بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید. گروه مترولوژیک همچنین اجزای نرمافزاری انتخابی i-Tech را برای پاسخگویی به درخواستهای مشتریان ارائه میدهد. گروه Metrologic اجزای نرم افزار را برای رسیدگی به عملکردهای خاص، مانند مدیریت CAD، شبیه سازی، و حسگرهای درایو جمع آوری خواهد کرد. یک رویکرد یکپارچه برای کارخانه… ادامه خواندن مترولوژی سه بعدی در جریان کار کنترل کیفیت دیجیتال در Control 2023
نویسنده: Megan Wallin-Kerth
مترولوژی سه بعدی در جریان کار کنترل کیفیت دیجیتال در Control 2023
جهانی جهانی بودن Metrolog X4 i-Robot یک مزیت بزرگ است زیرا با طیف وسیعی از تجهیزات رباتیک و حسگرهای نوری سازگار است و انعطافپذیری را برای کسبوکارها فراهم میکند تا بهترین تجهیزات را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنند. این ویژگی امکان ادغام آسان در سیستم های موجود را فراهم می کند که هزینه… ادامه خواندن مترولوژی سه بعدی در جریان کار کنترل کیفیت دیجیتال در Control 2023
تمرکز مشاوره RTS بر روی راه حل های کسب و کار تولیدی
نیکون مترولوژی «فیلتر کنتراست بالا» را معرفی کرد
دوربین جدید اسکن خط چندطیفی 5GigE از Teledyne DALSA
نوآوری دوربین جدید اسکن خط چندطیفی 5GigE از Teledyne DALSA مدل با کارایی بالا قابلیت دید را افزایش می دهد
انقلابی در تولید با محاسبات با کارایی بالا و ابررایانه ها
سیستمهای HPC و ابررایانهها نیز با روباتیک و اتوماسیون ترکیب میشوند تا تولید را افزایش دهند.
صداقت فکری برای نوآوری بسیار مهم است
نوآوری صداقت فکری برای نوآوری بسیار مهم است در اینجا نحوه تعادل بین ایمنی روانی و صداقت فکری برای عملکرد بهتر تیم آورده شده است تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1392 – 12:02 دبلیومدیران ارشد آمازون در اواسط دهه 2000 بحث می کردند که آیا چراغ سبز Kindle، کتابخوان الکترونیکی که اکنون همه جا… ادامه خواندن صداقت فکری برای نوآوری بسیار مهم است
ابررساناهای دمای اتاق می توانند الکترونیک را متحول کنند
اولین بار در 28 مارس 2023 منتشر شد گفتگو.
Hexagon و Hendrick Motorsports شریک درایو نوآوری در مسابقات اتومبیلرانی هستند
هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد
با تشکر،خلاصه کیفیت منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/generative-ai-upped-worker-productivity-and-satisfaction-052923.html برای یکی، هوش مصنوعی به نمایندگان خدمات مشتری این امکان را میدهد که سریعتر تماسها را انجام دهند، شکایات مشتریان بیشتری را با موفقیت حل کنند و حتی تماسهای چند مشتری را به طور همزمان مدیریت کنند. عواملی که از هوش مصنوعی استفاده میکردند، 13.8 درصد بیشتر از آنچه که… ادامه خواندن هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد