مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.
مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.
ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.
اگر میخواهید نرمافزاری ساده برای استفاده برای کمک به استقرار و قابل مشاهده کردن پیشرفتها داشته باشید، نرمافزار عملکرد تجاری ما را بررسی کنید. PDCA کامل شد. ما یادگیری را آسان کردیم و به شما و تیمتان اجازه میدهیم به سرعت فرصتهای بهبودی را که در حال حاضر در کسبوکارتان پنهان شدهاند، ایجاد و مدیریت کنید.
PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.
گاهی اوقات اصطکاک را تجربه خواهید کرد. بسیاری از مردم تغییر را دوست ندارند و اگر استانداردهای کسب و کار را بالا ببرید، ممکن است احساس کنند مورد انتقاد قرار می گیرند. شما باید مجدداً به آنها در مورد نیات خود اطمینان دهید، بلکه آنها را در روند تغییر هدایت کنید. هنگام تغییر نحوه عملکرد یک تجارت، همیشه آموزش ارائه دهید، بنابراین مطمئن شوید که به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.
اگر کاملاً برای یک دوره تغییر احساس آمادگی نمی کنید، کمی وقت بگذارید تا در مورد اینکه داشتن یک کسب و کار با عملکرد بهتر چه معنایی برای شما دارد فکر کنید. چیزی مهم در آن فعالیت تغییر پیدا کنید و از آن به عنوان انگیزه استفاده کنید. بسیاری از مشتریان من مایلند ساعت های طولانی کار نکنند و هرج و مرج کسب و کار را از روش های سهل الوصول رفع کنند. آیا این برای شما کار می کند؟
بالا بردن استانداردهای کسب و کار شما نه تنها یک برنامه بهبود بسیار سریع ایجاد می کند، بلکه به ایجاد سطوح مناسب عملکردی که در کسب و کار نیاز دارید کمک می کند.
لیستی از چیزهایی که شما را راضی نمی کند تهیه کنید. سپس از یک ضرب المثل رایج دیگر استفاده کنید – “اگر به نظر درست باشد احتمالاً” برای ارزیابی لیست. به دنبال چیزهایی باشید که کاملاً درست به نظر نمی رسند. برای هر مورد مشخص کنید که چه چیزی خوب باید به نظر برسد.
PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.
PDCA Complete Extras را بررسی کنید که مدیریت پروژه، جلسات، ممیزی ها و گردش کار را ردیابی می کند
یکی از بزرگترین حشرات من، وقتی به کسبوکارها کمک میکنم، میبینم که افراد شایسته زیادی با روشهای ضعیف کار کنار میآیند. آنها عادت های بدی را در خود ایجاد کردند زیرا به این روش عادت کرده اند. آنها از ابزارهای اشتباه، فرآیندهای اشتباه، تصمیمات اشتباه استفاده می کنند … لیست ادامه دارد!
نکات مدیریت زمان رایگان 10 عنصر کلیدی را که بر سازماندهی، برنامه ریزی و حذف فعالیت های اتلاف وقت تمرکز دارد، کاوش کنید.
نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید. مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد. علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید
برای بهبود اساسی در عملکرد کسب و کار خود، باید روش فعلی خود را برای انجام کارها تحمل نکنید. در زیر نکات مفیدی را برای کمک به این امر ارائه می دهیم. همچنین به شروع ردیابی و نظارت بر بهبود با نرم افزار عملکرد تجاری کمک می کند.
ممکن است احساس کنید که از برخی مکالمات دوری میکنید، زیرا احساس میکنید سختگیر هستید. ضربه زننده باشید رضایت دادن به کمتر از آنچه که باید، هم شما و هم کسب و کارتان را از بین می برد.
بهعلاوه، اکنون، نرمافزار عملکرد تجاری ما (راهحلهای تضمین کیفیت) برای مدیریت به شما کمک میکند حساس باشید! PDCA Complete شامل ابزار BCS است که سردرگمی بین فعالیت های چندگانه بهبود را از بین می برد.
اگر واقعاً خود ارزیابی کنیم، متوجه میشویم که کارهای زیادی که هر روز انجام میدهیم میتواند متفاوت و بهتر باشد. اما، ما عادت می کنیم کارها را به روشی خاص انجام دهیم و این منجر به رضایت خاطر می شود که با بهبود مستمر مقابله می کند.
تمایل به عملکرد در یک استاندارد بالاتر تنها یک بخش از معادله را تشکیل می دهد. شما باید به اندازه کافی گرسنه باشید تا مکالمات بعدی را پشت سر بگذارید.
در مورد یک ابزار ویژه، PDCA Complete، برای مشاوره مدیریت کسب و کارهای کوچک بیاموزید. ببینید چگونه مشاوران از آن برای ارائه ارزش بالا به مشتریان خود استفاده می کنند.
از نرم افزار عملکرد تجاری مانند PDCA Complete برای کمک به ارزیابی لیست استفاده کنید.
ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.
به جای قاطعیت در مورد چگونگی چیزی که باید باشد، کمتر قبول می کنیم. اطلاعات ضعیف، دیر شروع شدن جلسات، عدم پیگیری فرآیندها، بسته نشدن اقدامات، اجازه دادن به تعمیر و نگهداری…
هنگامی که یک برنامه اقدام دارید، باید اطمینان حاصل کنید که آن را قابل مشاهده نگه دارید. وقتی درگیر مشغله های روز می شوید، شما و تیمتان به راحتی از اقدامات بهبودی خود غافل می شوید. از اتاق جلسه مشترک، تابلوی اعلانات، نرم افزار یا هر چیز دیگری استفاده کنید، اما برنامه اقدام خود را قابل مشاهده نگه دارید. غالباً به آن رجوع کنید و اعمال را از بین ببرید.
از این عبارت جذاب استفاده کنید و آن را در مغز خود بسوزانید… “به نظر شما این قابل قبول است؟” اگر دیدید چیزی درست نیست به آن اشاره کنید. ممکن است در کوتاه مدت چند نفر را ناراحت کنید، اما در درازمدت سود بیشتری را به همراه دارد.
هنگامی که فهرستی از فرصت های بهبود، بر اساس استانداردهای افزایشی در کسب و کار خود تهیه کردید، باید یک برنامه عملیاتی تهیه کنید تا کسب و کار شما واقعاً تغییر کند. PDCA Complete شامل یک عملکرد داخلی برای مقابله با این موضوع است. در نرم افزار شما فقط فرصت را از هر یک از روش های بهبود مستمر و ناب برجسته می کنید و سپس از دکمه “راه اندازی” استفاده می کنید و کارتان تمام می شود.
یک روش ساده، ابزار CCC، به شما کمک میکند تا نگرانیهای خود را در مورد کاهش استانداردهای کسبوکارتان برطرف کنید. CCC مخفف Concern، Cause و Countermeasure است.
شما ضربه زننده نیستید، استانداردهای خود را بالا می برید و به دیگران اطلاع می دهید!
به دلیل سادگی و قدرت این ابزار، ما آن را در نرم افزار PDCA Complete خود قرار دادیم. CCC به سرعت و به طور موثر بهبود فرآیندهای تجاری را آغاز می کند. اگر نرم افزار عملکرد کسب و کار ما را ندیده اید، PDCA را تکمیل کنید، لطفا اینجا را کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به شناسایی و مدیریت فرصت های بهبود مستمر.
آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟
منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/business-performance-software.html
PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیر شوید. دیگر تحمل نشوید تصمیم بگیرید که می خواهید در سطح بالاتری کار کنید و فوراً استانداردهایی را که انتظار دارید بالا ببرید.
ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.
سه نکته برای بهبود مهارتهای مدیریت زمان شامل حمله به دزد زمان، توقف وقفهها و اولویتبندی با سادهسازی است.
راهکارهای تضمین کیفیت رابرت بروتون (805) 419-3344 ایالات متحده آمریکا پست الکترونیک |
مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions
اینطوری کار میکنه: