروغ نگویند، بسیار آسان است.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.