هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد

“ما در اینجا به تحقیقات بسیار بیشتری نیاز داریم.” می گوید برینیولفسون تأثیر هوش مصنوعی بر بهره‌وری ممکن است در طول زمان متفاوت باشد و افزودن این ابزارها به دفتر می‌تواند به سرمایه‌گذاری‌های سازمانی مکمل، توسعه مهارت‌ها و طراحی مجدد فرآیند کسب‌وکار نیاز داشته باشد. و سیستم‌های هوش مصنوعی ممکن است بر رضایت کارکنان و مشتریان، فرسایش و الگوهای رفتاری تأثیر بگذارد. خیلی چیزها هست که ما نمی دانیم.»

نوآوری

هوش مصنوعی مولد بهره وری و رضایت کارگران را افزایش داد

و کمترین مهارت بیشترین بهره را بردند

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

این مطالعه 5179 نماینده خدمات مشتری در یک شرکت نرم افزاری بزرگ (نام نامشخص) را در طول یک سال دنبال کرد. کارمندان، که عمدتا در فیلیپین مستقر هستند، به دو گروه تقسیم شدند: یکی به یک هوش مصنوعی دسترسی داشت که می توانست انتخاب کند تا در کار خود ادغام شود، در حالی که گروه دیگر طبق معمول ادامه داد.

محققان بررسی کردند که چقدر طول می کشد تا نمایندگان مسائل مشتریان را حل کنند و تا چه حد آنها این کار را با موفقیت انجام دادند. نتایج؟ چیزهای خوب در اطراف

برای یکی، هوش مصنوعی به نمایندگان خدمات مشتری این امکان را می‌دهد که سریع‌تر تماس‌ها را انجام دهند، شکایات مشتریان بیشتری را با موفقیت حل کنند و حتی تماس‌های چند مشتری را به طور همزمان مدیریت کنند. عواملی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کردند، 13.8 درصد بیشتر از آنچه که بدون هوش مصنوعی می‌توانستند، در هر ساعت مشکلات را حل کردند.

آیا همین امر برای سناریوهای دیگر که این ابزارها در آن پیاده سازی می شوند صادق است؟ ممکن است، اما با این وجود باید با احتیاط و نظارت معرفی شوند، زیرا احتمالاً اثرات ثانویه زیادی وجود دارد که هوش مصنوعی مولد می‌تواند در محل کار داشته باشد که فوراً آشکار نمی‌شود و ممکن است کاملاً مثبت نباشد.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 – 12:02

و این تمام نیست. از آنجایی که پیشنهادات هوش مصنوعی به سمت کمک به نمایندگان برای صبور بودن و همدلی با مشتریان ناامید منحرف می‌شد، مشتریان با نمایندگان بهتر رفتار می‌کردند، عصبانیت خود را از دست می‌دادند و صدایشان را کمتر می‌کردند (زیبا نیست، اما بیایید صادق باشیم – همه ما آنجا بوده‌ایم). در نتیجه عوامل خوشحالتر و رضایت بیشتری از کار خود داشتند.

از بین بردن شکاف مهارتی؟

«کارگران ماهر ممکن است کمتر از کمک هوش مصنوعی به دست آورند، دقیقاً به این دلیل که توصیه‌های هوش مصنوعی دانش تجسم یافته در رفتارهای خودشان را نشان می‌دهد.» می گوید نویسنده مطالعه اریک برینیولفسون، مدیر آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد.

با این حال، این کار کارکنان با مهارت بالا را کجا می‌گذارد؟ اگر از کار آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده شود که سپس آزادانه مهارت‌های خود را به کارکنان بی‌تجربه می‌دهد، می‌تواند مشکلاتی را در مورد عدالت و جبران خسارت ایجاد کند. اگر سال‌ها است که تک‌آهن‌های آرامش‌بخش خود را تقویت کرده‌اید و سپس یک تازه‌کار تا ماه دوم کار همان چیزها را می‌گوید، هیجان‌زده نخواهید شد – به‌ویژه اگر دستمزد زیادی دریافت نکنید. بیشتر از تازه کار

تولید بیش از کلمات

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

یکی از این تحقیقات در این ماه منتشر شد. عنوان شده است “هوش مصنوعی مولد در محل کار،” این مقاله توسط تیم‌هایی از دانشگاه استنفورد و موسسه فناوری ماساچوست، یکی از اولین بارهایی است که محققان با میکروسکوپ به روشی که هوش مصنوعی مولد واقعاً بر شغل افراد تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد. تیم بررسی کرد که چگونه کارمندان یک شرکت Fortune 500 تحت تأثیر هوش مصنوعی مولد هنگامی که شروع به استفاده از آن به عنوان بخشی از کار روزانه خود کردند، شدند.

بگو چی بگم

هوش مصنوعی بر روی داده های بیش از 5000 تعامل موفق خدمات مشتری، احتمالاً به شکل ضبط شده از کارمندان با عملکرد بالا که با مشتریان گفتگو می کنند و مشکلات آنها را حل می کنند، آموزش دیده است. سپس هوش مصنوعی تعاملات مشتری را در زمان واقعی زیر نظر گرفت و به نمایندگان پیشنهادهایی داد که چه چیزی بگویند. کارمندان می توانند انتخاب کنند که از پیشنهادات کلمه به کلمه استفاده کنند، آنها را به طور کلی رد کنند یا از یک نسخه بهینه سازی شده استفاده کنند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/generative-ai-upped-worker-productivity-and-satisfaction-052923.html

شاید تعجب آور نباشد که هوش مصنوعی برای کارگران کم مهارت و کسانی که برای کوتاه ترین زمان در شرکت بوده اند بسیار مفید بوده است. در این میان، ماهرترین و با تجربه ترین ماموران از استفاده از هوش مصنوعی بهره چندانی نبردند. این منطقی است، زیرا این ابزار بر روی مکالمات این کارگران آموزش داده شده است. آنها از قبل می دانند که دارند چه کار می کنند.

اولین بار در 26 آوریل 2023 منتشر شد مرکز تکینگی.