آموزش 8 بعدی هشت رشته!

مرحله ششم: اقدامات اصلاحی را نظارت و تأیید کنید
QA ممیزی حمام، کالاهای مواد خام را انجام داد.

مدیر 8D

نرم افزار 8D

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/8D-Eight-Disciplines.html

در حالی که نرم افزار 8D هشت راه درمان نیست، بسیاری از این مشکلات را حل می کند. این به شما امکان می دهد بدانید چه مشتریانی قبلاً شکایت کرده اند و آیا آنها با مشکلات مشابهی روبرو هستند یا خیر. این نرم افزار ارزان قیمت و رویه ای که در آن گنجانده شده است، آینده شما را رقم می زند ممیزی ISO یک نسیم برای بند اقدام اصلاحی.

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

مرحله پنجم: اقدام اصلاحی انجام دهید
1) کرم دست را از تمام حمام ها حذف کنید
2) خرید برای خرید این کرم دست ممنوع است.
3) اصرار داشته باشید که کارمندان کرم دست خود را به همراه نداشته باشند.
4) بازرسی را افزایش دهید تا مشکل لاک را بررسی کنید.

مرحله دوم: مشکل را شناسایی کنید
عیوب لاک در بخاری های صنعتی.

فرآیند حل مسئله 8D Eight Diciplines…اگر در بخش تولید کار نمی کنید، به احتمال زیاد هرگز نام 8D را نشنیده اید. اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، 8D به سادگی مخفف Eight Disciplines است. شرکت‌ها از این تکنیک‌های جهانی ۸ بعدی زمانی استفاده می‌کنند که یک مشتری شکایت یا اقدام اصلاحی ارسال می‌کند. معمولاً توسط شرکت ها به عنوان راهی برای حل اختلافات مربوط به ارتباط با مشتری استفاده می شود.

مدیر 8D

8D Eight Diciplines مثال

مرحله چهارم: علت را شناسایی کنید
کرم دست حمام از دست کارمندان به قسمت های روی بخاری منتقل می شود. این کرم دست از چسبندگی لاک پاشیده شده جلوگیری می کند.

بسیاری از شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک‌تر، اغلب برای پیگیری وضعیت خود با مشکل مواجه می‌شوند اقدامات اصلاحی. و این می تواند برای مشتریانی که اگر شرکت به تکرار اشتباهات خود ادامه دهد، یا بدتر از آن، نتواند به موقع به این اشتباهات رسیدگی کند، کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند، می تواند یک خاموشی بزرگ باشد.

برای شروع، در زمان کارمندان شما برای نوشتن گزارش اقدامات اصلاحی صرفه جویی می کند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا گزارش های جهانی 8 بعدی را در یک مکان ذخیره کنند. همانطور که اشاره کردیم، نرم افزار و سیستم به بهبود کلی خدمات مشتری کمک می کند که بدون شک باعث افزایش فروش می شود. و در نهایت، به کارمندان اجازه می دهد تا اطلاعات را در یک گزارش واحد در طول جلسات اقدام اصلاحی جمع آوری و ارائه کنند.


چه کسی به نرم افزار 8D نیاز دارد؟

گام هفتم: جلوگیری از عود
1) تمام کرم های دست را حذف کنید
2) در سرویس بهداشتی تابلوهایی برای عدم استفاده از کرم دست نصب کنید
3) تنظیم ممیزی دوره ای برای جستجوی استفاده از کرم دست.

این شرکت بسیاری از احتمالات ریشه ای مختلف را بررسی کرد. تیم مهندسی کرم دست حمام مورد استفاده کارمندان را به عنوان علت اصلی شناسایی کردند. این کرم دست از دست کارمندان به قسمت های روی بخاری منتقل می شود. این کرم دست از چسبندگی لاک اسپری شده جلوگیری می کرد. بنابراین، شرکت از کارکنان خواست که از کرم دست استفاده نکنند و کرم دست را از حمام خارج کردند. در زیر نمونه ای از رویکرد فرآیند حل مسئله هشت بعدی هشت بعدی آورده شده است.

چرا شرکت ها باید نرم افزار ۸ بعدی را خریداری و استفاده کنند؟ خوب، ما قبلاً چندین دلیل خوب را ذکر کرده ایم، اما چند مورد دیگر را ارائه خواهیم کرد.



شرکت فورد موتور به طور خاص فرآیند 8D را برای حفظ رضایت مشتری و حل مشکلات داخلی و خارجی طراحی کرد.

در چند پاراگراف بعدی نگاهی خواهیم داشت به اینکه 8D چگونه عمل می کند تا به یک شرکت کمک کند تا مشکلات خود را حل کند.

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

نتیجه
این گزارش 8 بعدی برای مصرف کننده ارسال شد که وضعیت را درک کرد و از شرکت برای حل به موقع مشکل تشکر کرد.

مرحله هشتم: از تیم تشکر کنید
پس از ماه ها کار سخت، به تیم تبریک گفتند زیرا وضعیت حل شده بود.

مرحله سوم: اقدامات و اندازه گیری های مهار را انجام دهید
این شرکت موجودی های فعلی و بخاری های خود را در مشتری بررسی کرد. علاوه بر این، با شرکت های دیگری که بخاری ها را با لکه های پاشیده شده خریداری کردند تماس گرفت.

مرحله اول: رویکرد تیمی
یک تیم جمع کنید. این شامل مهندسی، QA و کارکنان بود.

مدیر 8D




راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

8 بعدی هشت رشته حل مسئله دقیقا چگونه کار می کند؟ خوب، هنگامی که شکایت وارد می شود، شرکت اغلب ملزم به تکمیل گزارش حل مشکل و ارسال آن به مشتری است. از آنجایی که بسیاری از شرکت ها سیستم 8 بعدی را پذیرفته اند، ما یک برنامه نرم افزاری محبوب 8 بعدی را ارائه می دهیم که تکمیل گزارش های مشتریان را برای کارگران آسان می کند.

هر شرکتی که شکایات خدمات مشتری را افزایش می دهد باید به طور جدی فرآیند حل مسئله هشت بعدی را در نظر بگیرد.
نرم افزار. به هر حال، مشکلات خود به خود نمی توانند حل شوند و نخواهند شد. و این فقط یک موضوع زمان است که شما شروع به از دست دادن مشتریان و درآمد کنید.

یک شرکت محبوب میدوسترن که بخاری های تجاری تولید می کند، چند صد بخاری را به یک مشتری قابل اعتماد تحویل می دهد. مشکل اینجاست که تیم کنترل کیفیت مشتری ایراداتی را در پوشش لاک کشف می کند که خارج از استانداردهای قابل قبول است.

مدیر 8D

وقتی شرکت‌ها به برنامه 8D پایبند هستند، گزارش می‌دهند که اکثر مشتریان به آن‌ها پایبند هستند. مشتریانی که مشکل دارند اغلب حتی از اینکه شرکت با این مشکلات به این شیوه کارآمد برخورد کرده است، سپاسگزار هستند. اما شرکت باید به سرعت عمل کند، زیرا اگر آنها تأخیر کنند، احتمال زیادی وجود دارد که مشتری راه برود.

مزایای پنهان برای کسب و کار شما

  1. این رابطه شرکت شما را با مشتریانتان تقویت می کند، به خصوص اگر سریع عمل کنید.
  2. باعث افزایش فروش شرکت شما می شود. مشتریان شما تشخیص می دهند که شما از محصول خود حمایت می کنید.
  3. این به مشتریان شما ورودی و بازخورد بیشتری می دهد. که به نوبه خود به شرکت شما درک بهتری از آنچه خریداران می خواهند و نیاز دارند می دهد.
  4. این به شرکت شما کمک می کند تا نقص ها را از طریق ورودی مشتری شناسایی کند. مشتریان شما به شما کمک می کنند تا محصول خود را بهبود بخشید.
  5. با اصلاح عیوب، در هزینه شرکت شما صرفه جویی می شود.
  6. به طور کلی کارایی عملیات شرکت را بهبود می بخشد.