As an organization begins the journey toward performance excellence through measuring the right things, there is a small list of key considerations: no measure should be viewed in isolation, good measurement needs to be ingrained and supported throughout the organization, and more measures are rarely a solution, the right ones are what is important. Frequent… ادامه خواندن Measuring the Right Things Lead to Organizational Excellence
نویسنده: [email protected] (Jim L. Smith)
Marketplace Projection is a Minefield
Part 2: Delivering the Best
آیا متخصصان با کیفیت باید بر مهارت های نرم تمرکز کنند؟
اخیراً با یک مدیر کیفیت در مورد تمرکز بر کیفیت و اینکه چه مهارت هایی برای موفقیت مهم هستند بحث کردم. این تمرکز بر درجه تمرکز است که باید بر روی ابزارهای با کیفیت در مقابل افراد و تیم ها قرار گیرد. منبع: https://www.qualitymag.com/articles/97252-should-quality-professionals-focus-on-soft-skills
فرهنگ محل کار بر نگرش کارکنان تأثیر می گذارد
اگرچه نگرش های شخصی تحت تأثیر ارزش های اصلی است، اما به شدت تحت تأثیر مدیریت است. نگرش کارکنان در مورد محصول، در مورد کارشان، در مورد مدیرانشان و در مورد سازمان، در نهایت کیفیت کار آنها را تعیین می کند. منبع: https://www.qualitymag.com/articles/97229-workplace-culture-influences-employee-attitudes
سازمان ها برای موفقیت به افراد متعهد نیاز دارند
مشتریان ناراضی: چند اصل برای برخورد با مشتریان ناراضی
نکاتی برای موفقیت، قسمت 2
بسیاری از سازمانها دریافتهاند که موفقیت آینده آنها به بازآفرینی خود بهعنوان تولیدکننده کمهزینه بستگی دارد. یکی از نکات کلیدی این است که بر روی اقداماتی تمرکز کنید که می توانند هر روز بر هزینه های واقعی تأثیر بگذارند. منبع: https://www.qualitymag.com/articles/97102-tips-for-success-part-2