پرش به محتوا
منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/Deming-Point-7.html
رهبران آموزش می دهند و به دیگران کمک می کنند تا وظایف خود را انجام دهند. وقتی کارکنانشان در انجام وظایفشان شکست می خورند، مسئولیت شخصی را بر عهده می گیرند. رهبران افراد را می شناسند و آنها را برای ایده های بهبود تشویق می کنند و سپس این ایده ها را نادیده نمی گیرند. رهبران این ایده ها را ارزیابی می کنند و همه را در طول اجرای آنها درگیر می کنند.
رهبران با درک سیستم ها، فرآیندها، تغییر را هدایت می کنند. آمارو انگیزه کارکنان آنها نمای آسمان سازمان را درک می کنند، اما با کمال میل در میان مورچه ها کار می کنند تا جزئیات را به طور کامل درک کنند.
با این حال، شرکت ها اصرار دارند که سرپرستان و مدیران خود به اهداف مورد نظر خود دست یابند. این شرکتها آنهایی را که به این اهداف میرسند یا بهبود میبخشند، تبلیغ میکنند. زمانی که سود شرکت مبتنی بر هدف باشد، مدیران بر نتایج نهایی تمرکز می کنند و نه بر ورودی هایی که باعث نتایج شده اند.
SPC را در یک ساعت یاد بگیرید. کارمندان خود را آموزش دهید. فرآیندها و محصولات خود را بهبود بخشید. از ایرادات جلوگیری کنید و در هزینه شرکت خود صرفه جویی کنید.
فیلم آموزشی SPC
1. ایجاد ثبات هدف برای بهبود محصول و خدمات.
2. فلسفه جدید را بپذیرید
3. قطع وابستگی به بازرسی انبوه
4. پایان دادن به عمل اعطای کسب و کار تنها با برچسب قیمت
5. بهبود مستمر و برای همیشه سیستم تولید و خدمات.
6. آموزش موسسه
7. رهبری موسسه
8. ترس را از خود دور کنید
9. موانع بین مناطق کارکنان را بشکنید
10. حذف شعارها، نصیحت ها و اهداف برای نیروی کار.
11. حذف سهمیه های عددی.
12. موانع غرور کار را بردارید.
13. یک برنامه قوی برای آموزش و بازآموزی ایجاد کنید.
14. برای انجام تحول اقدام کنید.