آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress مکتب‌خونه | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress مکتب‌خونه | آموزشگاه آپادانا تبریز در فصل دوم از آموزش وردپرس کارها دقیق تر پیش خواهد رفت ، شما اولین سایت خود را در دنیای اینترنت راه اندازی اولیه و شوق بزرگی را تجربه خواهید کرد. با خرید هاست و دامنه شما اولین دروازه اینترنت را فتح می کنید و سپس نرم افزار مدیریت سایت یعنی همان ” وردپرس ” را باهم روی هاست نصب خواهیم کرد. اگر در این زمینه به خود و مهارت‌هایتان ایمان دارید می‌توانید شروع به کسب درآمد میلیارد تومنی کنید!

افزونه ها به زبان php نوشته شده و با وردپرس یکپارچه می شوند و ویژگی های جدیدی به سایت وردپرسی اضافه می کنند. یادگیری وردپرس به صورت کاربردی و عملی و متناسب با بازار کار بسیار گسترده و پیچیده است و برای شروع فعالیت در این حوزه نیازمند مطالعه و پروژه واقعی هستید. منابع رایگان بسیاری هستند که میتوانند برای شروع کار به شما کمک کنند ولی برای حرفه ای شدن حتما نیازمند دوره های تخصصی یا پروژه واقعی هستید. در حالت دیگر فرد پس از دوره آموزشی و با کسب حد نصاب در طول دوره میتواند برای کسب مدرک داخلی آموزشگاه عصرنخبگان اقدام کند. مدرک عصرنخبگان به دلیل نمایندگی فنی حرفه ای معتبر بوده و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان ها میباشد.

یکی از دل گرم کننده ترین بخش یه وب سایت بخش دیدگاه ها یا نظرات کاربرای سایت هست، تو این بخش یاد میگیرم چطور دیدگاه کاربرای سایت رو مدیریت بکنیم و بهشون پاسخ بدیم و یا حذفشون بکنیم همچنین با عبارت ” جفنگ ! ” هم آشنا خواهیم شد بعد از آشنایی با دیدگاه ها کمی پیشرفته تر کار میکنیم و تنظیمات اختصاصی دیدگاه ها رو برای تایید خودکار، بررسی محتوای دیدگاه، لیست سیاه و … آشنا میشیم. این فیلم های بصورت یک پکیج صفر تا صد آموزش طراحی سایت با وردپرس تهیه و تدوین شده است. در فصل دهم از آموزش طراحی سایت افزونه روولوشن اسلایدر ( قوی ترین اسلایدر ساز تاریخ ) را به شما آموزش دادیم ، با جلسات این فصل قادر خواهید بود تا ظاهر سایتتان را تغییر دهید و صحنه ای جذاب و دیدنی را برای کاربرانتان رقم بزنید. در فصل چهارم از آموزش وردپرس قالب سایت خود را انتخاب می کنیم و سپس افزونه ها و تنظیمات مهم آن را نیز می آموزیم. همچنین در این فصل نحوه ایجاد حالت تعمیر و بزودی در وردپرس را نیز آموزش دادیم که تقریباً هر وبمستری باید آن را به خوبی بلد باشد.

دوره آموزش رایگان وردپرس

این سیستم مدیریت محتوا دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله معماری پلاگین و سیستم قالب است. وردپرس توسط بیش از 60 میلیون وب‌سایت استفاده می‌شود که 33.6٪ از 10 میلیون وب‌سایت برتر تا آوریل 2019 را شامل می‌شود. آموزش طراحی سایت با وردپرس و به‌طور کلی آموزش وردپرس با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار فراگیر شده است. وردپرس (WordPress) یک سیستم نرم‌افزاری رایگان و متن‌باز (Open Source) است که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود.

  • به کمک WordPress شما می توانید انواع مختلف سایت ها را طراحی نموده و از آنها استفاده کنید.
  • این دوره‌ها علاوه بر تثبیت و تقویت مهارت طراحی سایت، باعث ایجاد رزومه کاری نسبتا مناسب برای شما می‌شوند.
  • از سوی دیگر یک ذهنیت درست، در کنار داشتن مهارت بالا، می‌تواند سبب کسب درآمد فوق‌العاده‌ای برای شما گردد که از هر دو لحاظ، شما پس از شرکت در دوه سئو هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد.
  • ساختن یک وب سایت نیاز به دانستن علوم کامپیوتری مانند html ,css است و این کار ممکن است هزینه‌هایی نیز به همراه داشته باشد.

ما در دوره آموزش وردپرس سعی کردیم مراحل گام به گام ورود به دنیای زیبای وردپرس را به‌طور دقیق و جامع شرح دهیم. شما با یادگیری وردپرس می‌توانید درهای موفقیت بسیار زیادی را به روی خود باز کنید و شروع به کسب درآمد نجومی و انفجاری کنید. دلایل بسیار قانع کننده و عالی وجود دارد که بهتر است سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید؛ وردپرس منتقدان خود را نیز دارد که مخالف سفت و سخت شناخته می‌شوند. ولی تعداد افراد راضی از این سیستم به‌قدری زیادی است که جای هیچ صحبتی باقی نمی‌ماند. در ذیل به چند مورد از دلایل قانع کننده برای استفاده از وردپرس اشاره می‌کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که در مقایسه با رقبای خود ، دارای بیشترین انعطاف پذیری می باشد.

بهترین دوره های آموزش وردپرس