پروژه 5S شما و استفاده از PDCA کامل شد

اجرای پروژه 5S یک روش بهبود رایج است. با این حال، اثربخشی آن در بسیاری از کسب‌وکارها جای تامل دارد. برای رفع این مشکلات، PDCA کامل شد به شما امکان می دهد بهترین شیوه های 5S را پیاده سازی کنید. برای کمک به شما، می توانید یک قالب 5S را در پایین این مقاله دانلود کنید.

5.
پایداری – تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به طور دوره ای منطقه کار را بررسی کنید تا استانداردها را حفظ کنید.

مقاله توسط Giles Johnston از Smartspeed Consulting Limited برای راهکارهای تضمین کیفیت نوشته شده است. مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions


من به شخصه اصول 5S را خیلی دوست دارم. این ساده است، شروع سریع است و (از همه مهمتر برای من) به شروع گفتگوی بهبود با تیم شما کمک می کند.

پروژه 5S

اکثر مشاغل در پیروی از دو یا سه مرحله اول اصول 5S برای یک پروژه 5S بسیار خوب هستند. بسیاری در تصمیم گیری در مورد استانداردها شکست می خورند و اکثر آنها در حفظ کل رویکرد شکست می خورند.

PDCA Complete و بهترین شیوه های 5S

2.
نظم را تنظیم کنید – محتویات منطقه کاری خود را برای ایمنی و کارایی دوباره سازماندهی کنید.

امتحان کنید PDCA کامل شد امروز و ببینید چقدر آسان است که پروژه 5S خود را به مسیر درست برگردانید و از آن برای مدیریت پروژه های بهبود فرآیندهای تجاری گسترده تر خود استفاده کنید.

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

انجام ارزیابی آسان است. تبلت یا لپ تاپ خود را با خود به منطقه مورد بررسی ببرید. برای هر یک از انواع 5S، یک یافته را انتخاب کنید و آن را در زمان واقعی در PDCA Complete وارد کنید.

PDCA Complete حول یک ابزار مدیریت اقدامات واقعا ساده و در عین حال قدرتمند می چرخد. هر اقدامی که در نرم افزار ایجاد می کنید را می توان به سرعت ارزیابی کرد (به طوری که بتوانید اقدامات را بر اساس بیشترین بازده تلاش خود اولویت بندی کنید) و سپس به صورت متمرکز مدیریت کنید. این بدان معناست که شما می توانید پروژه های بهبود در کسب و کار خود را در یک مکان مدیریت کنید و نیازی به طرح های بهبود چندگانه در اطراف دفتر یا کسب و کار خود نداشته باشید، که شما را سردرگم می کند و زمان شما را از اجرای واقعی برنامه ها می گیرد.

نحوه هدایت جلسات کاری را با این فرمت دستور کار جلسات کاری مرور کنید. مقاله شامل دستورالعمل ها، هدف، قوانین اساسی، دستور کار و بازخورد می باشد. علاوه بر این، می توانید یک الگوی یادداشت جلسه رایگان دانلود کنید

  • مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است.  پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.

    مدیریت پروژه برای مبتدیان

    4.
    استانداردها – توافق می کنند و نحوه ترک منطقه را هنگام تکمیل کار و هر گونه اقدامات معمولی که باید انجام شوند (به ویژه اقدامات نگهداری و بایگانی) را توضیح می دهند.

    PDCA Complete به شما امکان می دهد تا به سرعت کسب و کار خود را از منظر 5S ارزیابی کنید. ما یک سیستم امتیازدهی را در نرم‌افزار گنجانده‌ایم تا بتوانید حوزه‌ای از کسب‌وکار خود را بر اساس موارد 5S بررسی کنید که اکثر کسب‌وکارها آن را «خوب» می‌دانند. این نرم افزار حتی به شما این امکان را می دهد که سیستم امتیازدهی را تغییر دهید، اگر تجربه قبلی پروژه 5S را داشته باشید و از قبل دیدگاه های تعریف شده ای از بهترین شیوه های 5S برای کسب و کار خود داشته باشید.

    1.
    مرتب سازی – محل کار (فیزیکی یا الکترونیکی) را تمیز کنید.

    3.
    بدرخشید – کمی غرور را به محل کار برگردانید و آن را تمیز کنید.

    آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

    1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
    2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






  • منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/5s-project.html



    اگر قبلاً با پروژه 5S برخورد نکرده اید، اجازه دهید سریع توضیح دهم که چیست. 5S یک رویکرد پنج مرحله ای برای بهبود سازمان، اثربخشی و کارایی محل کار است. فقط مرتب کردن محل کارتان نیست! پنج مرحله (خلاصه شده) عبارتند از:

    اقداماتی که در طول بررسی 5S خود ایجاد کرده اید می تواند تنها بخشی از یک برنامه بهبود کلی باشد و شما می توانید از الگوی از پیش بارگذاری شده ما برای کمک به شناسایی کارهایی که باید انجام دهید تا 5S در کسب و کار خود موثر واقع شوید استفاده کنید.

    مدیریت پروژه موفق در مورد انجام وظایف صحیح، به ترتیب صحیح، با استفاده از فرآیند مناسب است. پروژه های تیم خود را به روش صحیح انجام دهید.


    راهکارهای تضمین کیفیت
    رابرت بروتون
    (805) 419-3344
    ایالات متحده آمریکا
    پست الکترونیک






    از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه … ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    یک قالب 5S برای ممیزی 5S دانلود کنید.


    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    در تمام ابزارهای اصلی PDCA Complete، توانایی ایجاد اقدامات بهبودی مستقیماً از هر یک از مشاهداتی که در طول پروژه 5S خود انجام می دهید یا هر یک از ابزارهای دیگر موجود در PDCA Complete (از جمله راه رفتن زباله، حسابرسی، فرآیند، جلسات و بیشتر). با صرف چند دقیقه از زمان گرانبهای خود برای گرفتن یافته های بررسی 5S خود، می توانید از نرم افزار به همراه تیم خود برای ایجاد اقدامات بهبود استفاده کنید. و اینجاست که واقعاً سرگرمی شروع می شود!