مدیر 8D
چرا شرکت ها باید نرم افزار ۸ بعدی را خریداری و استفاده کنند؟ خوب، ما قبلاً چندین دلیل خوب را ذکر کرده ایم، اما چند مورد دیگر را ارائه خواهیم کرد.
نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.
نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.
گام هفتم: جلوگیری از عود
1) تمام کرم های دست را حذف کنید
2) در سرویس بهداشتی تابلوهایی برای عدم استفاده از کرم دست نصب کنید
3) تنظیم ممیزی دوره ای برای جستجوی استفاده از کرم دست.
مدیر 8D
مدیر 8D
راهکارهای تضمین کیفیت رابرت بروتون (805) 419-3344 ایالات متحده آمریکا پست الکترونیک |
آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟
منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/8D-Eight-Disciplines.html
مرحله هشتم: از تیم تشکر کنید
پس از ماه ها کار سخت، به تیم تبریک گفتند زیرا وضعیت حل شده بود.
مرحله اول: رویکرد تیمی
یک تیم جمع کنید. این شامل مهندسی، QA و کارکنان بود.
نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.
وقتی شرکتها به برنامه 8D پایبند هستند، گزارش میدهند که اکثر مشتریان به آنها پایبند هستند. مشتریانی که مشکل دارند اغلب حتی از اینکه شرکت با این مشکلات به این شیوه کارآمد برخورد کرده است، سپاسگزار هستند. اما شرکت باید به سرعت عمل کند، زیرا اگر آنها تأخیر کنند، احتمال زیادی وجود دارد که مشتری راه برود.
این شرکت بسیاری از احتمالات ریشه ای مختلف را بررسی کرد. تیم مهندسی کرم دست حمام مورد استفاده کارمندان را به عنوان علت اصلی شناسایی کردند. این کرم دست از دست کارمندان به قسمت های روی بخاری منتقل می شود. این کرم دست از چسبندگی لاک اسپری شده جلوگیری می کرد. بنابراین، شرکت از کارکنان خواست که از کرم دست استفاده نکنند و کرم دست را از حمام خارج کردند. در زیر نمونه ای از رویکرد فرآیند حل مسئله هشت بعدی هشت بعدی آورده شده است.
بسیاری از شرکتها، بهویژه شرکتهای کوچکتر، اغلب برای پیگیری وضعیت خود با مشکل مواجه میشوند اقدامات اصلاحی. و این می تواند برای مشتریانی که اگر شرکت به تکرار اشتباهات خود ادامه دهد، یا بدتر از آن، نتواند به موقع به این اشتباهات رسیدگی کند، کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند، می تواند یک خاموشی بزرگ باشد.
نتیجه
این گزارش 8 بعدی برای مصرف کننده ارسال شد که وضعیت را درک کرد و از شرکت برای حل به موقع مشکل تشکر کرد.
فرآیند حل مسئله 8D Eight Diciplines…اگر در بخش تولید کار نمی کنید، به احتمال زیاد هرگز نام 8D را نشنیده اید. اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، 8D به سادگی مخفف Eight Disciplines است. شرکتها از این تکنیکهای جهانی ۸ بعدی زمانی استفاده میکنند که یک مشتری شکایت یا اقدام اصلاحی ارسال میکند. معمولاً توسط شرکت ها به عنوان راهی برای حل اختلافات مربوط به ارتباط با مشتری استفاده می شود.
هر شرکتی که شکایات خدمات مشتری را افزایش می دهد باید به طور جدی فرآیند حل مسئله هشت بعدی را در نظر بگیرد.
نرم افزار. به هر حال، مشکلات خود به خود نمی توانند حل شوند و نخواهند شد. و این فقط یک موضوع زمان است که شما شروع به از دست دادن مشتریان و درآمد کنید.
8 بعدی هشت رشته حل مسئله دقیقا چگونه کار می کند؟ خوب، هنگامی که شکایت وارد می شود، شرکت اغلب ملزم به تکمیل گزارش حل مشکل و ارسال آن به مشتری است. از آنجایی که بسیاری از شرکت ها سیستم 8 بعدی را پذیرفته اند، ما یک برنامه نرم افزاری محبوب 8 بعدی را ارائه می دهیم که تکمیل گزارش های مشتریان را برای کارگران آسان می کند.
نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.
برای شروع، در زمان کارمندان شما برای نوشتن گزارش اقدامات اصلاحی صرفه جویی می کند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا گزارش های جهانی 8 بعدی را در یک مکان ذخیره کنند. همانطور که اشاره کردیم، نرم افزار و سیستم به بهبود کلی خدمات مشتری کمک می کند که بدون شک باعث افزایش فروش می شود. و در نهایت، به کارمندان اجازه می دهد تا اطلاعات را در یک گزارش واحد در طول جلسات اقدام اصلاحی جمع آوری و ارائه کنند.
در حالی که نرم افزار 8D هشت راه درمان نیست، بسیاری از این مشکلات را حل می کند. این به شما امکان می دهد بدانید چه مشتریانی قبلاً شکایت کرده اند و آیا آنها با مشکلات مشابهی روبرو هستند یا خیر. این نرم افزار ارزان قیمت و رویه ای که در آن گنجانده شده است، آینده شما را رقم می زند ممیزی ISO یک نسیم برای بند اقدام اصلاحی.
مرحله ششم: اقدامات اصلاحی را نظارت و تأیید کنید
QA ممیزی حمام، کالاهای مواد خام را انجام داد.
در چند پاراگراف بعدی نگاهی خواهیم داشت به اینکه 8D چگونه عمل می کند تا به یک شرکت کمک کند تا مشکلات خود را حل کند.